مقامات ملت ناواهو پس از مرگ عضو قبيله ای در فورت هود خواستار تحقيقات شدند

چلسی کورتیس آریزوناجمهوری منتشر شده 8:22 PM EDT سپتامبر 6, 2020مقامات ملت ناواهو پس از آن که يک عضو قبيله ای م

توسط NEWSWORLDS در 17 شهریور 1399

مقامات ملت ناواهو پس از آن که يک عضو قبيله ای مستقر در ارتش آمريکا روز چهارشنبه درگذشت، خواستار تحقيق در باره کشته شدگان در فورت هود شدند.

مقامات مرکزی تگزاس می گویند Pvt. Corlton L. Chee پنج روز پس از فروپاشی در طول یک تمرین آموزش آمادگی جسمانی درگذشت. به گفته مقامات، این سرباز ۲۵ ساله عضو ملت ناواهو از پاینهیل نیومکزیکو بود.

جیمی هنیو نماینده شورای ملت ناواهو روز جمعه در خبری که هویت چی منتشر شد، اعلام کرد: «قلب ما امروز با خبر عبور سرباز کارلتون چی سنگین است.»

هنیو ادامه داد: «ناواژوس جوان ما همچنان با بالاترین نرخ سرانه در کشور خدمت می کند و وقتی فقط یکی از رزمندگان شرافتمندانه خود را از دست می دهیم، کل ملت آن درد را احساس می کنند.»

همش ناگهان اتفاق افتاد

به گزارش ایندیان کانتری امروز، چی در جریان آموزش هایی که در روز تولدش برگزار شد سقوط کرد و چند روز بعد درگذشت. به گزارش این خبرگزاری، او پدر دو پسر از جمله یک کودک 3 هفته ای بود که هنوز با او ملاقات نکرده بود.

او می گوید: «ما به سختی تلاش می کنیم تا با هر اتفاقی که افتاده سازگار کنیم. همه چیز خیلی ناگهانی اتفاق افتاد.» کارما جانسون، خواهر بزرگتر چی، به کشور هند امروز گفت.

جانسون به این خبرگزاری گفت: «او همیشه ماجراجو، بسیار سالم بود، می خواست کاری شجاعانه و بسیار بسیار دوست داشتنی انجام دهد.» "ميدونم تنها چيزي که اون ميخواست براي پسرها و نامزدش بهترين بود"

به گزارش این خبر از این شورا، چی در سال ۲۰۱۵ از دبیرستان پاین هیل فارغ التحصیل شد و در آنجا در فوتبال، بسکتبال و پیست شرکت کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، او برای اولین بار در ماه فوریه به عنوان خدمه تانک وارد ارتش شد و در ماه ژوئیه به واحد خود واگذار شد. به گزارش ای پی، جوایز او شامل مدال خدمات دفاع ملی و روبان خدمات ارتش بود.

به گفته مقامات، چی پیش از ثبت نام، عضو فعال برنامه آتش نشانی راما ناواهو و زوی وایلدلند بود. به گفته مقامات، او در آنجا با خدمه دست نوع ۲ و برنامه موتور کار می کرد.

مقامات ارتش می گويند چي در بيمارستانی در نزديکی فورت هود به همراه خانواده اش در کنار او درگذشت.

مقامات قبيله ای خواستار تحقيق در مورد فورت هود شدند

بر اساس داده های به دست آمده توسط AP، چی ۲۸مین سرباز از فورت هود بود که در سال جاری درگذشت. شورای ملت ناواهو در بيانيه روز جمعه در مورد مرگ چي خواستار تحقيقات کامل در مورد تمام مرگ سربازان در فورت هود شد.

ست دیمون رئیس مجلس نمایندگان آمریکا می گوید: «ما از رشته مرگ و میر در فورت هود به شدت آشفته هستیم و اگر مقصور یا سهل انگاری در آن نقش داشته باشد، ملت ناواهو از رهبران ملی ما می خواهد که هر راه موجود را برای حفاظت از جان رزمندگان ناواهو و کسانی که در نیروهای مسلح آمریکا خدمت می کنند، دنبال کنند.»

او ادامه داد: "رزمندگان جوان ناواهو ما که انتخاب می کنند میراث شجاعانه ای را که توسط کد تاکرز ناواهو ما به اشتراک گذاشته شده است، ادامه دهند، سزاوار بزرگترین تضمین های رهبران نظامی ما هستند که خدمت آنها بیهوده نیست."

Rep. Deb Haaland, D-N.M., in a tweet on Sunday said she was "incredibley concerned" about the deaths at Fort Hood and would be seeking answers as a member of the House Armed Services Committee.

"این به طرز وحشتناکی غم انگیز است. قلبم به سراغ خانواده کارلتون چی و کل ملت ناواهو بیرون می رود.» "من به طور باور نکردنی در مورد موارد اخیر که از Ft. هود و به عنوان یکی از اعضای کمیته خدمات مسلح مجلس نمایندگان خواهد شد کار برای دریافت پاسخ نگران است."

مقامات ارتش می گويند مرگ چي در دست بررسی بود و کالبدشکافی توسط موسسه علوم پزشکی قانونی جنوب غربی در دالاس انجام خواهد شد.

هفته گذشته ارتش تغييراتی را در رهبری در فورت هود در ميان آنچه گفته بود تحقيقات گسترده تری در مورد کشته شدن يک سرباز ديگر در اين اعلام کرد. گفته می شود یک سرباز همکار Spc. ونسا گیلن را تا حد مرگ بلودجئون کرد و باعث شد که ارتش شیوه رسیدگی به سوء استفاده جنسی و آزار و اذیت را تغییر دهد.

آسوشیتدپرس و کشور هند امروز در این گزارش سهیم بودند.

ساعت ۲۰ به خبرنگار chelsea.curtis@arizonarepublic.com یا او را در توییتر دنبال @curtis_chels.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز مشترک آزسنترال شوید.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب