'بیش از فقط یک دانشمند': UC برکلی و استاد بازنشسته Stephen Glickman می میرد 87

استفان Glickman مدیر جهان تنها اسیر کفتار مستعمره درگذشت, مارس 22 پس از مبارزه با سرطان لوزالمعده در 87. Glick

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

استفان Glickman مدیر جهان تنها اسیر کفتار مستعمره درگذشت, مارس 22 پس از مبارزه با سرطان لوزالمعده در 87.

Glickman پیوست UC برکلی گروه روانشناسی در سال 1968 پس از تدریس در دانشگاه میشیگان و دانشگاه. در UC برکلی او به عنوان یک استاد روانشناسی و یکپارچه زیست شناسی. Glickman به رسمیت شناخته شد با برجسته جایزه آموزش و برکلی استنادی است که توسط داده صدراعظم برای "بیش از استانداردهای تعالی" در یک زمینه است.

به عنوان یک پیشگام در رفتاری غدد Glickman بهترین و شناخته شده سهم بود تحقیقات خود را در hyenas خال در UC برکلی زمینه ایستگاه مطالعه رفتار, محیط زیست و تولید مثل به گفته فرانسیس ساطع از دانشگاه برکلی گروه روانشناسی سابق مدیر اجرایی.

برای بیش از 30 سال Glickman مطالعه تولیدمثل از کفتار خال دار ویژه, چگونه زن کفتار مورفولوژی masculinized. او این کار را با ایجاد یک اسیر جمعیت کفتار خال دار در محوطه دانشگاه و با استفاده از مطالعات رفتار غدد و مورفولوژی برای درک بهتر این غیر معمول تولید مثل کفتار.

"او شناخته شده به عنوان خال خال کفتار' کسی که آورده آنها را از آفریقا به دانشگاه برکلی گفت:" UC برکلی پروفسور فردریک تهونیسن.

دانشگاه برکلی و استاد آیلین Lacey گفت Glickman بود "ستون" از گروه روانشناسی.

به افتخار Glickman دستاوردهای زمینه ایستگاه مطالعه رفتار, محیط زیست و تولید مثل خواهد بود تغییر نام داد و بعد از او.

"او قلب حیوان مرکز تحقیقات قرار دارد که به کفتار," لاکی گفت: در یک ایمیل.

در علاوه بر این به Glickman تحقیقات بسیاری از همکاران او گفت: آنها را تحسین شخصیت او. Glickman شناخته شده بود برای محبت و احترام نسبت به دیگران.

با توجه به شیسویی وجود دارد استادان ،

"استیو بود خیلی بیشتر از فقط یک دانشمند" لاکی " در ایمیل. "او همچنین بسیار عالی معلم همکار و همکار و او یاد می شود برای بسیاری از راه هایی است که او کمک کرد تا به شکل حرفه و زندگی دیگران."

Glickman همکاران نیز گفت: آنها از روی علاقه به یاد داشته باشید مکالمات خود را با او اظهار نظر در عقل خود را به عنوان به خوبی به عنوان بیمار خود را به حمایت و آرامش طبیعت است.

گفت: بسیاری از Glickman بسیار تشویق و حمایت از افراد دیگر کار می کنند. او یکی از معدود افرادی است که مایل به نشستن و صحبت کردن با هر کسی و دیگران احساس مهم با توجه به شیسویی.

Glickman توانایی ارتباط با هر کسی و دیگران هیجان زده در مورد کار خود را در رفتار و زیست شناسی با توجه به Lacey. او اضافه کرد که به عنوان یک فرد او همیشه لذت بخش برای صحبت کردن.

تهونیسن توصیف Glickman به عنوان یک "غول مهربان."

"او بسیار فروتن و در همان زمان همیشه هیجان زده در مورد دیگران کار می کنند. بسیاری از دانشمندان در خود حباب اما او این است که" تهونیسن گفت. "او همیشه هیجان زده به بحث در مورد کار خود را و کار او بسیار فروتن است."

تماس با Aryia Dattamajumdar در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @AryiaDattamaju1.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن