آشامیدنی ملی بعد: lowdown در نوشیدنی های محبوب

به عنوان گرما به آرامی شروع به خزش با زیبا خورشید روشن ما را به شرکت ما تمام خواهد شد به زودی احساس نیاز به نو

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

به عنوان گرما به آرامی شروع به خزش با زیبا خورشید روشن ما را به شرکت ما تمام خواهد شد به زودی احساس نیاز به نوشیدن هر چیزی طراوت که در نزدیکی. همه ما باید تنظیمات مختلف. آب برای مثال: برخی از افراد ترجیح می دهند سرد برخی از مردم ترجیح می دهند در درجه حرارت اتاق. برخی ترجیح می دهند جرقه در حالی که دیگران ترجیح می دهند از تخت می باشد. نوشیدنی ها یک بخش مرکزی از, زندگی, که آیا آن را به معنای واقعی کلمه با آب و یا تفریحی مانند با آخرین dalgona قهوه روند. در اینجا lowdown در چند نوشیدنی های محبوب شما ممکن است در یخچال خود را در حال حاضر.

Nondairy شیر

شما باید این یا به دلیل از هم اتاقی خود را که حساسیت به لبنیات و یا اینکه شما فقط می خواستم به آن را امتحان کنید. یکی می تواند استدلال می کنند که یک لیوان nondairy شیر است که کاملا استاندارد صبحانه. ما شخصا ترجیح می دهم یک جام با یخ در آن — به مراتب کمتر رسوا گزینه ای از یخ خود را با حبوبات و شیر. چیز زیادی در مورد nondairy شیر است که در آن فراگیر است ، علاوه بر این, شما می توانید آن را به محصولات پخته و قهوه خود را. اگر شما می دانید کسی که سوگند با جو دو سر و شیر و معنی آنها.

لیموناد

لیموناد محبوب دوران کودکی و آن جرقه احساسات تابستان در یک فنجان. ترکیب ترش و شیرین باعث می شود آن را مانند طعم شما در حال نوشیدن آب نبات ترش و شما نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم کمی گناه. اگر این است که شما رفتن به ریخت و پاش, نوشیدنی, سپس شما احتمالا یک کودک در قلب و پیدا کردن خوب در همه.

LaCroix

یک جوان بالغ اصلی. اگر شما می خواهید به احساس کمی فانتزی در حالی که غذا خوردن خود را takeout شام در خانه پاپ فقط یکی از اینها را در یخچال برای چند دقیقه و سپس لذت بردن از. به عنوان یک بزرگسال از آن آسان است به احساس قضاوت برای نوشیدن مستقیم نوشابه, اما زمانی که شما به آنها بگویید که شما نوشیدن LaCroix دیگران از ديدگاه شما بلافاصله موشک وار رفتن. شما تبدیل شدن به چهره از پیچیدگی. اگر اولین برداشت ها از اهمیت به شما, این نوشیدنی برای شما.

کمبوچا

این نوشیدنی خوش طعم آن شناخته شده است اسیدی پانچ. بسیاری سعی کرده اند این نوشیدنی و چند واقعا می توان گفت خوب است و بدون بلوف میزند. اگر شما می خواهید یک خوب توصیه ما نشان می دهد ترش کمبوچا از Tartine. آن را بیش از حد vinegary پس از آن گزینه خوبی برای شروع کردن با اگر شما احساس بزرگ نام تجاری است. میل کمبوچا شروع مکالمات بزرگ و یک مثال از اینکه چگونه نوشیدنی را به شکل یک خرده فرهنگ است.

دو شات macchiato با شیر کم چرب دو پمپ وانیل, اضافی, matcha فوم و کارامل نم نم باران

وجود ندارد بسیار برای گفتن در اینجا چه می گذرد ؟ اگر شما سفارش این نوشیدنی شما می دانید دقیقا آنچه شما می خواهید در زندگی و هیچ کس نمی تواند به شما بگوید در غیر این صورت که آیا آن را برای بهتر یا بدتر.

چای

شما با استفاده از این زمان برای بهبود وضع خود است و بزرگ برای شما. یک نقطه کوچک از چای یک انتخاب بزرگ است-من-و شما نمی توانید متوقف raving به جوانه های خود را در مورد خیالی تغییرات مانند لیمو Zinger و بابونه. شما باید اعتراف نیمی از تجربه است عطر گرم آب برگ. نوشیدن چای یک سرگرمی است و یکی از بزرگ. ما به شما اجازه boba تعداد برای این.

وجود دارد شما آن را دارند! چند نوشیدنی رایج ما فکر همه شما ممکن است دستی برای این سال ملی آشامیدنی در روز است. ما ممکن است همیشه هیدرات اما در ملی آشامیدنی بعد از آن را باید. اقامت طلایی ،

تماس با Malvika Singhal در [email protected] .



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب