'راه های جدید برای رسیدن به مردم': کارشناسان مورد بحث تطبیق آنلاین مراقبت های بهداشتی در طول COVID-19

این COVID-19 همه گیر است مجبور صنعت مراقبت های بهداشتی برای انطباق در بسیاری از, اما کارشناسان می گویند telehe

توسط NEWSWORLDS در 30 اردیبهشت 1399

این COVID-19 همه گیر است مجبور صنعت مراقبت های بهداشتی برای انطباق در بسیاری از, اما کارشناسان می گویند telehealth است به احتمال زیاد به ماندن بخشی از ارائه مراقبت حتی پس از همه گیر.

چهار مراقبت های بهداشتی کارشناسان صحبت در مورد تجارب خود را تعویض بیش از telehealth خدمات و ارائه بینش خود را در مورد این موضوع در طول یک livestream از "برکلی مکالمات: COVID-19" سری دوشنبه. بحث تعدیل توسط دیوید Lindeman مدیر سلامت دانشگاه مرکز فناوری اطلاعات تحقیق در جهت منافع جامعه است.

همه اعضا گفت: برای آنها, انتقال دور از ارائه در فرد مراقبت بود ناگهانی و آمده است با چالش های عمده ای در ارائه مراقبت.

"آنچه که ما متوجه شده اند که در دو ماه گذشته است که یک تغییر فوق العاده ای در راه ما با استفاده از فن آوری در این فضا به خصوص در شرایط telehealth," Lindeman گفت: در طول این رویداد. "ما در دانشگاه کالیفرنیا, دانشگاه ها باید دیده می شود به معنای واقعی کلمه از 1000% افزایش در مقدار telehealth. ما در حال دیدن راه های جدید برای رسیدن به مردم در خانه های خود و در جوامع خود."

اعضا ایلین Khoong UCSF دستیار پروفسور پزشکی و هدر Ladov یک مددکار اجتماعی در اوکلند را لا Clínica فراهم می کند که کم هزینه مراقبت های بهداشتی به بیشتر Latinx مردم هم گفت: آنها سعی کردند تصویری تماس با بیماران. در نهایت به دلیل چالش های فن آوری مسائل حقوق صاحبان سهام و دسترسی و کلی گریزی به تصویری با این حال تماس های تلفنی شده اند موثر تر برای آنها.

Khoong گفت: در عمل این است که در نهایت منجر تعداد از دست رفته قرار ملاقات برای کاهش و اجازه او را برای رسیدن به بيماران مبتلا به تحرک مسائل و یا زندگی می کنند که دورتر بیشتر به طور منظم و به راحتی.

او اضافه کرد که او هنوز هم فکر می کند تماس تصویری بهتر است قرار ملاقات روش به غیر از سهام و دسترسی به مسائل و همه اعضا توافق کردند که ساخت بالا-سرعت اینترنت یک ابزار و بیشتر به راحتی در دسترس خواهد تسهیل پزشکان توانایی ارائه خدمات است.

راه دیگر برای افزایش دسترسی و عدالت در پزشکی از راه دور, خدمات, با توجه به UCSF دانشيار کورتنی Lyles و UC برکلی دانشيار Adrian Aguilera به گسترش آموزش و پرورش در مورد نحوه استفاده از تکنولوژی و ارائه آموزش به خصوص برای مردم و کسانی که با موانع زبان.

Aguilera گفت: مهم ترین چیز این است که مطمئن شوید که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی حفظ روابط با مشتریان خود را.

"این فن آوری برای اولین بار" Aguilera گفت: در طول این رویداد. "این مردم و فن آوری را قادر می سازد آن روابط است."

Ladov و Aguilera گفت: سلامت روحی و روانی بوده است که چالش های خاص برای پزشکی از راه دور به خصوص برای رسیدن به مردم با افسردگی, اسکیزوفرنی و فکر اختلالات است.

Aguilera اضافه شده است که او شده است تلاش برای کشف کردن چگونه برای تشویق افراد افسرده به ورزش و ترک خانه های خود را در حالی که همچنین حفظ فاصله فیزیکی و پایین قرار گرفتن در معرض این بیماری است.

"جن از بطری; ما باید برای انجام این کار" Aguilera گفت: در طول این رویداد. "واقعیت این است که در بعضی از فرم یا دیگر این است که رفتن به ادامه هنجار بنابراین ما باید برای پیدا کردن راه برای این کار است."

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب