NHL پلی آف دور مقدماتی, پیش نمایش, پیش بینی

پس از نزدیک به پنج ماه وقفه به دلیل COVID-19 pandemic, NHL بازگشت به اکشن شنبه با 24 تیم بازگشت-به-بازی مسابقا

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

پس از نزدیک به پنج ماه وقفه به دلیل COVID-19 pandemic, NHL بازگشت به اکشن شنبه با 24 تیم بازگشت-به-بازی مسابقات. بالا 12 تیم در کنفرانس شرق و غرب خواهد آن را از نبرد در عرصه خالی در تورنتو ادمونتون بودمبارزه را به خانه جام استنلی. در حالی که چهار تیم برتر هر کنفرانس به صورت خودکار پیشبرد دانه پنج طریق 12 روبرو خواهد شد خاموش در هشت بهترین-از-پنج مقدماتی سری برای حق عضویت در بهترین رقبا در 16-تیم پلی آف جام استنلی.

NHL postseason است که همیشه غیر قابل پیش بینی است اما در این فصل منحصر به فرد در فرمت وعده را یکی از مهمترین و هیجان چشمگیر و پر هرج و مرج های حذفی نشده است. بیایید پیش نمایش هر دور مقدماتی رقابت را پیش بینی خواهد کرد که پیشرفت.

کنفرانس شرق

شماره 5 پیتسبورگ پنگوئن در مقابل شماره 12 Montreal Canadiens

این ممکن است بیشتر کج matchup از دور مقدماتی به عنوان تجربه پنگوئن صورت خاموش در برابر یک بازسازی تیم است که مخفیانه راه خود را در این مسابقات با وجود اینکه 10 امتیاز از یک نقطه حذفی در این فصل قابل تامل است. این Canadiens نیاز goaltender Carey قیمت به ایستادن بر روی سر خود را به هر گونه شانس برنده این سری اما سیدنی کرازبی و پنگوئن باید سریع کار مونترال.

پیش بینی: پنگوئن ها در سه

شماره 6 Carolina Hurricanes در مقابل شماره 11 نیویورک رنجرز

این طوفان در حال آمدن یک سفر به نهایی کنفرانس شرق و عمیق دفاعی هسته کارولینای کاملا مورد علاقه در سری. رنجرز نباید محسوب می شود هر چند با امکان استفاده در شبکه و MVP نامزد Artemi Panarin پیشرو راه به جلو. در یک جنگ سخت, سری نیویورک ممکن است آنچه در آن طول می کشد به جلو و ناراحت.

پیش بینی: در پنج رنجرز

شماره 7 New York Islanders در مقابل شماره 10 Florida Panthers

پلنگ بالا-پرواز جرم به رهبری الکساندر Barkov اما باید تلاش برای قرار دادن آن همه با هم در این فصل است. همراه با مشکلات جدی در شبکه از متناقض بازی دو بار Vezina برنده جایزه سرگئی Bobrovsky بری Trotz را ریگ دفاعی فکر نشینان تیم باید در پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن گذشته Panthers.

پیش بینی: نشینان در چهار

شماره 8 تورنتو افرا برگها در مقابل شماره 9 Columbus Blue Jackets

این تیم تقریبا کامل متضاد — ستاره های نوک برگها افرا با آسمان-انتظارات بالا در برابر بی سر و صدا جامد کت آبی که هیچ کس انتظار می رود برای رسیدن به پلی آف پس از از دست دادن مقدار از هسته ای خود را در offseason. جان Tortorella را به خوبی مربی تیم کلمبوس را به تورنتو مشکلات اما بازی در خانه خود پیست برگها باید در پیدا کردن یک راه به دزدکی حرکت کردن با یک سری برنده شوید.

پیش بینی: Maple Leafs در پنج

کنفرانس غرب

شماره 5 Edmonton Oilers در مقابل شماره 12 Chicago Blackhawks

در خانه خود در عرصه های جوان و ماهر Edmonton Oilers قرعه کشی یک آزمون دشوار در veteran-لادن Blackhawks تیم ملی. پاتریک کین و جاناتان Toews را حفظ خواهد کرد شاهین در سریال, اما در پایان, قوی جرم کانر McDavid و لئون Draisaitl خواهد بود بیش از حد برای شیکاگو مسئولیت رسیدگی به.

پیش بینی: Oilers در چهار

شماره 6 نشویل شکارچیان در مقابل شماره 11 آریزونا شغالها

شغالها به دنبال رهبری از تجربه به جلو فیل Kessel و تیلور سالن که جدید به تیم در این فصل در برابر شکارچیان تیم ملی با بسیاری از حذفی تجربه و عمق. آریزونا totes جامد تیم اما نکرده برگشتی از سال 2012 خواهد شد و مبارزه علیه ماهر تر و گرد نشویل تیم ملی.

پیش بینی: شکارچیان در سه

شماره 7 ونکوور کناکز در مقابل شماره 10 مینه سوتا وحشی

این رقابت یکی دیگر از نبرد اضداد خوردگی پیری وحشی در برابر یک جوان Canucks تیم در حال افزایش است. مینه سوتا تجربه باید آن را کمک کند اما ونکوور ستاره قدرت و لبه در هدف باید آن را به یک سری برنده شوید.

پیش بینی: Canucks در چهار

شماره 8 Calgary Flames مقابل No. 9 Winnipeg Jets

این می تواند نزدیک ترین رقابت در تمام کنفرانس غرب دور مقدماتی و باید یکی از سرگرم کننده با استعداد تیم که هر دو underachieved در این فصل برابر یکدیگر بازمی گردد. Winnipeg روشن استفاده در شبکه با Vezina نامزد کانر Hellebuyck اما شعله های آتش در حال عمیق تر تیم بهتر از دفاع است که باید به آنها یک مزیت کمی در یک سری است که مرزی toss-up.

پیش بینی: شعله های آتش در پنج

بعد از تمدید شکستن NHL است که در نهایت و طرفداران در فروشگاه برای یکی از منحصر به فرد ترین و غیر قابل پیش بینی برگشتی تا کنون. از تمام تیم های شرکت کننده در دور مقدماتی این نشویل شکارچیان از غرب و پیتسبورگ پنگوئن ها در شرق نگاه بهترین موقعیت برای اجرا به جام استنلی با پیتسبورگ به دنبال به چنگک جمع کردن در عنوان به عنوان قهرمان احتمالی.

هنوز هم با کوتاه سری و بازیکنان هدف قرار دادن یخ برای اولین بار در بیش از چهار ماه این بازی ها مطمئن می شود پر از شگفتی است که ممکن است ارائه این پیش بینی مضحک پایان postseason. همه طرفداران باید بدانید این است که انتظار غیر منتظره و آماده به خوش آمدید هاکی با آغوش باز.

بنیامین کلمن را پوشش می دهد بسکتبال زنان. با او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن