بیش از 100 شهر نیویورک کارکنان رهبری برای

کردند صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 1:14 PM EDT 21 مه سال 2020بیش از 100 شهر نیویورک کارکنان رو ک

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399
کردند

بیش از 100 شهر نیویورک کارکنان رو کامل و یا جزئی furloughs در هفته های آینده.

شهردار مایکل Helfrich گفت: شورای شهر در این هفته است که این حرکت مورد نیاز به دلیل ویرانگر مالی تاثیر COVID-19 تا به حال در این شهر است.

اکثر افراد درگیر هستند از بخش خدمات عمومی با توجه به شهرستان سخنگوی فیلیپ داده می شود. او گفت: تمام تصمیم گیری ساخته شده بودند با مشورت با مدیران و گروه مدیران را به مطمئن شوید که این کار می تواند تکمیل شود.

"سی و از این خواهد بود کامل furloughs" کسب و کار مدیر تام ری گفت: در این نشست است. "این کارکنان که ماندن در خانه در طول COVID همه گیر و نه انجام هر گونه کار می کنند اما گرفتن پرداخت می شود."

بقیه کارکنان را ببینید ساعت کار خود را کاهش هشت تا 20 ساعت در هفته است. آن شروع خواهد شد بعد از 1 ژوئن.

"ما نفرت را به انجام این کار اما به اعتقاد ما این است که پس انداز بر اساس پیش بینی درآمد حاصل از دست دادن" ری گفت. "امیدوارم آن را نمی خواهد آخرین بسیار طولانی است."

بیشتر: متعادل York City School District بودجه می تواند به معنای از دست دادن موقعیت 44

بیشتر: نیویورک شهرستان با تشکر از شما برای پاسخ موثر به این بیماری همه گیر

Helfrich گفت: مقامات امیدوارند این furloughs تنها گذشته از طریق جولای 31, اما می تواند به عنوان طولانی به عنوان Dec. 31 بر اساس چگونه به سرعت این شهرستان پرش به عقب از لحاظ اقتصادی.

کامل و جزئی furloughs را نجات دهد این شهر در حدود $191,000 در هر ماه داده می شود گفت.

بسیاری از کارکنان را به ادامه کار جزئی ساعت برای شهر نیویورک است که اتفاق می افتد از آنجا که آنها رفت و در یک تغییر برنامه های عملیاتی در ماه مارس داده گفت:.

تفاوت کلیدی در حال حاضر این است که آنها دیگر نمی خواهد دریافت خطر پرداخت که بدان معنی است که آنها نیاز به فایل برای بیکاری.

و تشکیل پرونده برای بیکاری است که در آن Helfrich می بیند یک بیت از یک پوشش نقره ای را برای مردم رو furloughs. با تشکر از وجوه فدرال آنها می تواند واجد شرایط برای اضافی $600 در هر هفته در جبران خسارت بیکاری.

"اگر شما آشنا هستند با 600 $در هر هفته محرک است که دولت فدرال در حال اضافه کردن به بیکاری بررسی محاسبه این است که هر کسی را که کمتر از 60 ، 000 دلار در هر سال است و در واقع بیشتر پول در حال حاضر در نرخ بیکاری نسبت به آنها در خود را به طور منظم کار" Helfrich گفت: به شورای.

"این در واقع تبدیل شدن دشوار است برای آوردن برخی مردم به کار می کنند زیرا می دانند که آنها در حال رفتن به کار و پول کمتر با رفتن بیکاری است."

Helfrich گفت: آنها منتظر به به مردم کردند چرا که آنها در تلاش بودند به سهولت بار در خانواده ها به عنوان آنجا که ممکن است. آنها ساخته شده یک انتخاب وجدان در آغاز همه گیر به کسی دراز نمی کردن چون آنها نمی دانستند که خانواده خود را شرایط.

آنها نمی خواهید به خطر اضافه کردن یک بار به خانواده هایی است که می تواند در حال حاضر یکی از والدین در کردند و انتظار برای مزایای بیکاری.

"در حال حاضر ما واز طریق آن دوره و در حال حاضر ما معتقدیم که ما در موقعیت که در حال حاضر ما می توانیم را مردم کردند و آنها را قرار داده و آنها را در جبران خسارت بیکاری جایی که آنها در واقع پول بیشتر از اگر مالیات دهندگان از شهر نیویورک پرداخت شد آنها را" Helfrich گفت.

شهر نیویورک است که نه تنها در داشتن به کردند تعداد زیادی از نیروی کار خود را.

York County کمیسیون قرار 277 شهرستان کارکنان موقت کردند فقط قبل از عید پاک با انتظار از صرفه جویی بیش از $700 ، 000 نفر در هر ماه.

دیگر شهرداری باید furloughed کارکنان از جمله Allentown (86) Lancaster (70) و اسکرانتون (42).

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن