مرموز ' دانه از چین حمل به شهرستان سانتا باربارا ساکنان

سانتا باربارا شهرستان کشاورزی کمیسر دفتر (SBCAC) هشدار داده است ساکنان در مورد بسته "مرموز و ناخواسته دانه از

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

سانتا باربارا شهرستان کشاورزی کمیسر دفتر (SBCAC) هشدار داده است ساکنان در مورد بسته "مرموز و ناخواسته دانه از چین" که در حال حمل به شهرستان صاحب خانه و صاحب خانه در سراسر کشور است.

این بسته ها که اغلب به عنوان برچسب طلا و جواهر در واقع حاوی دانه های بالقوه تهاجمی گونه از گیاهان. این SBCAC است آموزش سانتا باربارا کانتی ساکنان که برای دریافت یک بسته در این پست به آن را باز کنید آن را دور بیاندازید و یا آن را گیاه. به جای تماس با آنها را بلافاصله برای آموزش بیشتر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"گونه های مهاجم می تواند نابود محیط جابجایی و یا از بین بردن گیاهان بومی و حشرات به شدت آسیب محصولات کشاورزی و سم دام" گفت: کتی فیشر, Santa Barbara County کشاورزی کمیسر. "با در نظر گرفتن مراحل برای جلوگیری از معرفی آنها موثر ترین روش برای کاهش خطر ابتلا به گونه های مهاجم هجوم و هزینه برای کنترل و کاهش این هجوم."

اگر شما دریافت ناخواسته دانه بسته و باید به نوبه خود بیش از آن به SBCAC و یا شما در حال حاضر کشت دانه تماس خود را نزدیکترین SBCAC اتاق زیر:

  • سانتا باربارا دفتر (805) 681-5600
  • سانتا ماریا دفتر (805) 934-6200
  • Buellton دفتر (805) 688-5331
  • کارپینتریا دفتر (805) 681-5600

هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن