پانل های جدید به اشتراک گذاری چگونه و چرا آثار کنفدراسیون گتیسبورگ

بنا شدآمبر جنوبچمبرزبورگ افکار عمومی منتشر شده در 4:24 PM EDT Aug 12, 2020به عنوان بحث کشور بر سر خشم ارزش مدر

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399
بنا شد

به عنوان بحث کشور بر سر خشم ارزش مدرن خود را در, آثار تاریخی کنفدراسیون در پارک نظامی ملی گتسبورگ به زودی با پانل های تفسیری گفتن بازدید کنندگان چگونه و چرا هر آمد که در آن زمین مقدس ایستاده جفت.

طرح هایی برای سرویس پارک ملی در دست اجرا است تا پانل هایی با زمینه تاریخی نزدیک به ۱۲ بنای تاریخی کنفدراسیون در حوزه علمیه ریج: بناهای تاریخی ایالتی برای آلاباما، آرکانزاس، فلوریدا، جورجیا، لوئیزیانا، میسیسیپی، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی، تنسی، تگزاس و ویرجینیا، و بنای یادبود سربازان و ملوانان کنفدراسیون، به گفته جیسون مارتز، سخنگوی محلی سرویس پارک های ملی، در حال انجام است.

نصب پانل ها که در حال حاضر برای ماه سپتامبر برنامه ریزی شده است، بر روی یک ابتکار خدمات پارک است که برنامه ها و محصولات مختلف در طول سال ها تولید شده است به منظور افزایش درک بازدید کنندگان از رویدادهای تاریخی، ساخته شده است. افتتاح موزه گتسبورگ و مرکز بازدید کننده در سال ۲۰۰۸ دستاورد بزرگی برای آن تلاش بود، چرا که از نبرد گتیزبورگ فراتر می رود و مردم را در طول جنگ داخلی و اثرات آن پشت صحنه می گیرد.

مارتز گفت: تا به حال، تاکید بر پیشینه بناهای تاریخی کنفدراسیون یک عنصر کلیدی گم شده است. بحث در مورد افزایش آموزش و پرورش آن تاریخ به طور جددری در آغاز تابستان آغاز شد، هنگامی که ناارامی های اجتماعی پس از کشته شدن جرج فلوید سیاه پوست توسط پلیس در مینیاپولیس فوران کرد، و بحث بر سر محل بناهای تاریخی کنفدراسیون به سطح دیگری ضربه زد.

بیشتر: خانه آمریکا رای به حذف آثار شورشی از گتیسبورگ داد. سنا باید این (نظر) را متوقف کند

"پیدایش همه این ها در حال گرد هم آمدن است و این تابلوهای تفسیری به ما فرصت ی کمک به محل قرار دادن این بناهای تاریخی کنفدراسیون را می دهد ... در زمینه تاریخی تر به عنوان زمانی که آنها در میدان جنگ در مکان اول قرار داده شد، "مارتز گفت.

بیشتر بناهای تاریخی در دوران جیم کرو به وجود آمد، زمانی که جدا شدن و نژادپرستی بر جنوب حکومت می کرد. دیگران در حدود زمان جنبش حقوق مدنی در دودة ۱۹۶۰ برپا شدند.

مارتز گفت ارائه این زمینه مانند پوست کندن لایه های یک پیاز است.

این فقط یک فرصت برای ما است که یک داستان جامع تر بگوییم. برای ما، نبرد گتیزبورگ در اول و سوم ژوئیه ۱۸۶۳ آغاز و پایان نمی شود. تا درجه ای، تا امروز، این لحظه ادامه دارد، "او گفت.

مارتز گفت: پس از شروع با سوابق خود از زمانی که هر بنای تاریخی بنا شد، خدمات پارک با دانش آموزان، دانشگاهیان و اعضای جامعه آمریکایی آفریقایی در منطقه گتیسبورگ کار خواهد کرد تا کار کند که چه اطلاعاتی باید در هر بنای یادبود ارائه شود،

"(بناهای تاریخی) هر یک داستان های فردی هستند و همه آنها کنجکاوی هایی دارند که باید از بین بره."

بیشتر: قانون با هدف حفاظت از آثار تاریخی پنسیلوانیا از خرابکاری ها

بیشتر: مقامات گتیزبورگ منتظر سخن ی در مورد سخنرانی پذیرش نامزدی ترامپ هستند

مانند دیگر تابلوهای تفسیری خدمات پارک ملی مشابه، این تابلوهای ۲ به ۳ فوت یکم از زمین خارج خواهند شد، در زاویه ای برای افزایش خوانا بودن. همه بناهای تاریخی در امتداد خیابان کنفدراسیون غربی واقع شده اند، که مارتز گفت یکی از خطوط اصلی نبرد کنفدراسیون در خط الیه حوزه علمیه بود. این منطقه در جنوب غربی منطقه گتیزبورگ قرار دارد.

در حالی که مارتز گفت : خدمات پارک می خواهد به پانل در محل در پایان ماه سپتامبر ، می توان آن را به عقب رانده حداقل چند هفته اگر رئیس جمهور دونالد ترامپ را انتخاب به سخنرانی خود را قبول نامزدی ریاست جمهوری جمهوری در میدان جنگ گتیسبورگ. ترامپ در یک توییت دوشنبه گفت که سخنرانی را یا در آن جا یا در کاخ سفید در ۲۷ اوت خواهد داد. مارتز گفت تابلوها قطعا تا پایان سال نصب خواهند شد.

تابلو ممکن است بعداً در بنای یادبود مریلند قرار گیرد؛ مارتز گفت: این موج در این موج گنجانده نشده است، زیرا به عنوان یک ایالت مرزی، این ویژگی از سربازان کنفدراسیون و اتحادیه است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب