مدیر جدید می پیوندد وستمنت فرهنگی برنامه های

بلیک توماس مدیر سابق پل-سازندگان خدمات آموزش وزارت Forge برای خانواده ها در هوستون, تگزاس, خدمت خواهد کرد به ع

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

بلیک توماس مدیر سابق پل-سازندگان خدمات آموزش وزارت Forge برای خانواده ها در هوستون, تگزاس, خدمت خواهد کرد به عنوان مدیر موقت برای وستمنت فرهنگی برنامه های.

"من پرشور در مورد تنوع و آشتی و متعهد به ایجاد جامعه معتبر," بلیک می گوید. "من امیدوارم که من می تواند یک دارایی به عنوان وستمنت هیات علمی ، کارکنان و دانشجویان حرکت مکالمه اطراف تنوع نژاد, مصالحه و عدالت در محوطه دانشگاه."

"بلیک دارای ایمان قوی شخصیت پر جنب و جوش و اشتیاق به خدمت و در وستمنت می گوید:" Edee Schulze, وستمنت معاون رئیس جمهور برای زندگی دانشجویی.

توماس می گوید: او را هم به طور کامل درک نژادی آب و هوا در وستمنت و شناسایی نیازهای خاص قبل از ایجاد تغییرات. "این هدف من برای تسهیل فضا برای دانش آموزان از رنگ برای پردازش و گفت و گو در مورد تجارب خود را در جامعه و در وستمنت در حالی که خدمت به عنوان یک پل عادلانه وحدت" او می گوید. "مهم ترین و تاثیرگذار ترین چیزی است که من می تواند انجام دهد همانطور که من شروع به گوش دادن یاد بگیرید و پیدا کردن راه هایی برای همکاری با دانشجویان و کارکنان و اعضای هیات علمی."

در حالی که خدمت در پل-سازندگان بلیک توسعه و تدریس برنامه درسی را پوشش موضوعاتی مانند کتاب مقدس عدالت, هوش فرهنگی, فقر و توسعه جامعه چند فرهنگی و چند مسابقه و آشتی. "ما با اعتقاد به این که هر فردی عضو و بخش از بدن مسیح است چیزی برای ارائه به بقیه بدن," او می گوید. "که همچنین بدان معنی است که هر عضو تا به چیزی برای یادگیری از سایر نقاط بدن. همانطور که ما در کار با دانش آموزان و رهبران کلیسا ما وارد یک فرایند متقابل رشد به عنوان هر حزب درگیر شد پژوهشگران بیشتر به طور کامل به تصویر مسیح است."

بلیک فارغ التحصیل از دانشگاه جنوب شرقی در لیکلند فلوریدا است که به دنبال یک استاد الهیات فولر از کلامی حوزه علمیه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن