طبیعت می یابد یک راه پس از 1/9 باقی مانده جریان

"طبیعت واقعا عالی زور می گوید:" چشم انداز طراح مارجی فضل "هر دو از لحاظ تخریب و از نظر تجدید." بنیانگذار فضل

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

"طبیعت واقعا عالی زور می گوید:" چشم انداز طراح مارجی فضل "هر دو از لحاظ تخریب و از نظر تجدید." بنیانگذار فضل طراحی همکاران شاهد طبیعت رقابت نیروهای در حال کار بر روی خواص که ویران شد منتکیتو باقی مانده جریان ژانویه 9, 2018.

یکی از این پروژه بود برای پنی Bianchi که ویران باغ reemerged به عنوان پر رونق زیستگاه کمتر از یک سال پس از رویداد فاجعه بار. حتی اگر باقی مانده و جریان های چپ اموال خود را تحت پوشش در سه فوت از گل و لای و ریزه آن هرگز حتی رخ داده است به Bianchi به بازگرداندن معشوق باغ. یک فدراسیون ملی حیات وحش گواهی زیستگاه های حیات وحش که بود به کویوتس بابکتس, بازها, بلدرچین, کبوترها, جغدها, mallards, پرندگان, خفاش ها, پروانه ها, بومی, گرده, خزندگان و دوزیستان, 2.5 هکتار ملک نشسته در ورود به 42 هکتار Ennisbrook حفظ و هم مرز با اپرا و مستغلات در دو طرف.

Bianchi تا به حال یک اخطار قبل از آن روز سرنوشت ساز در سال 2018 است. خانه خود را كه در تخلیه اجباری منطقه اما او fibbed به شوهرش آدم گفتن او را در راه خانه از شام در Birnam چوب است که در این منطقه گسترش یافت و آنها مجبور به ترک. "من فقط دروغ" او اعتراف کرد. "من فقط آن را تا آنجا که من خیلی نگران است که او می خواهم به تخلیه."
بنابراین زن و شوهر همکاران که در McCormick داخلی بودند با خیال راحت پناه میبرند در Bacara هنگامی که عظیم باقی مانده جریان رخ داد کشته شدن 23 نفر و از بین بردن بیش از 400 خانه.

"همسایه ما گفت: آن را مانند صدا وجود دارد یک قطار باری در مجلس گفت: Bianchi که تا به حال به صبر سه هفته قبل از آنها می تواند دسترسی به اموال توسط یک روان-سلامت متخصص تروما است. "من به او گفتم ما زنده دختر من رو گربه ... بنابراین من قصد دارم به دمدمی مزاجی" گفت: Bianchi.

عکس: هالی Lepore

"دامنه و مقیاس آسیب شد و ذهن ترا درهم میشکنند" گفت: فضل. "من آموزش دیده به عنوان یک زمین شناس, بنابراین من می دانم که این می تواند اتفاق می افتد و من نمی توانستم باور است که این اتفاق افتاده.... زمین شناسی در عمل واقعا زیادی برای انسان به جذب."

گریس شرکت و پیمانکاران Giffin & جرثقیل بودند هر دو قسمت اصلی ساختن تیم در سال 2004 آمد در هیئت مدیره برای بازسازی دو نابود سازه — یک گاراژ و مهمان خانه — و همچنین به عنوان گسترده باغ. با تشکر از سخت county مقررات برای ساخت خانه اصلی دو پا بالاتر از پایه سیل ارتفاع بدون گل رو داخل اگر چه هر یک مورد در عتیقه فروشی پر از خانه اصلی بود برداشته و تمیز به دلیل آلاینده های سمی از آتش نشانی ،

در حالی که Bianchi تا به حال عالی بیمه $900,000 اختصاص داده شده برای گل حذف نبود تقریبا به اندازه کافی برای خلاص شدن از آن همه است. "من به آنها گفتم که همه ما در حال صرف و پس از آن من با بقیه گل" گفت: Bianchi زمانی که آنها رو به 1.6 میلیون دلار برآورد برای تکمیل بقیه این کار است. او به چالش کشیده فضل به کشف کردن چیزی برای انجام با گل.
"آن را مانند وقتی داده لیمو;' این, 'داده می شود گل و لای را کوه'" خندید فضل. آنها ایجاد تپه در امتداد خط اموال طراحی جدید تپه در نزدیکی برکه اردک و مورد استفاده تمام تخته سنگ است که می شده اند و حتی گران تر به حرکت از گل.

"در حال حاضر مورد علاقه ما بخشی از کل باغ تپه که در نتیجه از اضافی گل" گفت: Bianchi. "مارجی طراحی مراحل به آن بود که در آن قبل از وجود دارد در حال حاضر یک نمایش زیبا."

حدود 95 درصد از گیاهان تا به حال به جای — "آنچه یک پوشش نقره ای" گفت: Bianchi — و در حال حاضر 28-پا بلند تپه ویژگی های چنار درختان و خشخاش. "همه چیز من را در زمین رشد سریع رعد و برق; کسانی که درختان فقط شات آپ" گفت: فضل. "او بابکتس; او همه نوع از پرندگان شکاری تمام راه را به پایین به زن و شوهر از غازها و hummingbirds. این قطعه فوق العاده ای از اموال. من نمی دانم که آیا این افسون خوب است بخشی از اموال یا اینکه پنی به ارمغان می آورد که او گل رز حتی بلوم در سایه; آن را فقط جادویی. همه چیز فقط به گزاف گویی. همه چیز که می شود در زمین قرار داده شما نوع که برای ایستادن پشت آن رشد می کند و خیلی سریع آن را به شما دست کشیدن بیش از."

Bianchi خوشحال است با تولد دوباره. "برخی از دوستان من هنوز هم فکر می کنم که ما عجیب و غریب برای که مایل به اینجا," او گفت:. "اما ما آن را دوست دارم در اینجا و ما اصلا احساس نگرانی در مورد آن را دوباره اتفاق می افتد در همه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن