'اسرار آمیز بدن از مردم': یک نگاه به UC مدیره

UC Board of Regents باعث می شود تصمیم گیری است که تاثیر هر UC آموز زندگی — تعیین دانشجویی شهریه تصویب پردیس تح

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

UC Board of Regents باعث می شود تصمیم گیری است که تاثیر هر UC آموز زندگی — تعیین دانشجویی شهریه تصویب پردیس تحولات تنظیم UC سیستم بودجه و بیشتر — هنوز بسیاری از دانش آموزان در سراسر سیستم نمی دانم که رجنت هستند.

هیئت مدیره است که حاکم و مجموعه سیاست برای هر UC پردیس ساخته شده است تا از افراد از انواع پس زمینه ها از جمله آموزش عالی املاک و مستغلات و سرگرمی برخی از آنها را خالص worths از صدها میلیون دلار است. نایب السلطنه موقعیت ها پرداخت نشده است.

با توجه به نایب السلطنه ریچارد Leib, هیئت مدیره ندارد "micromanage" هر پردیس اما نظارت بر سیاست و تضمین UC سیستم حمایت از ماموریت خود را.

"در نهایت کار حاکم بر دانشگاه می افتد در دست رجنت" گفت: Varsha Sarveshwar, ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور و رئیس UC انجمن دانشجویان.

دیدار با رجنت

کسانی که نشستن در هیئت مدیره آمده از انواع پس زمینه. نایب السلطنه شری لنسینگ بود که قبلا مدیر عامل شرکت پارامونت پیکچرز و بنیانگذار شری لنسینگ بنیاد است که پشتیبانی از سرطان تحقیقات و آموزش عالی در میان چیزهای دیگر. نایب السلطنه هادی Makarechian ریاست یک چند میلیارد دلاری شرکت توسعه, در حالی که نایب السلطنه پیتر Guber که قبلا مدیر عامل شرکت Sony Pictures Entertainment, است, مدیر عامل شرکت ماندالای سرگرمی گروه و شرکت صاحب رزمندگان طلایی امور خارجه لس آنجلس داجرز و لس آنجلس فوتبال باشگاه. نایب السلطنه شوخی پارک مدیر کالیفرنیا, آموزش و پرورش, آزمایشگاه یادگیری در دفتر فرماندار از برنامه ریزی و پژوهش است.

نایب السلطنه جانت Reilly نشسته در هیئت کرامت بهداشت و درمان بنیاد یک کاتولیک غیر انتفاعی مراقبت از سلامت سازمان است که همکاری با UC سیستم شده است را مورد سوال با توجه به شأن و سلامت را انکار سقط جنین و جنسیت-تایید مراقبت در برخی از بیمارستان های آن. رایلی بود نظر در دسترس نیست با توجه به آن Shaw, وزیر و رئیس ستاد رجنت.

موجود در هیئت مدیره 19 رای گیری اعضای یک دانشجو السلطنه. با توجه به نایب السلطنه-تعیین جمال Muwwakkil که ترم شروع می شود در ماه جولای بخشی از دانش آموز السلطنه است که به تقویت دانش آموزان صداها و عمل به عنوان یک رابط بین دانشجویان و هیئت مدیره.

"من انتظار اولیه این بود که اکثریت مردمی را یک سابقه علمی و بود كه در مورد" Muwwakkil گفت. "قادر به شنیدن از تنوع نظرات و opinionalities است که به نفع همه است."

Davon توماس جمهور UC Santa Cruz دانشجویی دولت اضافه شده است که به دلیل UC سیستم دارای چندین شرکت و مشارکت داشتن رجنت با زمینه های کسب و کار است "خوب است." با توجه به Leib خود را تجربه به عنوان یک وکیل و یک تاجر آماده او را برای درک UC سیستم بودجه حدود 40 میلیارد دلار.

توماس هنوز هم طرفداران برای بیشتر افراد با تحصیلات عالی زمینه در هیئت مدیره.

Nuha Khalfay این 2018-2019 ASUC امور خارجی معاون رئیس جمهور گفت: رجنت مانند صندلی جان پرز خود استفاده کرده اند آموزش عالی پس زمینه و آشنایی با کار با دانش آموزان در نقش خود به UC سیستم بهره مند شوند.

"داشتن رجنت که اصلا آموزش عالی پس زمینه به این معنی است که عدم درک آمدن به نقش و آنها نیاز به کار است که بسیار سخت تر برای پر کردن آن شکاف" Khalfay گفت.

چگونه برای تبدیل شدن به یک السلطنه

نایب السلطنه جورج Kieffer گفت: به عنوان یک دانشجو در دانشگاه سانتا باربارا در 1960s و فارغ التحصیلان السلطنه — یکی از nonvoting اعضای هیئت مدیره — از سال 1978 تا 1980 او هرگز فکر نمی کردم او را منصوب به هیئت مدیره به عنوان یک رای گیری نایب السلطنه. پس از کار در آموزش عالی برای سال با "قصد" بودن یک نایب السلطنه Kieffer اعمال پس از توصیه به هیئت مدیره شد و در نهایت مقرر سابق کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. آرنولد شوارتزنگر در سال 2009.

با توجه به Leib فرماندار اغلب به نظر می رسد برای رجنت از مناطق مختلف از تجربه و تخصص. Leib بود که در سولانا بیچ هیئت مدیره مدرسه و کالیفرنیا کالج حکام گفت که او می دانست سابق کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. جری براون برای یک مدت زمان طولانی و کاربردی منصوب شد و در سال 2018 است.

منصوب رجنت انتخاب شده توسط فرماندار و خدمت به 12 سال نظر. Sarveshwar ادعا دارد که "بسیار کمی" نظارت از این روند است. فرمانداری تماس گرفته شد برای اظهار نظر اما پاسخ نمی دهند که از فشار زمان.

با توجه به Khalfay فرماندار قرار است به مشورت با یک کمیته مشاوره قبل از انتصاب نایب السلطنه. Khalfay گفت: با این حال که فرماندار در طول تاریخ انتخاب رجنت بدون این کمیته ورودی.

"این مهم است که این کمیته برگزار خواهد شد و گوش به عنوان رجنت باید از قدرت قابل توجهی برای شکل دادن به مسیر UC گفت:" زمان دانشجویی السلطنه هیلی Weddle یک ایمیل به در.

توماس در حال حاضر در حال خدمت در فرمانداری کمیته مشورتی برای نایب السلطنه قرار ملاقات, که با توجه به کالیفرنیا قانون اساسی متشکل از رئیس دولت مجمع pro tem امور خارجه سنا متعدد عمومی اعضای صندلی هیئت رجنت یک UC التحصیل دانشجو و عضو هیئت علمی.

به گفته توماس کمیته مشورتی بود و نه تشکیل برای انتصاب رایلی در ماه اوت سال 2019 که محکومیت نه سال است و پس از نایب السلطنه الن Tauscher درگذشت. توماس اضافه شده که به او گفته شد این کمیته نه به دلیل تشکیل Reilly پر کردن در برای یک جزئی مدت است. رجنت نیز تمدید بدون این کمیته ورودی, او گفت:.

اگر با توجه به فرصت توماس گفت: او را آورده اند و توصیه هایی از گروه های دانشجویی از جمله UC انجمن دانشجویان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی و حرفه ای شورا به کمیته.

"من معتقدم که (رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom) است که نهایی می گویند, اما من قطعا فکر می کنم ما می تواند داشته باشد, تشکیل," توماس گفت. "من فکر می کنم که شد دور گرفته شده از دانش آموزان است."

فرماندار نامزد برای رجنت تایید شده توسط وزارت امور خارجه سنا با توجه به Sarveshwar.

او افزود که مجلس سنا می کند به طور معمول بررسی نامزد دقت و نامزد نشستن در هیئت رجنت به عنوان عضو رای گیری قبل از آنها به طور رسمی تایید کرد که او گفت که او را درک نمی کند.

"این مردم هستند که ثروتمند هستند و تمایل به نه بود جمعیتی نماینده دانش آموزان از UC" Sarveshwar گفت.

به گفته توماس بسیاری از رجنت در طول تاریخ بزرگ بوده است اهدا کنندگان به فرماندار. وی افزود که او فکر می کند Newsom منتقل شده از این عمل است و بیشتر "باز و شفاف" فرماندار.

Sarveshwar اضافه شده است که هیئت مدیره در حال حرکت است در یک "پیشرفته تر جهت" همانطور که بیشتر زنان و مردم از رنگ ها منصوب کرد. Muwwakkil گفت که او می خواهم برای دیدن یک نایب السلطنه از دره مرکزی به منظور بهتر نشان دادن کالیفرنیا و مکان هایی که سیستم UC سرمایه گذاری است مانند مرسد.

Kieffer که منقضی می شود در مارس 1, 2021, گفت که او نمی خواهد به طور فعال به دنبال reappointment به منظور ارائه Newsom "آزادی کامل" برای تعیین هر کس که او می خواهد. Kieffer کاهش یافته است می گویند اگر او را قبول و یا روشن کردن یک reappointment ارائه دهد.

دانش آموزان و رجنت

گذشته از رهبران تا به حال بیشتر "خصمانه" ارتباط با هیئت مدیره از دانش آموزان امروز و تغییرات در چند سال گذشته ساخته شده اند رجنت بیشتر پاسخگو به دانش آموزان با توجه به Sarveshwar.

"آن زمان سال برای متقاعد کردن هیئت مدیره از رجنت و (UC دفتر رئیس جمهور و یا UCOP,) چگونه لازم جداسازی نیازهای اساسی و به دنبال آن بود که" Khalfay گفت. "من فکر می کنم که صحبت می کند که قطع ارتباط بین دانشجویان و دولت."

اکثر دانش آموزان به توافق رسیدند که اکثریت UC بدن دانش آموز نمی داند که رجنت هستند. زمانی که او دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشگاه سانتا باربارا Kieffer گفت: رجنت بودند "مرموز بدن از مردم است."

Sarveshwar گفت که او در حمایت از رجنت ساخت خود را در دسترس دانش آموزان است اما افزود که این "نه دانشجويان شغل" به شدت درگیر با رجنت. Khalfay همچنین گفت رجنت باید "تلاش" برای یادگیری در مورد دانش آموز متوسط تجربه و تعامل با طیف متنوعی از دانش آموزان است.

با توجه به Sarveshwar مهم ترین ویژگی برای یک نایب السلطنه خود هستند دسترسی و چگونه آنها را به دانشجو در نظر میگیرد.

"بسیاری از ما که کار در دولت پیدا کرده اند که وجود دارد نه یک همبستگی بین السلطنه پس زمینه و چقدر خوب السلطنه آنها" Sarveshwar گفت. "گاهی اوقات این شدت ثروتمند رجنت هستند که مراقبت بیشتر است. ... آن را در نهایت که آنها به مردم است."

با توجه به Muwwakkil دانستن که رجنت هستند و درک UC سیستم ساختار سازمانی می تواند کمک به دانش آموزان تمرکز خود را حمایت و نگه داشتن آنها را "فعال و درگیر است."

در بین جلسات: زندگی یک نایب السلطنه

به تعامل با دانش آموزان و دولت در بین خود به طور منظم جلسات عمومی هر ماه برخی از رجنت بازدید UC دانشگاه.

"اولین چیزی است که تقریبا هر السلطنه را در هیئت مدیره است که شروع به بازدید از دانشگاه است که آنها نمی دانند که" Kieffer گفت. "این غیر ممکن است برای هر کسی که تمام دانشگاه ها حتی اگر آنها به خوبی آشنا."

Kieffer گفت: او بازدیدکننده داشته است دانشگاه به یادگیری جغرافیا به دریافت به دانستن روسا و مسائل آنها و برای دیدار با رهبری دانشکده و دیگر گروه های جامعه.

Leib که منصوب شد و در سال 2018 به حال یک هدف برای بازدید از های مختلف پردیس هر ماه قبل از COVID-19 pandemic متوقف این طرح است. Leib گفت: او به عنوان بسیاری از گروه های دانشجویی به عنوان او می تواند در حالی که در دانشگاه ها.

با توجه به Kieffer شده است که در هیئت مدیره برای 11 سالتحقیقegents تمایل به کاهش فرکانس از خود پردیس بازدیدکننده داشته است خود را به عنوان نظر پیشرفت است. Kieffer گفت: در حالی که او هنوز هم در بازدید از دانشگاه او اولویت خواندن اخبار دانشگاه از طریق یک خلاصه ای او دریافت هر روز صبح از UCOP که به تشریح UC و بالاتر در آموزش و پرورش اخبار و شامل یک زن و شوهر از ده ها مقالات.

"همه رجنت یکسان هستند از نظر تعهد به دانشگاه متفاوت اما از نظر به آنها کمک می کند و سطح آنها را" Kieffer گفت.

Leib گفت: تعهد خود را شامل ریاست دو UC نیروهای وظیفه که با اغلب دانش آموز بهداشت روانی نیروی کار و نوآوری انتقال و entrepreneurism نیروی کار.

Weddle گفت: در ایمیلی که به او خدمت می کند در چندین وظیفه و نیروهای کمیته های خارج رجنت جلسات از جمله کمیته ویژه ای را در نظر بگیرید انتخاب یک رئیس جمهور. Weddle اضافه شده است که او نیز در دیدار با فردی رجنت و دانش آموزان است.

تعداد کمیته های هر السلطنه در خدمت متفاوت است. Makarechian خدمت در پنج کمیته در حالی که Guber خدمت در دو. نایب السلطنه شارلین Zettel یک عضو از هفت کمیته — بیشتر از هر السلطنه به غیر از صندلی.

آنچه می تواند در آینده می آیند

Leib گفت که او فکر می کند هیئت مدیره تمرکز در ماه های آینده باید بر روی اثرات COVID-19. با توجه به Leib این بیماری همه گیر باعث شده است که این دانشگاه را به مالی عمده بازدید به دانشگاه و بیمارستان عملیات شده اند کاهش می یابد. رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو گفت: در یک وبینار مارس 30 که UC سیستم از دست 600 میلیون دلار در ماه مارس اکثریت که از دست داده بود از طریق کاهش درآمد و افزایش هزینه های بیمارستان ها و دانشگاه بازپرداخت.

Sarveshwar تکرار Leib این احساسات که UC سیستم است که در یک "بسیار دشوار نقطه" مالی و گفت: در طول مارس 22 ASUC جلسه که دولت باید بیشتر به کمک سیستم UC پوشش هزینه های.

با توجه به Sarveshwar دانش آموزان در حال مبارزه با استطاعت و او گفت: رجنت باید بیشتر "موضع تهاجمی" با توجه به استطاعت برای غیر-ساکنان کالیفرنیا.

"من می خواهم برای دیدن آنها بسیار بلندتر مدافع برای دانش آموزان صرف نظر از وضعیت اقامت," Sarveshwar گفت.

Muwwakkil گفت که او امیدوار است برای حمایت از انتقال دانش آموزان و به منظور جلب توجه به ethnoracial بی عدالتی زمانی که او می آید به عنوان دانشجو السلطنه.

توسعه از هیئت مدیره به دانش آموزان مهم است با توجه به توماس. او اضافه کرد که او می خواهم برای دیدن هیئت مدیره حمایت از دانش آموزان در لابی خود را از قانون گذاران و بیشتر به انتقاد و توصیه.

"آن بوده است هرگز شک در ذهن من وجود دارد که مردم خوب وجود دارد" توماس گفت. "من فقط فکر می کنم آنها باید قادر به استفاده از نفوذ خود را خیلی بیشتر به حمایت از دانش آموزان است. چرا چیز دیگری شما می خواهم به در هیئت مدیره از رجنت اگر نه برای حمایت از UC سیستم و دانشجویان است؟"

مایا Akkaraju است منجر بالاتر خبرنگار آموزش و پرورش. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @maya_akkaraju.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب