جدید کربجل لایحه Defunds هر Denaturalization دفتر

تحت گذشته دولت, رقص برهنه کردن مردم از حق شهروندی خود بیشتر یک تاکتیک مادی و معنوی برای مقابله با نازی ها و ج

توسط NEWSWORLDS در 11 مرداد 1399

تحت گذشته دولت, رقص برهنه کردن مردم از حق شهروندی خود بیشتر یک تاکتیک مادی و معنوی برای مقابله با نازی ها و جنایتکاران جنگی در تلاش برای پنهان کردن هویت جعلی. اما در حال حاضر برگ برنده دولت می خواهد به استفاده از فدرال دلار برای ایجاد یک خاص برای denaturalization. مردم عادی "ترس که اشتباهات سال پیش در گذشته برنامه های کاربردی استفاده می شود می تواند به هدف قرار دادن آنها را دور شهروندی خود و از بین بردن زندگی خود را" با توجه به ACLU.

در جولای 20, نماینده Salud کربجل معرفی دفاع جدید آمریکایی ها در قانون لایحه که منع استفاده از بودجه فدرال برای ایجاد یک denaturalization دفتر در وزارت دادگستری (DOJ). در یک اطلاعیه های ساخته شده با co-صندلی های آمریکایی جدید حزبی — نمایندگان آدریانو Espaillat (D-NY) و گونیا تورس (D-CA) — کربجل گفت که برگ برنده دولت است که با استفاده از denaturalization به "ناعادلانه هدف بی گناه شهروندان آمریکایی" و برای ایجاد ترس در میان جوامع مهاجر.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در ماه فوریه سال 2020 به DOJ اعلام کرد این امر به دنبال 200 میلیون دلار برای ایجاد یک denaturalization ، Denaturalization فرایند است که توسط دولت ایالات متحده طول می کشد دور تابعیت آمریکایی که متولد اما باید تبدیل به تابعیت شهروندان در طول تاریخ استفاده شده است "صرفهجویی" توسط DOJ, با توجه به رسانه های آزاد است. در اکثر موارد denaturalization شده است محفوظ برای انتخاب موارد مشکوک مانند جنایتکاران جنگی که با دروغ خود به کاغذ بازی.

اما denaturalization مورد ارجاع افزایش 600 درصد در طول سه سال گذشته و بدون موازی سربازان ارتش در تابعیت جعلی برنامه رخ داده است برای توجیه شیب افزایش هوشیاری.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت رفته است "فراتر از" عادی با استفاده از denaturalization نماینده کربجل در بیانیه ای گفت به سانتا باربارا مستقل است. "آن را تنها بدتر خواهد شد اگر دولت قادر به اختصاص اضافی فدرال منابع به این ظالمانه تلاش به نوار آمریکایی شهروندی خود. من از ترس است که این دفتر را تشویق دولت به عطف به ماسبق لغو تابعیت برای افرادی که زندگی در امریکا برای چندین دهه یا حتی نسل است."

از این هفته دفاع جدید آمریکایی ها در قانون اشاره شده است به کمیته مجلس در قوه قضائیه شده است; در عین حال برای رفتن به یک رای در مجلس یا سنا.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب