دوست دختر من دوست دختر

حافظه مورد علاقه من با او نیز یکی از اولین. ما در مارینا, cross-legged در فلات مرده چمن بالاتر از آب است. کفش

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

حافظه مورد علاقه من با او نیز یکی از اولین. ما در مارینا, cross-legged در فلات مرده چمن بالاتر از آب است. کفش های ما هستند و ما صرف زمان طولانی کشیدن burs از هر یک از دیگر ، من مشغول ظاهری لرز ظاهر سهل انگار در حضور او. که سخت به انجام است. او واقعا گرم. مانند واقعا گرم است. و فرانسه است. مانند واقعا از فرانسه است. من استعاره مستعد قلب نمی تواند آن را — سرد راه او نظرسنجی من از پشت بلندتر چمن. من عاشق فکر کردن در مورد آن روز به عنوان آن را شامل تمام بخش های مورد علاقه من از محبت است. جاذبه و پیش بینی تعجب و احتیاط نشانه ای از محبت است. من همیشه ارزشمند تعقیب و گریز و حتی بیشتر از آن داشتن یک له.

ملاقات ما روز من نقل مکان کرد و به جمعی بزرگ خانه که در آن او در حال حاضر زندگی می کردند برای برخی از زمان -- یک سرنوشت است که اطمینان می داد که من او را چند بار در روز, آیا من برنامه ریزی شده یا نه. دنیوی ترین قطعات از معمول بودند ناگهان فرصت برای فتنه انگیزی است. هر چه استرس این آورده شد و تحت الشعاع قرار توسط یک نوع توطئه زیاده روی است. او انگیز و خنده دار از من بزرگتر بود و همیشه کمی معنی فقط در راه حق. که من پیدا کردم او آسان برای عشق ورزیدن.

ما ساخته شده برای اولین بار در سراسر خیابان را از Codornices پارک در اواخر شب پس از داشتن مقدار زیادی به نوشیدن اما در یک راه خوب. بوسه زیبا بود لعنتی عالی. آن را احتمالا مورد علاقه من اولین بوسه برای تاریخ و نه برای هیچ دلیل رسمی اما به این دلیل که احساس می کردند تا به افسانه هاو روایات قومی من تا به حال ساخته شده از آن است. او سعی کرد به من حمل خانه بر پشت او هر چند من نگه داشته در حال سقوط کردن. ما راه می رفت و تضعیف parejo پایین دامنه کوه.

من به راحتی کرده و به راحتی کرده بود. آن را ممکن است خودشیفتگی یا ناامنی است ، من به سرعت احساس نزدیک به او به عنوان من می دانم که او به من. جنسیت حداقل به نظر می رسید به آن را اثبات کند. ما همیشه دست زدن و ما لعنتی (هر چند که او هرگز نمی خواهد آن را به نام که خارج از ادب) احساس منحصر به فرد به من و سخاوتمندانه.

مدتی قبل از بوسیدن او به من گفت که در مورد او در پاریس چه بود, در یک رابطه باز با در حالی که تحصیل در برکلی است. من به هیچ نشانه ظاهری از ناراحتی در این اطلاعات است. بر خلاف من جشن آن است. چگونه فوق العاده! چگونه اروپا! من پاسخ به این افشای آماده رفتن به ترین روز. بیرون رفتن در خلیج در queerish محافل, من پیش بینی است که 99 درصد از مردم من خودم جذب خواهد شد در برخی از نوع polyamorous تنظیم. من می گویم "queerish" شامل کسانی که شجاع دگرجنسگرایان که بیش از حد به تصویب پلی برچسب برای توصیف خود escapades. آن را مدت طولانی است که یک رمز و راز به من چرا straights به شدت می خواهم در یکی از پر جنبه های دوستیابی گی: همه شما می دانید در حال حاضر fucked همه شما می دانید.

من اینجا باید توجه داشته باشید که من هیچ گوشت با من پلی دوستان است. از همه شما بسیار شجاع و باهوشتر از اول چیزی که شما دارید من فرض کنیم که هدف نهایی برای همه ما: یک vaster درک محبت است که موجب احترام متقابل و مشترک کسب لذت در سراسر منابع مختلف. که من اشتراک یک تقریبا کتاب مقدس درک درستی از روابط (علاوه بر این, شما می دانید, لسبیین مسائل) دچار سردرگمی و خجالت من است. من می خواهم به گذشته این ایده که من نیاز به یک فرد به عشق من و که آنها باید عشق فقط من. اما تا کنون هیچ گونه شانس و اقبال.

برای کسی که بسیار تک همسری من سهم عادلانه من از روابط باز. اما هرگز به من بوده است "بازکن" از ارتباط است. به جای من فرد "بازکن" احمق ها در اطراف در حالی که خود را شریک اصلی است که در قاره های دیگر. من یک بار نوشت: بسیار خود pitying ایمیل به سابق در مورد این موضوع من ابدی "زن دیگر" وضعیت. هر چند باید اعتراف کنم من کمتر-لطفی روز نقش آن جذابیت: من می توانم خودم را متقاعد کنم نگه چیزی uncatchable هر چند می خواستم.

من له شد تلاش برای گول زدن من. او صریح در مورد وضعیت خود را. من نمی دانم اگر آن را میل من برای او (که عادلانه بود, تقریبا همه من می توانم در مورد فکر می کنم) و یا نامناسب کارگردانی رقابتی انرژی اما بیشتر من می دانستم که در مورد شریک زندگی خود بیشتر من می خواستم او را برای خودم به تنهایی. من وارد روابط باز نه به عنوان یک شرکت کننده در دستورالعمل تاسیس, اما به عنوان یک interloper. من همیشه مطمئن است که من ممکن است استثنا برای این قانون — که من می بود اگر من سعی می کنم به اندازه کافی سخت.

من افتخار من, ملکی, گرایش, و آنها به من به بیش از بیش از یک بار. اما در مورد من بسیار زیبا, فرانسوی, له, من به پایان رسید تا برنده. و یا احساس من تا به حال: رابطه خود را در انتظار قرار داده شد و پس از یک ماه یا بیشتر از ما با دیدن هر یک از دیگر دلایل است که من شک دارم درگیر من هستم اما گفته بودند در نهایت مماسی. و سپس ما در عشق سقوط کرد. اتاق او یکی از چند در خانه با صفحه نمایش بر روی ویندوز ما اجازه می دهد به ترک آنها را باز در شب. ما به تماشای fatter جمع آوری پروانه ها در طوفان یا گرداب شدید تمام سپتامبر بدون ترس از خود را در تلاش برای پیوستن به ما در زیر صورتی روتختی.

من هنوز هم فکر می کنم این در حال حاضر با داشتن فقط نقل مکان کرد و دوباره به همان خانه پس از یک مدت زمان طولانی دور. رابطه ما همیشه مشروط بر موقت بودن عمر وقت خود را در برکلی به عنوان او را از بازگشت به فرانسه پس از فارغ التحصیلی. و او فارغ التحصیل صرف ماه پس از ملاقات ما صبح روز بعد از برخی از بهترین جنس من و ام تا به حال.

به عنوان مظنون او و او را بیشتر جدی با شریک زندگی کردم پشت هم هنگامی که او به اروپا بازگشت. این تصور که او مال من بود یک اختراع از خودپسندی و یک نوع کیهانی تنهایی من انقباض غیر ارادی ماهیچه به ذکر است. من خیلی خسته کننده وقتی که می آید به عشق. مانند تمام دیگر پایین وجود دارد, من فقط می خواهم به شدت مراقبت و گاهی اوقات گره خورده است. ما نمی پرسند زیاد است.

او می دانست که بسیاری از چیزها در مورد من که قرار می گیرند. او هنوز یک سال بعد بیش از همه زندگی من است. هنگامی که ما صحبت در گوشی به تازگی او نشان داد که او دختر نمی داند به نام من. او هرگز به او گفت. این احساسات (و من بحران در مورد آن) کار می کرد برای تایید آنچه که من تا به حال می ترسید. مهم نیست که او چقدر برای مراقبت از من نمی توانستم چوب در زندگی او راه او بود در معدن. من درمان او را به عنوان شریک زندگی من بدون رقابت: او می دانست که من و دوستان و آنها او را می دانستند. ما به شدت به PDA همیشه لمس کردن در شخص دیگری ، من نمی باید این گزینه به سانسور او; من یک جای دیگر یا یک شخص دیگری در انتظار من است. نام من احساس می کردم که تنها چیزی که ممکن است آن را به بخش هایی از زندگی خود من هرگز به دیدن.

در حال حاضر بازگشت به این خانه من هیچ سخت احساسات نسبت به او. من نه قطع برای باز بودن. شاید من بیش از حد نرم است. یا خیلی حسود است. من قطعا بیش از حد نیازمند است. ما استفاده می شود به منظور جلب در نوت بوک من: loopy تا حدودی عجیب و غریب از چهره های رنگارنگ قلم. نوع شما کلیک کنید بارها و بارها برای تعویض جوهر. من چند تا از آنها آویزان در اتاق من نزدیک تخت من. من فکر می کنم آنها را دکور زیبا.

طلایه دار Turkel می نویسد: سهشنبه ستون در رابطه جنسی. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب