نه ایده‌ها برای استخر پیش ساخته موفقیت

این ها همه جزئیات مهمی هستند که شما قبل از شروع پروژه با پیمانکار خود باید در مورد آنها صحبت کنید تا نقشه است

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

این ها همه جزئیات مهمی هستند که شما قبل از شروع پروژه با پیمانکار خود باید در مورد آنها صحبت کنید تا نقشه استخر شما کامل شود. پوشش صیقلی و عدم وجود تخلخل در استخر های پیش ساخته فایبرگلاس خاصیت ضد جلبک به این استخر ها می دهد. استخر های فایبرگلاس در ابتدا با نرم افزار های فنی و مهندسی به صورت سه بعدی طراحی می گردد. استخر های فایبرگلاس با بهره گیری از تکنولوژی و مقاومت فایبرگلاس می توان گفت یکی از ماندگار ترین استخر ها می باشد و به هیچ عنوان دچهار نشتی , ریزش و پوسیدگی در براب آفتاب نخواهند شد. نصب آسان استخر فایبرگلاس مزیت ویژه ای است و این موضوع کاملا صحیح می باشد اما دارای ریز نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن توسط مجری می تواند موجب خرابی استخر شود. جلبک ها و صاحبان استخر 2 جزء جدایی ناپذیرند اما در مورد استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس، به علت سطح غیر متخلخل خود به مبارزه با این هیولای سبز مشهور است.

طراحی این استخر به قدری چشم نواز است که قطعاً برای ویلاها و سایر مکان های لوکس مورد تایید قرار می گیرد. این سبک از استخرها نیاز به گودبرداری دارند، از سوی دیگر نیاز است که تسطیح به واسطه ماسه بادی صورت می گیرد. این مصالح به طور کلی از نظر سبک اجرایی متفاوت ارزیابی شده است. استفاده از مواد مقاوم و بی خطر در فرآیند تولید این استخر ها به گونه ای است که آنها به طور کامل عایق شده و به صورت یک تکه ساخته می شوند. کف استخر به طور کامل آببندی می گردد. قیمت استخر های پیش ساخته در مواردی کمتر از استخر های بتنی می باشد و در مواردی ممکن است بیشتر باشد. متریال به کار رفته در ساخت استخر پیش ساخته به گونهای است که در مقابل مواد شیمیایی مانند کلر مقاوم عمل میکند؛ بنابراین عملیات پاک سازی و کلر پاشی، به بهترین حالت ممکن صورت می گیرد.

C on tent h as ​be᠎en generated by GSA C᠎ontent ​Generator ​DEMO!

این استخرها دارای بدنه ارتجاعی هستند که مقاومت در برابر فشار را بسیار بالا می برد و مانع از بروز ترک و شکستگی می شود و دوام بالایی برایتان خواهد داشت. در صورت درست پر نشدن قسمت های تحت فشار استخر امکان ایجاد شکستگی پیش می آید. پس از محاسبات مهندسی و اطلاع از میزان فشار وارده به دیواره ها و کف استخر نسبت به ساخت استراکچر بتنی و تایل های سیمانی و بتنی که به عنوان دیواره ها مورد استفاده قرار میگیرند اقدام می شود . در حال حاضر در سراسر دنیا مقاومترین مخازن در برابر حرارت و اسید از جنس فایبرگلاس ساخته می شود. نکته : تنها ماده ای که هیچ وقت در طبیعت تجزیه نخواهد شد، حتی در مقابل نور مستقیم خورشید همین ورق های کامپوزیتی پلیمری یا فایبرگلاس می باشد. گروه تولیدی تجهیزان صنعت قادر به طراحی و ساخت انواع طرح های استخر از جنس فایبرگلاس می باشد. در جدیدترین مدل استخر فایبرگلاس، محل هایی برای نشستن در نظر گرفته شده است که البته تعداد محل ها قابل تغییر است و شرایط برای تغییر آن وجود دارد بنابراین نظر کاربر بسیار مهم است.

البته که تجهیزات زیادی در این زمینه وجود دارد که می تواند قابل قبول باشد. استخر های پیش ساخته ی فایبرگلاس در هر شکل ، کیفیت متریال و طراحی می توانند تولید شوند و ضمن دارا بودن خواص مکانیکی منحصر بفرد از صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز برخوردار باشند. نصب این استخر ها در کمتر از 7 روز انجام می شود. نصب و راه انداری سریع در کمتر از 5 روز از بارزترین نکات مثبت این قبیل استخر ها می باشد . به هر حال روال نصب استخر چه به صورت روکار و چه توکار با هم فرق می کند. مدل های توکار در ابتدا مکان یابی و جانمایی می شوند. استخر پیش ساخته فایبرگلاس هم به شکل توکار و هم به شکل روکار طراحی و اجرا می شود. در استخر های بتنی، اندازه، شکل و سایر ویژگی های استخر بر اساس انتخاب کاربر تعیین می شود و کاربر می تواند بنا به سلیقه خود هر شکل استخری را که می خواهد داشته باشد. بسترسازی، کامپکت و رگلاژ کف انجام خواهد شد، سپس کاسه استخر توسط جرثقیل به محل گودبرداری منتقل و تثبیت می گردد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن