Need a Progressive Business؟ تمرکز روی مبل شنی!

این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ های مختلف عرضه می شود. این مبل های تکی را می توان در هر گوشه ای از منزل استفاده کرد، از همین رو مدل های تک نفره و دو نفره آن تولید شده است. از مدل تک نفره گرفته تا دو نفره یا حتی سه نفره. جنس بین بگ : مهمترین نکته در مورد انتخاب بین بگ یا هپی چیر، توجه به متریال تولیدی آن است، اگرچه این سبک از مبل ها به دلیل استفاده فراوان و نوع کاربرد از پارچه های بسیار مقاوم تهیه می شوند تا در مقابل ضربه، سنگینی، اشیاء نوک تیز و سایش مقاوم باشند، اما ممکن است برخی تولیدی ها از پارچه بی کیفیت استفاده کنند، سعی کنید از مقاومت و کیفیت متریالی که مبل از آن تهیه شده است اطمینان حاصل کنید. ست کردن مبل شادی با سایر لوازم داخلی منزل زیبایی این وسیله را چند برابر می کند.

تمام این شرکتها زیر نظر آمریکا و اروپا اقدام به تهیه و تولید مبلهای شنی کرده و تاییدیههای خاصی را جهت عرضه به سراسر دنیا در مورد این محصولات دارند. بین بک در ایران معمولا به مبل شنی مشهور است شاید دلیل آن استفاده از موادی شبیه به شن در ساختار آن باشد. معمولا محصولات باکیفیت دارای دوخت خوبی هم هستند، یکی از راه های تشخیص جنس باکیفیت از بی کیفیت نوع دوخت آن می باشد. فروشگاه بلج با ارسال صندلی شنی به سراسر کشور، این راه را حتی از قبل هم سادهتر کرده است. قیمت بین بگ : قبل از خرید بین بگ مشخص کنید برای خرید این وسیله چه میزان قرار است هزینه کنید. شما می توانید حتی از مبل شنی بزرگسال در ادارات و هر جای دیگری که دوست دارید استفاده کنید . این فروشگاه به بهرهگیری از سابقه بلند بالایی که دارد خود را به عنوان بهترین تولیدکننده مبل شنی در ایران معرفی کرده است که بالاترین رضایت مشتریان را به همراه داشته است. مبل شنی جدید اینتکس با جنس بدنه چرم با رنگ خاکسری مبلی مناسب برای افراد سنگین وزن است و از نظر راحتی یکی از راحت ترین مبل های شنی تولید شده در شرکت اینتکس است .

بیشتر ایرانی ها علاقه زیادی به این دارند که روی مبل دراز بکشند، بین بگ با ساختاری که دارد، باعث می شود خود به خود روی آن دراز بکشید و در راحت ترین شرایط به سر ببرید. بهتر است در نظر داشته باشید که قیمت مبلمان شنی در آبان ماه سال 1401 از 200 هزار تومان شروع شده و تا 5 میلیون تومان ادامه پیدا می کند که شما با توجه به سلایق و محدوده قیمتی مد نظر خود می توانید مدل مناسبی را خریداری کرده و از آن مدل و امکانات آن لذت کافی ببرید . هنگام خرید دقت کنید که محصول خریداری شده دارای خاصیت ضد آب باشد و قابلیت شست و شو داشته باشد. بهتر است پس از بررسی این موارد مبلی با اندازه مدنظرتان خریداری کنید. دقت کنید کیفیت یونولیت نقش مهمی در کیفیت صندلی و طول عمر آن ایفا می کند. تکه های ریز یونولیت باعث می شوند مبل به راحتی تغییر شکل پیدا کند و این انعطاف پذیری یک نشیمن راحت را فراهم می کند ، وقتی فرد روی مبل شنی می نشیند تغییر شکل پیدا میکند و فرم بدن را به خود میگیرد. مبل های شنی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و در دسته مبلمان طبی قرار میگیرند که برای استراحت فضای مناسبی را فراهم می کنند. ​This artic le h​as ᠎been gen᠎er​ated with GSA Con​tent ​Ge nera tor  DE MO!

بین بگ چیز تازه ای در دنیا مبلمان نیست، بلکه در سال 1348 در کشور های خارجی تولید و طراحی کرده است. وزن این مبل در مقایسه با مبل های دیگر قابل مقایسه نیست، زیرا به دلیل پر کردن درون این مبل با یونولیت وزن بسیار کمی دارند چیزی در حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم که در مقایسه با سایر مبل ها بسیار کم می باشد. لایه رویی براحتی با بازکردن زیپ محصول قابل جدا شدن و شست وشو است. قیمت مبل شنی یکی از ویژگیهای مهمی است که بسیاری از افراد برای خرید محصول در نظر میگیرند. این پارچه 2 سال ضمانت شده است که شامل خود مبل شنی نیز خواهد شد . یکی دیگر از مزایای مبل شنی مقاومت بالای آن در مقابل سوراخ شدن است. مبل شنی حالت پذیری بالا و راحتی فوق العاده ای دارد که دارای وزن سبک و حجم کم بوده و قابلیت جابه جا کردن برا افراد را دارد از دیگر مزیت مبل شنی آن است که میتوانید در اندازه های مختلف بزرگ و کوچک برای بزرگسالان و نوجوانان و کودکان نسبت به سلیقه شخصی آنها را تولید شوند . این مبل را در هر مکانی می توانید قرار بدهید و به دلیل سبک بودن می توان آن را به راحتی جا به جا کرد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن