جنسی من رزومه و یا عدم آن

من 60 ساله کاتولیک مهاجر به نام مادر من پس از من ستون اول منتشر شد. او به من گفت که یکی از بیماران در مطب دندا

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

من 60 ساله کاتولیک مهاجر به نام مادر من پس از من ستون اول منتشر شد. او به من گفت که یکی از بیماران در مطب دندان را دیدم صورت من کنار ستون من در خوراک خبری است. با توجه به ماهیت آنچه که من نوشتن همه من فکر کردم این بود که "خوب مردمی این پایان برای من."

خوشبختانه من قادر به را تشکیل می دهند لرزان ببخشید چون او بیمار نمی تواند به زبان انگلیسی بخوانید خیلی خوب است. در آن زمان من تقریبا می خواست که او می تواند که او را بگویم مادر من هر تند و زننده جزئیات در مورد روابط جنسی و عاشقانه زندگی. از ترس این که مادرم را به من از این دنیا فقط به عنوان به سرعت به عنوان او به ارمغان آورد من به آن شده اند که یک دلیل بزرگ برای نوشتن نیست در مورد رابطه جنسی دیگر.

من نمی خواهم به نوشتن در مورد رابطه جنسی, چرا که من اعتقاد من واجد شرایط برای نوشتن در مورد رابطه جنسی. من هیچ Dan Savage هیچ الکساندرا کوپر هیچ صوفیه Franklyn. مردم همیشه به من بگویید خود را, جنس دیوانه, داستان, نه راه دیگری در اطراف. به صداقت, من اصلا رابطه جنسی به عنوان اغلب به عنوان شما فکر می کنم یک مقاله نویس خواهد و من حمل وحشتناک بین نسلی ضربه ای که به من آموخت که قرار صمیمیت به منظور زنده ماندن. در واقع من خیلی ناراحت کننده با آسیب پذیر بودن که من همیشه احساس بسیار ناراحت زمانی که دوستان من به صحبت من در مورد چیزی به عنوان ساده به عنوان مورد علاقه خود را نگاه و یا چگونه بسیاری از انگشتان دست آنها بود تا خود را butthole آخر هفته گذشته.

افسوس که صادق بودن با خودم و تمایلات جنسی بود آسان تر پل برای عبور از من تا به حال به فکر آن خواهد بود. هیچ تجلی و یا هر چیزی. من فقط ادامه داد: بودن من. در هر دو جنس و در نوشتن پیدا کنم آن را سرگرم کننده به عقب و جلو نوسان خشن و بی ادب بین اعتماد به نفس و آرام آسیب پذیری بلانت فیزیکی و تاب را باور دارند. من به سرعت کشف که در همه جا — که در هر گوشه ای از زندگی پر قنداق vulvas و phalli.

در همه جا من نگاه, رابطه جنسی وجود دارد به دنبال حق بازگشت در من — برای بهتر یا بدتر.

یک بار در حالی که ایستاده در یک خیابان شلوغ در سان فرانسیسکو احساس کردم کسی دست نوازش زیر سجاف دامن من. اما زمانی که من من می تواند تنها دیدن پشت سر خود را به عنوان او راه می رفت دور. من شوکه شده بود. من ذهنی میدادند که لحظه ای چند بار خیال بافی در مورد آنچه که من آرزو من می گفت برای این که من را لمس کرد.

من تصور گرفتن او پشت خود را پولو نخ ریسی او را در اطراف و کف او را در صورت. من تصور نمی کرد چه اتفاقی می افتاد اگر من تا به حال پوشیده شلوار که روز به جای. من تصور کسی متوجه آنچه که او انجام داد و درخواست من اگر OK بود. هیچ یک از این حالات بازی کردن. به جای من صدای در گلو من. در آن زمان همه من می تواند جمع اوری خصوصی بود expletive قبل از عصبانی اشک شروع به خوبی در چشمان من.

لحظات مانند آن نشان داده اند من در بدترین حالت آن. به عنوان به زودی به عنوان من به اندازه کافی به اطلاع من آموخته است که مردان خوب بکار بردن قدرت منحصر به فرد برای objectify و commodify که در بدن زنان است. من یاد گرفتم که اغلب مظهر ناعادلانه تعادل قدرت. همه heteronormative, پدرسالار misogynistic و استعمار ابعاد از جنس چپ من با کمی امید, نشاط بخشی, خودم, اجازه دهید به تنهایی آسیب پذیر بودن.

من نیز دیده می شود در بهترین حالت آن است. من دوست دارم که چگونه زیبا و قدرتمند احساس می کنم که کسی به من لمس با مراقبت و احترام. من عاشق رابطه جنسی با افرادی که از من بپرسید برای من رضایت. من عاشق خنده در هنگام رابطه جنسی. من عاشق رابطه جنسی با افرادی که رشد فراتر از خودخواهی و من عاشق decolonizing بدن من و unapologetically درخواست برای اطلاعات بیشتر.

من نیز در عشق با کاهش یافته محض فیزیکی از جنس, اما گاهی اوقات من فراموش کرده ام این است. من باید به خودم یادآوری کنم که خارج از تمام ظلم و ستم و بی عدالتی گاهی اوقات که تنها چیزی که باعث می شود من احساس خوبی است. فیلم به من اجازه فراموش کردن من چقدر متنفرم از این راه است که مردسالاری می یابد راه خود را به زندگی من اگر فقط برای یک لحظه.

که بسیاری از چیزهایی که نه فقط تمایلات جنسی. که در همه جا به خاطر جنسیت است که در مورد قدرت و انتخاب است. جنسی شیمی horniness صمیمیت — اینها همه واقعیت است که ما را به حال نه فقط حوادث خوشحال. همه به خصوص مستضعف می تواند به خوب بکار بردن این آسیب پذیری به از بین بردن سیستم های سلطه. به عنوان به زودی به عنوان من متوجه شدم که من باید از این قدرت برای دفاع از خودم و احساس خوب و افراد دیگر احساس خوب نوشتن در مورد رابطه جنسی به طور ناگهانی به نظر نمی رسد که دلهره آور است ،

با توجه که رابطه جنسی ما را احاطه کرده به معنی استقبال از آسیب پذیری ما و فیزیکی ، من ترمیم قدرت به خودم گفتم که من آزادانه تصمیم به مخفی کردن و یا ناپدید می شوند. من فکر کردم من واجد شرایط برای نوشتن در مورد رابطه جنسی, اما من آن را به هر حال. در واقع بسیاری از ما به مراتب بیشتر واجد شرایط برای صحبت در مورد رابطه جنسی از ما فکر می کنیم. آن را فقط یک ماده از توجه.

لورا Nguyen می نویسد: سهشنبه ستون در رابطه جنسی. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن