Netflix بکشد "هالیوود" می افتد کوتاه از آن قضیه

درجه: 2.5/5.0 Netflix بکشد "هالیوود" یک بازنگری نوای بعد از جنگ جهانی دوم دوران فیلم آمریکایی, صنعت می پرسد یک

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

درجه: 2.5/5.0

Netflix بکشد "هالیوود" یک بازنگری نوای بعد از جنگ جهانی دوم دوران فیلم آمریکایی, صنعت می پرسد یک سوال جالب: چه اتفاقی خواهد افتاد اگر سینما را در انحصار و حاشيه بر اساس نژاد و تمایلات جنسی و جنسیتی بودند خطاب در آن عصر طلایی?

ایجاد شده توسط رایان مورفی و Ian Brennan, "هالیوود" تلاش برای پاسخ به این سوال راه اندازی کنجکاو فرض با ترکیبی از شخصیت های جالب که تعادل فیلم تاریخچه و فانتزی. اما با وجود تعهد تزلزل ناپذیر به فرض آن نشان می دهد نتواند به ایجاد یک مورد برای خود, با ضعیف اسکریپت که underwhelms وعده خود فوتی و فوری راه اندازی و یا اجرای برنامه های.

"هالیوود" به دنبال یک گروه از بازیگران مشتاق تولید کنندگان و نویسندگان با هم برای ایجاد و ترویج یک-بودجه استودیو فیلم با امید شکستن هویت و موانع در حالی که عامل تحت این فرض که همه آنها در معرض خطر قرار دادن مشاغل خود را در خط. همه شخصیت ها با هم می آیند تحت پرچم داستانی آس Studios پس از Avis آمبرگ (Patti LuPone) طول می کشد شرکت کمر در حالی که شوهرش است در کما. Avis اگر چه در ابتدا مردد greenlights یک درام در مورد میخ Entwistle یک بازیگر که شروع به پریدن کرد و به مرگ او از علامت هالیوود در دهه 1930 ، Retitling پروژه "مگ" و ریخته گری سیاه و سفید بازیگر کامیل واشنگتن (لورا Harrier) در نقش سرب سازندگان در آس Studios مقابله با موانع مختلف در فرآیند تولید و بازاریابی خود فیلم است.

بسیاری از شخصیت ها, داستان تخیلی نسخه های واقعی از بازیگران هالیوود در عصر طلایی در حالی که دیگران در حال amalgamations مشاهیر های مختلف از دوران است. کامیل و همچنین جک کاستلو (David Corenswet) هر دو داستانی بازیگران مشتاق و "هالیوود" است که علاقه مند در حفظ تعادل اکتشاف را در مبارزات شخصی و حرفه ای. کامیل عاشقانه شریک و مدیر "مگ" ریموند Ainsley (Darren Criss), مصمم بر ایجاد یک مرز شکستن فیلم به عنوان یک نیمه فیلیپینی هنرمند و به طور منظم vocalizes صنعت کاستی های گذشته با توجه به تنوع. در ضمن مورچه کلمن (جرمی پاپ) چهره دوگانه موانع پیدا کردن موفقیت به عنوان یک فیلمنامهنویس در حالی که پنهان کردن رابطه اش با راک هادسون (جیک چیدن) مسلما قابل تشخیص ترین در زندگی واقعی بازیگر در این فیلم در آغاز زندگی حرفه ای او.

از هر دو زیبایی و عملکرد نظر "هالیوود" به زیبایی و دقت بازسازی جهان پس از جنگ هالیوود است. نشان می دهد costuming و مجموعه طراحی تصرف این صنعت در تمام آن زرق و برق و traditionality. بازیگران اجراهای بدون درز آوردن مناسب campiness و کمدی انرژی که لازم است اما حلول چشمگیر لحظه با حس اصالت. هرگز صرفا با تکیه بر زیبایی شناسی از شخصیت های خود را برای متقاعد کننده ای به تصویر بکشد و آنها را به عنوان عصر اعضای بازیگران با موفقیت و به طور مداوم پل طنز و عمق.

این شرم آور است که داستان "هالیوود" است پس ناقص است. در حالی که این اسکریپت شامل چند خط هوشمندانه و دارای گونه های برامده مراجع است که مدیریت به شکستن دیوار چهارم و نقطه به صنعت فیلم تاریخی میراث فراگیر طرح بیش از حد مناسب برای خود خوب است. در هر لحظه از تنش از یک قسمت قبلی به نظر می رسد به حل و فصل خود را بلافاصله در آینده. مگر در مواردی که شخصیت های به تصویر کشیده شده به عنوان آشکار خائنانی خود را از اشتباهات و نقص انجام هیچ آسیب قابل توجهی به روابط خود را.

در نهایت رنگ سرخ رویزیونیسم از "هالیوود" می افتد ، که در آن موفق بازنگری هنر به دنبال تغییر قدرت و آژانس از لحاظ تاریخی ممتاز به حاشیه رانده شده که "بچه های خوب" را در نشان می دهد هنوز هم سفید و ثروتمند. نمایندگی و موفقیت برای نشان دادن عجیب و غریب, شخصیت, شخصیت زن یا شخصیت از رنگ نمی آیند از اقدامات خود را دارند اما از حسن نیت خالص از استودیو مدیران. آنچه می تواند ما را از یک نشان می دهد که هیچ چیز برای گفتن از "زندگی بهتر بوده اند اگر مردم در اتهام به سادگی نیست نژادپرستانه جنسیتی و ضد همجنس?"

با یک طرح است که حل خود را به راحتی و با یک بازنگری لنز احساس می کند که ناخواسته, "هالیوود" فاقد بحرانی گفت و گو در مورد صنعت فیلم در قرن 20 و از امروز. با توجه به اینکه تنوع در هالیوود — در پشت دوربین بر روی صفحه نمایش و در جوایز نشان می دهد — این است که هنوز هم یک مسئله است که نیاز به پیشرفت, تصویر, جادویی, فراگیر هالیوود در عصر طلایی است که به عنوان نادان آن را به عنوان ساده است.

تماس با Anagha Komaragiri در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @aaanaghaaa.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن