بیشتر توخالی اظهارات

نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس هستند و مسائلی که بر هر جامعه از جمله سانتا باربارا است. یک زن که یک بار منجر ب

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس هستند و مسائلی که بر هر جامعه از جمله سانتا باربارا است. یک زن که یک بار منجر به سانتا باربارا دبیرستان تیم ملی cheerleading و فارغ التحصیل از Peabody مدرسه منشور ضرب گلوله کشته شد توسط پلیس در اخنرد در سال 2015. Meagan Hockaday قتل او تنها یکی از داستان های غم انگیز گفت: در روز یکشنبه, مارس 31 عنوان سیمون Akila Ruscamp و Krystle کشاورز Sieghart از سانتا باربارا فصل از زندگی ماده led اعتراض به خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در طراحی یک جمعیت بیش از 3000 حامیان به سانتا باربارا دادگاه غرق باغ. سخنرانان مشترک داستان های شخصی, آمار و اطلاعات به عنوان آنها سعی در وادار سانتا باربارا جامعه به شروع و ادامه اقدام به نشانی ساختاری نژادپرستی از جمله خشونت پلیس.

متاسفانه رهبران در سانتا باربارا باید توجه نمی شود تماس به طور موثر به آدرس نژادی و بی عدالتی در سانتا باربارا و ایستادگی در برابر خشونت پلیس. در حالی که سانتا باربارا شهرستان رئیس پلیس لری Luhnow و شهردار کتی Murillo هر دو صادر اظهارات در واکنش به قتل جورج فلوید و پس از آن تظاهرات نه از اظهارات خود را متعهد به اقدامات خاص. از نگرانی های خاص است که نه بیانیه بود در مشاوره با موضوع زندگی, Santa Barbara.

شهردار کتی Murillo با صدور بیانیه ای که در ستایش بسیاری از موسسات از جمله سانتا باربارا اداره پلیس اف بی آی و کتابخانه های شهرستان بدون اذعان به اقدامات انجام شده توسط سانتا باربارا سیاه زندگی مهم است. در این تظاهرات در حالی که تلاش برای مداخله و بحث به تظاهرات رهبران در وسط این رویداد ما شهردار را انتخاب و به ورزش گوش دادن عمیق است که در حال درخواست از همه ما و به جای آن تصمیم گرفت به ورزش او را با قدرت و خواستار آن است که او بود به گوش.

رئیس پلیس لری Luhnow ادعا کرد در بیانیه ای که او "افتخار افسران سانتا باربارا اداره پلیس" و "در معرض هر روز به استانداردهای بالای اخلاقی و احترام و همدلی آنها نشان می دهد." این ارزش ها نمی شد نشان داد در روز یکشنبه. به جای صلح آمیز و بدون خشونت معترضان متوقف شد توسط یک مانع در تقاطع شرق فیگورا و سانتا باربارا خیابان که متوقف تظاهرکنندگان از خود را تکمیل مسیر در نظر گرفته شده. آنها در ملاقات با بیش از یک دوجین از افسران ضد شورش و جلیقه های ضد گلوله یک تضاد کامل با کمک SBPD ارائه شده برای دیگر تظاهرات در سانتا باربارا, که در آن آنها ارائه شده پلیس اسکورت و کنترل ترافیک.

زمانی که به طور مستقیم به دعوت مارس دهندگان را به زانو هشت دقیقه و 46 ثانیه سکوت — به اذعان نمادین مقدار زمانی که جورج فلوید دچار موت و گردن خود را به زانو در توسط مردی که به طرز وحشیانه ای به قتل او — آنها خودداری کرد. افسران پلیس در سراسر کشور در حال زانو زدن در همبستگی علیه خشونت پلیس. چرا سانتا باربارا افسران پلیس?

به عنوان اعضای نمایش برای عدالت نژادی ما به دنبال حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به شبکه جهانی و جنبش به صورت سیاه و سفید زندگی می کند و برای تقویت مطالبات سانتا باربارا سیاه زندگی توجه به فصل. ما التماس شهر ما رهبران و شهروندان ما را به حرکت فراتر از اظهارات توخالی و متعهد به ایجاد تغییرات ما باید در این شهرستان برای حفاظت از سیاه و سفید زندگی می کند. مطالبات از S. B. سیاه زندگی ماده عبارتند از:

• سانتا باربارا شورای شهر به اتخاذ یک قطعنامه در محکومیت خشونت پلیس و اعلام نژادپرستی بهداشت عمومی اورژانس.

• S. B. اداره پلیس به عمل با شفافیت و پاسخگویی: بیش از حد اغلب "انجمن گفتگو" و تحقیقات داخلی از سوء رفتار رخ می دهد بدون تغییر در سیاست ها و شیوه های. یک غیر نظامی بررسی هیئت مدیره باید ایجاد شود با اعضای انتخاب شده توسط جامعه.

• S. B. County Sheriff به عمل با شفافیت و پاسخگویی: به روز رسانی به استفاده از زور در سیاست مرکز در د تشدید; هیچ انزوا/قرنطینه برای زندانیان حضور در دادگاه و یا تماس با وکلای خود را. کاهش زندان پذیرش; تغییر مسیر مردم را به جامعه-روان-مصرف مواد و سلامت-درمان سوء خدمات.

• حفظ و حراست سیاه نشانه به جای آثار تاریخی به برتری مانند نمادهای سیاه وحدت و صلح مانند St. Paul AME, دوستی, کلیسای باپتیست و فرانکلین محله مرکز.

• نهادی برای حمایت از سالانه Juneteenth جشن, شهر و شهرستان تعهد از بودجه به صورت سالانه جشن رهایی و آزادی است.

ما از شما دعوت سانتا باربارا اعضای جامعه به پیوستن به ما در کار تحت رهبری اعضای جامعه ما از رنگ را به شهر ما جایی است که فراگیر و امن برای همه به خصوص کسانی که صداهای شده است و در ادامه به پاک شود و نادیده گرفته شود.


همراه با نویسنده دیلن گریفیث, جنیفر Lemberger, مییا بارنت الکسیس Slutzky جنیفر هیل Picatz سایر باربارا Parmet, Kym Paszkeicz, جاستینا Buller و Cressida Silvers بخشی از رهبری نمایش برای عدالت نژادی, Santa Barbara, محلی وابسته به ملی SURJ سازمان که بخشی از یک چند نژادی جنبش نژادی فقط در جامعه است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن