نه سانتا باربارا کلانتر کارکنان تست مثبت برای COVID-19

در روز پنج شنبه بعد از ظهر سانتا باربارا کلانتر اعلام کرد که نه بازداشت کارکنان و کارگران آزمایش مثبت برای COV

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

در روز پنج شنبه بعد از ظهر سانتا باربارا کلانتر اعلام کرد که نه بازداشت کارکنان و کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19 و چند اضافی زندان شهرستان کارگران در انتظار نتایج. از نه کارکنان مطبوعاتی از کلانتر, متحده چهار غیر نظامی کارگران شاغل در بازداشت پرونده و حذف از زندانیان; پنج بازداشت نمایندگان تنها یکی از آنها دارای تماس مستقیم با زندانیان به طور منظم به عنوان دیگر کار اداری در نقش.

با توجه به انتشار هیچ یک از 568 زندانیان در زندان جمعیت در حال حاضر در حال نمایش علائم COVID-19 هر چند دو نفر از زندانیان که نمایش داده می شود علائم در حالی که رزرو به زندان هستند برگزار می شود برای یک دو هفته ای قرنطینه در زندانی پذیرش مرکز. با توجه به کلانتر, همه کارکنان در حال آزمایش برای COVID-19.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


اما در زندان تنگ و شرایط نگرانی که COVID-19 اجرا می تواند شایع اگر زندانیان آلوده شد باید متحرک گفتگو در مورد زندان بهداشتی و ایمنی پاسخ. مقامات دولتی و دولت ناظر گروه های تروریستی برای انتشار پزشکی آسیب پذیر زندانیان به حداکثر درجه سازگار با امنیت عمومی. از اواسط ماه مارس کلانتر را منتشر کرده است بیش از 300 زندانی — سطح پایین مجرم و بسیاری از کسانی که برگزار می شد در بازداشت پیش از محاکمه به دلیل عدم توانایی در پرداخت وثیقه. این انجام شد به کاهش خطر شیوع است که می تواند به خطر اندازد زندانیان و کارکنان.

یک سخنگوی کلانتر, گفت که آنها "در ادامه با CDC [مراکز کنترل بیماری ها] پیشنهاد پروتکل است که ما شده اند پس از این آغاز شد."

دو کلانتر نمایندگان اختصاص داده شده به دادگاه به عنوان bailiffs نیز به طور بالقوه در معرض یک کارمند در دادگاه که تست مثبت برای COVID-19. هر دو در حال حاضر خود quarantining در خانه بدون علائم با توجه به کلانتر ،


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب