Netflix بکشد 'اسرار حل نشده' ویترین, عجیب قریب, سر خاراندن whodunits

درجه: 4.0/5.0 Netflix جدیدترین مجموعه مستند, "اسرار حل نشده" است در نظر گرفتن یک تلویزیون مورد علاقه و بازسازی

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

درجه: 4.0/5.0

Netflix جدیدترین مجموعه مستند, "اسرار حل نشده" است در نظر گرفتن یک تلویزیون مورد علاقه و بازسازی آن را برای عصر مدرن. تجارت در سابق آنالوگ زیبایی برای اطلاعات بیشتر به تاریخ جرم و جنایت و تحلیل فصل جدید همه از تحقیقی نوستالژی بدون خیلی از ملودرام.

"اسرار حل نشده" در ابتدا برای اولین بار در ان بی سی در سال 1987. پس از حرکت به CBS به عمر و سپس به سنبله نشان می دهد trickled به لغو در سال 2010. با Netflix مصرف بیش برای فصل 15 نمایش کمتر و, قسمت از فصل قبل — اما این به نظر می رسد یک مورد از کیفیت بیش از کمیت است.

رسمی قسمت در یوتیوب از فصل گذشته را به دست آورد متنوع مقدار از توجه اما نه تا آنجا که در زمان راه اندازی مجدد آن صرف برخی از زمان کشت در Netflix بکشد لیست بالا 10 را نشان می دهد و یا فیلم های جریان در ایالات متحده امروز است.

در فصل گذشته نشان می دهد با تمرکز بر یک میزبان که راهنمای بینندگان از طریق داستان فراموش نشدنی در دست است. فصل جدید این اجازه می دهد تا مصاحبه شوندگان و ناشناس پس زمینه راوی انجام بسیاری از بلند کردن اجسام سنگین. این روش از داستان سرایی می آید در سراسر به عنوان اصلی آسان به دنبال و ذاتا عاطفی به عنوان دست اول به حساب این قصه — این که آیا از فرزندان و پدر و مادر و دوستان و یا در غیر این صورت — اضافه کردن لایه های بشریت به این عجیب و غریب مرگ و ناپدید شدن.

اما شبیه به فصل Netflix شامل داستان reenactments طوری که بیننده می تواند به دنبال همراه به عنوان بصری هست. این بالا-تولید retellings تقریبا شما را بر این باورند که آنچه که شما شاهد در زمان واقعی است فیلم — حتی اگر این رویداد چیزی کسی بود قطعا نه فیلمبرداری.

در کنار این هر قسمت است که توسط هدایت تمیز, مفید, گاهشمار گرافیکی است که اجازه می دهد تا بینندگان به پیگیری نزدیک از رویدادهای بسیار مهم. این اضافه شده تصاویری منظور افزایش احساس بودن در خانه کارآگاه; در یک شرایط, انیمیشن, حتی محاسبه و نمایش شیوه های مختلف یک قربانی می تواند شروع به پریدن کرد (یا رانده شده است?) از یک هتل بام. استفاده از این گرافیک های مختلف را نگه می دارد و حرکت داستان در حال حرکت رو به جلو برای مدت از سری این نادر است که یک موضوع sidetracks یا یک نقطه نیست و به سرعت نقل مکان کرد و از A به B.

در حالی که برخی از قسمت جزئیات UFO sightings و کاملا غیر قابل توضیح کشتار بسیاری از قسمت ها به دنبال اعضای خانواده بر این باورند که عزیزان خود را کشته شد, توسط, خوب, دیگر اعضای خانواده. اگر شما فکر می کنید آن را سرگرم کننده به تماشای کارول Baskin دریافت متهم به قتل صبر کنید تا زمانی که شما دیدار با برخی از این دوستان.

در قسمت سوم مسلما یکی از نگران کننده قسمت از مجموعه کل خانواده است که کشف شده به قتل رسیده و دفن شده در زیر ایوان از آن خانواده است. هر کس ... به جز پدر است. این داستان می گیرد در فرانسه و زیرنویس قسمت به ارمغان می آورد یک جرم بین المللی داستان به تصویر انشعاب از در غیر این صورت آمریکا تراژدی. روشن است که نشان می دهد فریم یک توضیح برای هر روایت اما تصمیم نهایی همیشه باقی می ماند smidge مشخص نیست.

تنها قسط نیست که دنبال رمز و راز قتل است که پنجمین قسمت که به بررسی فعالیت خارج از جو در برکشایر ایالت ماساچوست در سال 1969. شکستن از سریال قتل به خوبی قدردانی مهلت از سنگینی و جنون از این بیگانه رؤیت است که مطمئن شوید که برای تشویق جنون گوگل برای روز. اما پس از آن دوباره به طوری که هر قسمت از این سری مبارک استرس ،

هنگامی که این داستان ها آمده اند برای برآورده نشده نزدیک پایان صفحه نمایش به نظر می رسد با شماره تلفن و اطلاعات تماس برای هر کسی که به تماشای که ممکن است اینتل در مورد ویژه حل نشده به وقوع پیوست. به جای اینکه فقط بگویید باز داستان و ترک بینندگان تعمق نشان می دهد طول می کشد یک مرحله گسترده تر را امتحان کنید و کمک به خانواده و دوستان و دیگران در نهایت به یک نتیجه جامد مورد این موارد عجیب و غریب.

و با جدید و بهبود یافته در قالب این داستان بیشتر از همه دست زدن و عاطفی درگیر شدن این اسرار جدید مطمئن شوید که به طنین.

Skylar د پل را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @skylardepaul.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب