خانم وندی P. McCaw و سانتا باربارا سرپرست پیتر آدم اخراج COVID-19

خفه کسی که معلوم است خیلی سخت تر از آن به نظر می رسد در تلویزیون. من این را در حالی که پوشش یک متهم از چند سا

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

خفه کسی که معلوم است خیلی سخت تر از آن به نظر می رسد در تلویزیون. من این را در حالی که پوشش یک متهم از چند سال پیش شامل دو دلبر دبیرستان. Spoiler alert: او او را خفه. دفاع از خود بود که از اتفاقی قتل. آنها می خواهم ظاهرا رشد خسته از روزمره او توضیح داد و آغاز شده بود بررسی محدودیت های بیرونی وابسته به عشق شهوانی, خفگی به زنده شدن تا چیز. به عبارت دیگر آنها می خواهم خفه کردن هر یک از دیگر در حالی که داشتن رابطه جنسی, هدف این است که آنها می خواهم سیاه و سفید به طور همزمان در حالی که crescendoing به یک تاب هالیوود ارگاسم. اگر این برای تلفن های موبایل بیش از حد پیچیده است که به دلیل آن بود. او درگذشت.

متهم استدلال خود را در مرگ یک حادثه غم انگیز. تعقیب قانونی وکیل نمی خرید آن است. اگر این یک تصادف بود او خواستار پس چرا متهم رول بدن قربانی در فرش و حمل و نقل آن را به Tajiguas کمپرسی?

سوال خوبی است.

حتی بهتر از دادستان به ارمغان آورد یک متخصص پزشکی قانونی به شهادت ایستاده که شهادت داد که شما را به نگه داشتن خفگی کسی که مدت ها پس از آنها نا گهان به واقع آنها را انجام دهد ،

من به ذکر است این سناریو به دلیل آن تماس به ذهن دقیقا همان جایی که ما خودمان را پیدا کنید با توجه به COVID-19. آن است که من می خواهم استدلال می کنند استعاره کامل. در حال حاضر ما موفق به خفگی کردن بیماری فقط به اندازه کافی برای رسیدن به برخی از درجه ای از سیاه و سفید کردن. اما نزدیک به اندازه کافی به آن را در.

من نا امید شده بود که County بهداشت عمومی تزار ون فراموش-Reynoso نمی آورد تا این وحشتناک مقایسه با زمانی که منطقه 4 استاد راهنما پیتر آدم همه اما متهم در روز سه شنبه هیئت ناظران جلسه دستکاری آمار به القاء ترس بی جا و هیستری در میان عموم مردم, نه به ذکر است که سرپرستان خود را. من به یاد داشته باشید آدم با استفاده از عبارت "در آتش".

آدم نقطه بود که با انتشار جزئیات آمار تعداد موارد تایید شده در طول زمان—526 از شنبه—آیا Reynoso بود اغراق تهدید واقعی نقاشی گمراه کننده جنجال آفرینی تصویر. چرا که آدم توضیح داد: بیش از 400 نفر از شهرستان COVID موارد در حال حاضر به طور کامل بهبود معنی ما تنها بیش از 100 نفر سمت چپ.

آدم برای کسانی که نمی پیگیری سرپرستان است که تا کنون بیشتر محافظه کار سرپرست و تنها به تایید دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. به عنوان قلمه یکی از بزرگترین عملیات کشاورزی در شهرستان او درهم ferociously با نظارتی کارمندان در طول سال و بافت اسکار به آن را اثبات کند. به عنوان یک نتیجه او تمایل به توجه دولت به عنوان دشمن و کمی سریع من شک دارم به شنیدن صدا از هلیکوپتر در افق.

Thumping در آدم طرف سانتا باربارا ترسناک بیشتر ارتجاعی اندی کالدول دهان که برای همیشه خروشان. زمانی که شما حذف تعداد زیادی از مردم پشت میله های زندان و یا سالخوردگان ساکن در خانه های سالمندان از شهرستان COVID تعداد کالدول استدلال کرد که برگ تنها 150 نفر سمت چپ. این است که به اندازه کافی او خواستار از سرپرستان برای توجیه خاموش کردن اقتصاد برای 450,000 مردم ؟ کالدول شده است رئیس طبخ و واشر بطری برای ائتلاف از نیروی کار کشاورزی و کسب و کار برای حدود 30 سال است. او در حال حاضر در حال اجرا برای کنگره در ماه نوامبر در برابر دموکرات Salud کربجل. و او به طور منظم به سرمقاله صفحات سانتا باربارا اخبار-مطبوعات.

یک بار دیگر انجام دهید-Reynoso حیف و میل او فرصت. او اشاره نشده که سانتا باربارا شهرستان دارای 250 مجوز مراقبت از سالمند امکانات و 17 بازداشتگاه. که تعداد زیادی از پتانسیل برای بسیاری از مشکلات باید COVID شکستن در هر یک از این سایت ها. این در حال حاضر به عنوان همه ما می دانیم در زندان فدرال در لامپوک.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما فراموش-Reynoso را استثنا آدم را به اتهام. او آمار به وضوح نشان داد که سانتا باربارا شهرستان به خوبی انجام می دهند با COVID موارد در حال حاضر. او اشاره کرد که اعداد به وضوح نشان می دهد نرخ COVID بستری شدن در بیمارستان در حال برگزاری مداوم و یا پایین رفتن در سراسر شهرستان. همان درست است برای بیماران اختصاص داده شده به مراقبت های ویژه و یا که بوده ام قرار دادن بر روی هواکش. در واقع همه این آمار به نظر می رسد در همان گزارش که آدم اعتراض.

اگر هر چیزی من می خواهم بگویم آیا رینسا تمایل به underplay این آمار که ممکن است به علت نگرانی.

به عنوان مثال از شهرستان 526 موارد 105 از آنها ثابت به اندازه کافی شدید به حکم بستری شدن در بیمارستان. در کتاب من است که نزدیک به 20 درصد است. که نیست هیچ چیز نیست. در اینجا یکی دیگر: از تمام 58 شهرستان در کالیفرنیا در سانتا باربارا — که حساب برای تنها یک درصد از جمعیت این ایالت — رتبه 12 از نظر سرانه تعداد مثبت COVID موارد است. در اینجا یکی بیشتر. در شرایط بستری شدن در بیمارستان, سرانه, Santa Barbara County رتبه هفتم از 58. که, نیز, نیست, هیچ چیز.

در اینجا معامله: همه ما نیاز به کار. به شدت. من آن را دریافت کنید. در این زمینه مردم معقول و منطقی خواهد شد و می تواند اختلاف نظر دارند بیش از آنچه که محدودیت های مورد نیاز خواهد بود که ما به آرامی به نوبه خود بر روی چراغ. ما خواهد شد و می تواند استدلال می کنند در مورد دولت مقرر در مقابل رعایت داوطلبانه. اما تنها احمق ها خواهد استدلال می کنند که ما برنده جنگ علیه نامرئی دشمن. آن را بیش از حد به زودی برای اعلام "ماموریت انجام شد."

آخرین نگاه من در لس آنجلس بود و باد با جدید COVID موارد و جدید COVID مرگ و میر. به عنوان کلاغ مگس که فقط فاصله تف. و هر گونه امید برای پرش شروع توریستی ما اقتصاد باید در تعداد بازدید کنندگان از لس آنجلس فرار خود را از قید همه گیر.

فقط گفت.

من را تا سرپرست آدم چرا که سوالات خود را صدا بسیار شبیه به دیدگاه های بیان شده توسط سانتا باربارا اخبار-مطبوعات صاحب خانم وندی P. McCaw در هفته گذشته در صفحه اول بیان کند. او شکایت کرده است که "دولت از استبداد" اعمال شده توسط مقامات بهداشت عمومی و دولتی فرمانداران شد و شگرد به مغلوب ساختن پیشی جستن. آن را چیزی بیش از علیل همه گیر برای اهداف سیاسی. "ما آزادی هستند که محروم برای چه یک ویروس??" McCaw پرسید. "اگر این کشور قرار داده می شود به این وضعیت توسط یک ویروس چه خواهد آن را به طور کامل به نوبه خود ما را به اتحاد جماهیر شوروی یا آلمان نازی?" این سرمقاله باعث اختلاف با کاغذ, ویرایشگر نیک مسودا که در حال حاضر دیگر کار می کند وجود دارد.

اگر چه خانم وندی P. McCaw شده است یک کارت حمل عضو Tinfoil کلاه تیپ من هر دو شگفت زده و نا امید شده توسط این. McCaw است که احتمالا معروف ترین گیاه خواری در سانتا باربارا و بسیار سخاوتمندانه فعال حقوق حیوانات که واقعا او را دوست دارد الاغ. من امیدوار McCaw — به عنوان یکی از تنها سه روزنامه صاحبان تایید مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 — استفاده کرده اند ممکن است او سرمایه سیاسی به سوال چرا تهمت استناد ریاست جمهوری قدرت را به نگه داشتن ملت بسته بندی گوشت می آمد گیاهان و کشتارگاه عامل در سراسر این بیماری همه گیر. بیست و گیاهان بسته شده بود پس از حداقل 20 بسته بندی گوشت می آمد کارگران درگذشت از COVID و 5000 تا به حال آلوده شده است.

من امیدوار بودم حیوانی Rightist خانم وندی P. McCaw ممکن است خواسته اند تهمت به همین دلیل او را احضار خود قدرت اجرایی بنابراین آمریکایی ها می تواند غذا خوردن بیشتر گوشت, اما نمی, بنابراین مطمئن شوید که ما به اندازه کافی COVID آزمون. این یک سوال منطقی. اگر چنین آزمایش تا به حال ساخته شده است به طور گسترده ای در دسترس از شروع شاید تنها راه حل را نداشته اند nosedive به اقتصاد است. اگر چنین آزمایش ساخته شد در حال حاضر در دسترس شاید ما با خیال راحت می تواند به نوبه خود چراغ در دیر و روشن تر است.

تا آنجا که کشتارگاه به تصویر خستگی ناپذیر گریم به عنوان oversupply مخلوقات به مقصد کباب منجر به زنجیره عرضه راه حل شناخته شده حمایت گراها به عنوان "depopulation." این اشاره دارد به عمل کشتن میلیون ها نفر از جوجه ها با تبدیل گرما و خاموش کردن طرفداران در همان زمان و اجازه دادن به آنها را بی سر و صدا پخت به مرگ است. حیوانات Rightist خانم وندی McCaw ممکن است مهم نیست که چقدر در مورد زندانیان یا افراد — و قطعا نه در مورد کارگران — اما من فکر کردم او ممکن است به مراقبت بیشتر در مورد جوجه.

جای تعجب نیست که نیک مسودا چپ.

اجازه دهید آنها را به خوردن گوشت.

اگر ما اجازه COVID گرفتن نفس خود را فقط به یاد داشته باشید این است. این سروری که اتفاق می افتد به عنوان یک نتیجه خواهد شد در هیچ راهی شدن شارژ. تنها تاب انبوه بیش از سمت چپ خواهد بود آن دسته از بیماران که غرق در چرک و خون و مخاط. تلویزیون باعث اختناق نگاه بسیار ساده تر از آن واقعا است. ما در حال انجام نشده است. حفظ فشردن.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن