من تمام عمر در جستجوی آزادی و عدالت

زمانی که من یک کودک بود, من به یاد داشته باشید در نظر گرفتن غرور در قرائت تعهد و وفاداری به شروع روز مدرسه. فک

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

زمانی که من یک کودک بود, من به یاد داشته باشید در نظر گرفتن غرور در قرائت تعهد و وفاداری به شروع روز مدرسه.

فکر زندگی در یک کشور که مشتاق به ارائه آزادی و عدالت برای همه به من داد یک گرم احساس فازی در داخل.

من می گویم "مشتاق به ارائه آزادی و عدالت برای همه" از آنجا که حتی به عنوان یک جوان سیاه پسر من می دانستم که این کشور زندگی نمی کنند تا به تعهد دستور. من می دانستم که من به جد از بردگان. من می دانستم که اجرای قانون می تواند خطرناک بدون در نظر گرفتن بی گناهی و یا احساس گناه. من می توانم حس اضطراب ناشی از تجارب ، من تا به حال شنیده داستان دیده می شود به اندازه کافی نزدیک قبل از من حتی می تواند به عنوان خوانده شده بدانید که داستان واقعی بودند.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به عنوان یک مرد سیاه و سفید, من تا به حال خوب و نسبتا آسان می کند. من فارغ التحصیل. من یک خانواده است. من هیچ سابقه کیفری ندارند و من به زنده کردن شور و شوق من از ورزش نوشتن, برای, انتشار, I believe in.

اما من نمی توانید در اینجا توسط حادثه. یک مجازی ایجاد کرد از مشاوران مرا و تولیدات به من که من امروز هستم.

برخی از این افراد بودند که افسران پلیس. Al قهوه ای, Bill Lewis and Hollis Lee شد برخی از مربیان با 100 مرد سیاه و سفید از اورنج کانتی گذرنامه برای آینده برنامه در طول سال دبیرستان من از سال 2002 تا 2006.

قهوه ای شد رئیس UC Irvine, اداره پلیس, Lewis بود که یک گروهبان در وستمینستر اداره پلیس و لی بازنشسته افسر پلیس لس آنجلس. ما را به ملاقات با آنها در میان دیگر سیاه و سفید حرفه ای در جامعه هر شنبه برای یادگیری در مورد موضوعات تحت پوشش در مدرسه مانند تعارض, تاریخ سیاه و سفید, سواد مالی و نحوه تعامل با پلیس است.

این مردان خواهد بحث ما در مورد رویدادهای جاری و باید ما تعیین اهداف واقع بینانه برای آینده است. اگر یک مرد جوان گفت: هدف او این بود که به بازی در NBA آنها لزوما او را تعطیل, اما آنها او را نقطه اتصال با سوالات. چه سفر توپ تیم شما بازی ؟ آیا شما در تیم اول دانشگاه یا دانشکده خود را در دبیرستان ؟ که خود مربیان شخصی? آیا شما را در تمام شهرستان تیم ؟ سوالات ساخته شده مطمئن شوید که ما در آنجا ماند و در مسیر هر چه اهداف ما بودند.

اگر نه برای پیش بینی از پدر و مادر من به شرکت من در برنامه ای که به من داد این ابزار به حرکت یک جامعه است که هنوز برای آمدن به شرایط با آن گناه اصلی من نتایج می تواند به شدت متفاوت است.

سیستماتیک نژادی و نابرابری دوخته شده است به تار و پود جامعه ما و آن را فراتر از خشونت پلیس و یا کاستی از ما سیستم عدالت کیفری به طور کلی.

هر تصمیم گیری یک فرد سیاه و سفید باعث می شود طول می کشد را به حساب ضمنی و تعصب ذاتی است که در جامعه ما است.

من به تازگی متوجه شده است که من در گرفتن من 2 سال در من پیاده روی در اطراف محله نه فقط به خاطر او می خواست برای رفتن اما از آنجا که او ساخته شده من احساس امن است.

با پسر من در پرسه زن من بود دیگر شوم مرد سیاه و سفید, اما یک پدر دوست داشتنی که توسط تقریبا در هر تعامل در خیابان.

زمانی که من 21 ساله بودم یک تفنگ کشیده من توسط یک افسر پلیس به دلیل وجود بقایای یک softball bat زیر صندلی که او به عنوان یک سلاح. دوست دختر من در زمان بازی سافتبال برای UCSB و آن را ماشین خود را. من حتی نمی دانند که بت وجود دارد. من قادر به آرام کردن افسر و د-تشدید این وضعیت اما تروما باقی مانده است.

تقسیم دوم است تمام طول می کشد برای یک سوء تفاهم برای تبدیل شدن به یک حکم اعدام است.

در سن 23 من کشیده شد بیش از پنج بار در آن سال و هرگز دریافت یک بلیط. مختلف افسران همیشه بهانه ای برای کشیدن من بیش از, اما یک بار نشده بود من شکسته قانون است. درس از افسران قهوه ای, Lewis and Lee شد و ارزشمند در آن شرایط.

متاسفانه هر جوان سیاه نیست عنوان خوش شانس هستم. پدر و مادر خود را تقریبا به طور قطع به آنها "صحبت" در مورد نحوه تعامل با پلیس و اقامت در بالای سرزنش اما از آن ممکن است به اندازه کافی.

کل برنامه درسی لازم است برای آماده سازی یک فرد سیاه و سفید برای مشکلات و موانع آنها را از نسل فقر به نه چندان دوستانه همسایه ها که خیلی سریع به تسلیحاتی پلیس در برابر ما است.

تنها مشکل این است که ما هرگز نمی توانیم اصلاح که وقت و انرژی و تلاش است. شما نمی توانید پشت هر شنبه.

متعهد شدن و وفاداری دیگر با من طنین انداز راه آن زمانی که من بچه بودم. گرم, fuzzy احساس ضعف دوز قوی از واقعیت است. ما هنوز در حال مبارزه برای آنچه که پدر و مادر ما مبارزه برای چه پدربزرگ و مادربزرگ های ما جنگیدند و چه نسل از مردم سیاه و سفید در خواب.

این 2020 و ما نمی توانیم ترک این کار به نسل دیگری. در این مرحله "عدالت با تاخیر است عدالت را تکذیب کرد."


ویکتور برایانت ورزشی نویسنده برای سانتا باربارا مستقل. او ساکن شده و سانتا باربارا برای 14 سال و خود را به اتمام کارشناسی در UCSB در سال 2011. او همچنین به عنوان یک فروشگاه/برنامه متخصص در SBCC و همسرش, Brandi ریورا کنونی ناشر مستقل.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن