"نه عدالت بدون صلح': Shippensburg تظاهرات ایستاده در همبستگی با موضوع زندگی

Carley Bonk چمبرسبورگ افکار عمومیمنتشر شده 3:00 PM EDT Jun 10, 2020نزدیک به 200 نفر را دور خود جمع gazebo از غ

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

نزدیک به 200 نفر را دور خود جمع gazebo از غرب خیابان کینگ در Shippensburg بعد از ظهر سه شنبه به تقاضای عدالت برای جامعه در پی مرگ جورج فلوید و Breonna تیلور.

تظاهرات مسالمت آمیز خود را نشان داد خشم علیه خشونت پلیس و نژادپرستی سیستماتیک در همبستگی با جامعه سیاه - هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور.

در 3:30 بعد از ظهر گروهی از معترضان در زمان زانو به مدت هشت دقیقه, 46 ثانیه - مقدار زمان سابق-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین kneeled در Floyd را گردن یک تاکتیک است که در نهایت او را کشتند.

به برخی از نژاد پرستی نیست که دور.

"من فقط می خواهم برای جلب توجه بیشتر به این مشکل نژادپرستی و چگونه آن را با تجربه نه تنها در شهرهای بزرگ اما در اینجا در شهرهای کوچک مانند Shippensburg," Shippensburg بومی Angelisha Kirkland, 29, گفت:. "بیشتر مردم باید آگاه باشید که آن را فقط سیاه و سفید زندگی می کند اما در این لحظه در زمان این چیزی است که ما نیاز به جلب توجه - به سعی کنید برای ایجاد یک تفاوت برای کسانی که زبان را برای خود و قادر

به هر چیزی می گویند."

کرکلند خواستار شفافیت بیشتر برای ادارات پلیس از جمله در Shippensburg.

در میان شعارهای "سیاه زندگی ماده" "من و من با افتخار آن را می گویند با صدای بلند" و "نه عدالت بدون صلح تعقیب پلیس" بلندگو میکروفون گرفت به آدرس رو به رشد جمعیت است.

Shippensburg شهردار کتی نازکن مشترک یک حکایت او را دیدم در Facebook.

"این چنین یک رویداد غم انگیز و من از آن متنفرم, من فکر می کنم همه ما از آن نفرت," او گفت:. "اگر ما می تواند در زمان به عقب بروید و این همه دور آن خواهد بود بسیار بهتر است. من تو را دیدم چیزی در Facebook به روز دیگر است که من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن به خاطر با من بودن بیش از اداره پلیس, آن لطمه می زند و من برای دیدن این نوع از حوادث اتفاق می افتد. خواندن این, من می خواستم برای به اشتراک گذاشتن آن را به دلیل آن را برای من مهم است که مردم درک کنند که چرا که چیزی بد اتفاق می افتد یک زمان این همه نیست."

نازکن اقدام به اشتراک گذاشتن داستان از یک زن و یک افسر پلیس سفید "دیدن هر یک از دیگر به عنوان انسان است." فروتن ابراز نظر او که پلیس با داشتن یک حضور در جامعه مهم است.

سازمان دهندگان اعتراض نمایندگان از Shippensburg تجدید حیات و ShipSpeaks ابتکار مخالفت با شهردار و موقعیت.

"چه اتفاق می افتد در اینجا این است که ما قرار دادن صدای ما و یا پیام ما است, اما از آن است که ما با قرار دادن یک پلت فرم برای مردم رنگ در جامعه ما بیرون آمده و بیان داستان های خود را برای بیان واقعیت خود را در برخورد با پلیس و نظام عدالت کیفری در جامعه ما با وجود آنچه شهردار گفت: این Mayberry" این ShipSpeaks ابتکار سازمان اندرو Burdge گفت.

"ما یک مشکل بزرگ اینجا است که باید به آنها رسیدگی شود و ما در حال اختصاص داده شده به انجام کار سخت از رفع این مشکلات است. این کار که رفتن به می آیند پس از آن تا امروز در مورد ما نیست اما ما در حال اختصاص داده شده به انجام آن کار می کنند."

این ShipSpeaks ابتکار عمل به طور منظم سازماندهی باز میکروفون و بحث برای کمتر جوامع است. در گذشته آن را در آورده بومی آمریکایی سخنرانان و اعضای جامعه سیاه و سفید از جمله فرانسوا کلمنس از Mr. Rogers' Neighborhood.

در آینده این گروه است که به دنبال در یک "بسیار بزرگ" بخش از برنامه نویسی خود را به تمرکز بر روی نژادی عدالت در جوامع روستایی با توجه به Burdge.

میچل ابريشم با Shippensburg تجدید حیات گروه گفت: یکی از اهداف اصلی سازمان خود را برای ایجاد گفت و گو که ممکن است اغلب در جوامع روستایی مانند Shippensburg.

"این بود عمیقی فرصت را به این گفتگو که اتفاق می افتد در سراسر کشور, در سراسر جهان به این شهر کوچک" او گفت:. "آن را بسیار آسان را به برخی از افراد در هیئت مدیره است که ممکن است برخی از بینش و برخی از آموزش و پرورش در این موضوع است که می تواند کمک به تغذیه است که گفتگو."

یکی از این سخنرانان بود که کول گودمن پنسیلوانیا دولت دموکراتیک Committeeman.

"من مفتخرم که با شما امروز در اینجا" گودمن گفت. "من در این تظاهرات در هریسبورگ که من مطمئن هستم که بسیاری از خانواده شنیده در مورد آن خشونت آمیز. آن را وحشتناک, اما ما هنوز هم مسالمت آمیز اعتراض کردند. ما یک مشکل در این کشور وقتی که می آید به نژادپرستی نهادی. اما شما می دانید آنچه که ما نیز باید مشکل را با مردم در جوامع ما نیست که به اندازه کافی راحت بگو: سیاه و سفید زندگی می کند مهم است.'"

بیشتر: معترضان مسالمت آمیز در چمبرسبورگ خواهان عدالت برای جورج فلوید

بیشتر: ادامه اعتراضات برای جورج فلوید در فرانکلین کانتی به عنوان Waynesboro ساکنان نشان می دهد

بیشتر: عدالت برای Floyd: Greencastle ساکنان اعتراض مسالمت آمیز صبح یکشنبه

گودمن تشویق جمعیت در به رسمیت شناختن است که اعتراضات در حال ساخت یک اثر است.

"ما در پرتگاه از اصلاحات; ما در سمت راست وجود دارد," او گفت:. "اما ما نمی توانیم از طریق چرخه هر بار که یک مرد یا زن کشته شده در این کشور ما مقامات منتخب نام یک پل و یا نام یک خیابان بعد از آنها اما هرگز واقعی اصلاحات برای کمک به مردم در پنسیلوانیا و این کشور است."

به تازگی گودمن گفت: او تجربه خشونت پلیس برای اولین بار در تظاهرات در هریسبورگ.

"من ایجاد یک مانع صلح آمیز مانع بین ما کاپیتول پلیس و معترضین بودند که در چهره خود را و آنها هنوز هم اسپری فلفل ، آنها هنوز هم ضرب و شتم من," او گفت:. "این را تغییر دهید و این تغییر خواهد کرد - اگر ما همه با هم ایستاده و نگه داشتن ما پا بر روی گاز نگه دارید و انتخاب های ما مقامات مسئول در آوردن اصلاحات واقعی."

برای معترضان مانند کرکلند این رویداد در Shippensburg ساخته شده تفاوت.

"بسیاری از مردم در اینجا," او گفت:. "این باعث می شود من واقعا خوشحال می دانم که وجود دارد بسیاری از مردم که در اینجا برای نشان دادن حمایت خود را - نه فقط برای جورج فلوید نه فقط برای Breonna تیلور, اما برای بسیاری از مردم که جانشان را از دست دادند و شاید نمی توانید به ضبط می شود توسط یک دوربین فیلمبرداری است."

Carley Bonk است ناظر خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. او پوشش دهانه در سراسر southcentral منطقه پنسیلوانیا است. او را می توان در رسید cbonk@publicopinionnews.com و یا در توییتر @carls_marie.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب