موسی Sumney می آید به انزوا و او دانشجوی سال دوم آلبوم "Græ'

درجه: 3.0/5.0 در 1855 شعر "آواز خویشتن" شاعر آمریکایی والت ویتمن بررسی انتزاعی و پوچ طبیعت خود و مشاهده شاعران

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

درجه: 3.0/5.0

در 1855 شعر "آواز خویشتن" شاعر آمریکایی والت ویتمن بررسی انتزاعی و پوچ طبیعت خود و مشاهده شاعرانه دیگر با نوشتن خود را.

خواننده و ترانه سرا موسی Sumney یک شاعر نیز هست و آلبوم جدید Græدرایو در همان تم از خود و هویت ویتمن با تمرکز بر بیش از یک قرن پیش. تمایز Sumney به عنوان یک شاعر دارای وزن, زیرا اگر چه Græ یک قطعه موسیقی آن شعر آن را به یک مجموعه شعر را به موسیقی. و فقط به عنوان به عنوان این آلبوم است که در مورد جدایی از موسیقی و شعر آن را نیز در مورد جدایی خود از سوی دیگر solipsistic رویکرد است که مزایای Sumney بیش از آن زخم او.

در واقع جدایی اساسی در قالب آلبوم منتشر شد در دو بخش در ماه های فوریه و مارس. این دو بخشی است که تاکید بر "قطع من" که در آن Sumney بافت تصاویر از اینکه برش به قطعات با قطع موسیقی. باس رایحه کاملا متمایز از یکدیگر است. پیانو یادداشت ها به عنوان به خوبی. در مراحل اولیه Græهمه چیز سیاه و سفید است. در اینجا این است که یک توجه داشته باشید. در اینجا دیگر است.

هدف از تاکید بر جدایی است روشن تر ساخته شده در آهنگ های مانند "گاگارین" یک دودی سالن تصنیف که در آن Sumney آواز می خواند "و کهکشان ها را شکسته آینه." در اینجا Sumney شکسته شدن نقص در شناسایی — آن است که همیشه انجام می شود از طریق شخص دیگری. در "جعبه" او باعث می شود این تمایز و حتی با وضوح بیشتری به عنوان مهمان عایشه Faines در مورد روند از خود تعریف و قدرت شناسایی.

مهمان این تک گویی را متناوب ظاهر در سراسر آلبوم و اغلب به عنوان هدایت امتیاز برای Sumney چشم انداز — و در عین حال آنها همیشه گفت: از طریق صدای دیگران. این یادآوری از شعری دیگر تقویت Sumney به تنهایی یک موضوع او خطاب در سال 2017 را Aromanticism. در حالی که آلبوم پنجه مفهوم عاشقانه, اما, Græ وارد چشم انداز کیهانی از خود در برخورد با یکی از مهمترین و سردرگم جنبه های انسانی است.

Sumney آدرس خود را به طور مستقیم در چند نوبت در این آلبوم مانند "نه/نه" است که در آن گروه کر تصویب تقریبا کودکانه زمین و در "من در 20 سال" زمانی که او آواز می خواند "من تعجب می کنم که چگونه من در شب خواب/ با یک حفره در کنار من," پرداختن به آینده و تنهایی و غیر قابل اجتناب است.

Græ همچنین ویژگی های متعدد نمونه های مستقیم روابط با دیگران است که در آن Sumney است در بر داشت. در "پولی" او صحبت می کند به مشکل بودن منحصر به فرد در زمینه رابطه polyamorous و "مردانه" و "نوار نقاله" او روش انتظارات اجتماعی خود را به عنوان یک انسان و به عنوان یک دندانه در یک ماشین بزرگتر. این آهنگ غم انگیز نه تنها در خود را فراموش نشدنی اجرای بلکه در خود را گسترده تر فلسفی دامنه.

موسیقی گرایش به سمت انجام نگرفته بنابراین به عنوان به نه تضعیف تغزلی پیام از آهنگ. برخی از آهنگ های چنین به عنوان "مرا زنده نگه می دارد" و "برکت من" از ویژگی های فوق العاده گیتار ملودی به زیر خط شعر. و در "Colouour" یک ساکسیفون تساوی شنونده در قبل از ناپدید شدن به Sumney انجیل — مناسب آن را یکی از با شکوه تر آهنگ های این آلبوم.

قوی ترین لحظات در این آلبوم هستند که موسیقی و شعر ورق را رو کردن با هم در Sumney صدای. یک مثال از این است که "ناظر" که در آن Sumney آواز می خواند falsetto بیش از خالی, چرخش soundscape. صدای او می افتد و می رود که او آواز می خواند "صداقت اخلاقی ترین راه/ اما اخلاق خاکستری" ضربه درخشان vibrato و در آخر کلمه قبل از آهنگ محو غوغای birdsong.

در یکی از آلبوم تک گویی "نیز همچنین و و و" Taiye Nathan صحبت از حق به درک با تعدد و که به تعامل با هنرمند کار منتقد نیز باید در آغوش این تفسیر است. آن را وسوسه انگیز به رویکرد این آهنگ و این آلبوم به عنوان یک کل به عنوان یک پازل است. اما Græ است نه یک پازل ریاضی حل شود. آن است که اساسا یک بیان از تجربه انسانی و چگونه حل رمز و راز از وجود است.

تماس با خدمه Bittner در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب