من (تقریبا) برخورد با مرد, اسطوره, افسانه, Harrison Ford

این نیمه حرف پوزخند به زیگ زاگ از هازل چشم و شیار ابرو. این لبخند کوتاه در زمان اما واقعی در طبیعت است. بدنام

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

این نیمه حرف پوزخند به زیگ زاگ از هازل چشم و شیار ابرو. این لبخند کوتاه در زمان اما واقعی در طبیعت است. بدنام چشمک و خوش بینانه روح زوج با آرام و در عین حال روح-فیلم تکان دهنده خطوط مانند "Chewie ما هستید."

این چهره یکی که من می خواهم از نزدیک دیده در این فیلم از دوران کودکی من این است که مرا به دنیاهای دیگر از خود من مانند کهکشان "دور" و سرزمین های از دست رفته جهان است. در آن صورت از هریسون فورد ایندیانا جونز و هان سولو, همه در یک, که من دیدم در سراسر فریزر در تابستان گذشته در حالی که من مشغول به کار بود در یک محلی برکلی بستنی فروشگاه — یا حداقل من فکر می کنم آن بود.

آن را غیر منتظره ای سرد شب تابستان — Aug. 16, 2019 به دقیق. شلوغ ترین شب از هفته و شلوغ ترین ساعت شب. یک خط snaked کردن درب مغازه کوچک. صدای پچ پچ از گروه زیادی از دوستان shrieks از هیجان کودکان, بینی, چسب به روشن کردن شیشه حفاظت از بستنی و کم سر و صدا از overworked فریزر تمام buzzed در هوا.

در شلوغ شب مثل این یکی یک بستنی scooper می رود به خلبان اتوماتیک: جمع آوری سفارش, حرکت شبیه چمچه زنی عطر و طعم محل به مخروط دست به غریبه و تکرار. و تنها زمانی که بستنی scooper دریافت واقعی "با تشکر از شما" و یا غیر متعارف سفارش و یا زمانی که هریسون فورد را نشان می دهد و درخواست یک شکلات, مخروط, کند, این, اتوماتیک, شکست, ارسال scooper به عقب به جهان فراتر از قیف و چسبنده بستنی.

در حال حاضر من هرگز خوب در افراد مشهور رؤیت و یا فقط به طور کلی دانستن نام افراد برای شروع با. اما زمانی که من نگاه کردن به من سفارش بعدی که مشغول سرد شب جمعه, من به دنبال در همان نیمه پوزخند و زیگ زاگ چشم و صورت از دوران کودکی من. من تو را دیدم سرکش اما عمدی و پر سر و صدا در سمت چپ و لاله گوش و من شنیده ام که کم و گاه به گاه صدای. هریسون فورد نبود به دنبال از طریق یک صفحه نمایش دوربین این زمان او به من نگاه کن.

در مشغول جمعه شب هدف این است که برای خدمت به بستنی سرعت و حرکت می کند. اما هنگامی که من همسان بلستر تپانچه حمل و قهوهای مایل به زرد محموله پیراهن-پوشیدن هریسون فورد با مرد فقط در سراسر رنگارنگ مجموعه ای از طعم بستنی, من آهسته کار من سرعت. اگر چه من مطمئن هستم که من کمتر بازی گاه به گاه از من تصور من مطالعه خود را در صورت تلاش برای گنجانده یک کپی از آنچه که من از دیدن به حافظه من.

متاسفانه شانس نبود در عطر و طعم آن شب من نبود کار, نقدی, ثبت نام, از بین بردن شانس من از رخنه سریع زیرچشمی نگاه کردن در او رسید و برای تایید به نام خود. و به عنوان به زودی به عنوان من تا به حال دست هریسون فورد و آنها من فرض می شود همسرش, Calista Flockhart خود مخروط آنها از دید من و بازور نوجوان پشت سر آنها در حال حاضر خواسته خود را برای اولین پنج طعم نمونه ها.

آن شب اولین چیزی که من انجام وقتی که من به خانه بود که گوگل زمان عکس های هریسون فورد. و به من ناامیدی من در بر داشت که اکثر عکس ها در حال حاضر شامل یک ریش و او را به طور قابل توجهی بزرگتر از هریسون فورد دیدم در مغازه.

دوستان من به نظر من ممکن است هریسون فورد برخورد دو روش: یکی از قبول آن نیست و در حرکت است. یا نگه بر روی آنچه در دل و روده من به من گفت و با استفاده از داستان به عنوان یک واقعیت سرگرم کننده در آن دست و پا یخ شکن بازی.

و تا آنجا که من می خواهم عشق را به قبول دومی نه ماه بعد که در اواخر ماه اوت شب همچنان به رژه خود را در شک و تردید من ترک من به این روز هنوز هم مطمئن نیستید که داستان برای گفتن. من واقعا از دیدن این هریسون فورد ؟ یا به من یک نگاه به طور یکسان در حالی که ذهن من بازی کلاهبرداری و بار اهدای بستنی در نهایت outran من حس عاقلی?

اما با گذشت زمان من آمده اند به درک که دانستن اگر من در واقع در خدمت بستنی واقعی هریسون فورد بی اهمیت است و چه چپ من بی قرار با حافظه واقعیت این است که من هرگز نمی خواسته است. هریسون فورد, اگر شما در حال خواندن این, آن را به شما ؟ شما می توانید اعتبار این تردید بستنی scooper است داستان ؟

در 2015 فیلم "جنگ ستارگان: نیرو بیدار" اولین جنگ ستارگان عاقبت سه گانه ری روبنده جدی تبدیل شده است به معرفی هان سولو برای اولین بار. او می پرسد: "شما هان سولو?" که هان سولو پاسخ, "من استفاده می شود."

اگر من تا به حال شانس به انجام مجدد آن شب من فکر می کنم من می خواهم آن را تا حدودی شبیه به این.

من: "شما هریسون فورد?" به دنبال starstruck تا به نیمه حرف crinkle چشم پوزخند.

شاید-هریسون فورد: "تنها حرکت شبیه چمچه زنی, شکلات, مخروطی, please."

تماس با امیلی دنی در [email protected] .



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن