بدون خشونت? ارسال 'Em خانه

شوهر من در حال حاضر مستقر در لامپوک فدرال تادیبی نهاد. شده است وجود دارد هیچ ارتباط و یا اطلاعات خود را به خو

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

شوهر من در حال حاضر مستقر در لامپوک فدرال تادیبی نهاد. شده است وجود دارد هیچ ارتباط و یا اطلاعات خود را به خوبی بودن پس از 17 آوریل به جز دو نامه. یکی مورخ 17 (روز مستند). در یکی دیگر به تاریخ مارس 20, او با ابراز نگرانی در مورد آنچه آنها انجام می دهند.

شوهر من است در بهبودی از سرطان; این یک وضعیت پزشکی شناخته شده قبل از ورود در این تاسیسات است. او دریافت کرده است و نه هر سرطان اسکن و یا تومور مارکر, حتی اگر آن اشاره شد در مورد او به عنوان فایل های لازم برای حفظ سلامت است. در حال حاضر اضافه کردن یک بیماری همه گیر در بالای خود را از قبل موجود بیماری است که درمان نشده است; آن می تواند کاملا مضر خود را به خوبی بودن.

من موافقت می کنم که اجازه می دهد این ویروس به اجرا شایع در این زندان را اجتناب ناپذیر اثر در جمعیت اطراف زندان است. شوهر من است نه خشونت مجرم. او باید به خانه فرستاده می شود و مجاز به خدمت او باقی مانده حکم در خانه حبس شده است اما نه در حال وقوع است. این مورد برای بسیاری از زندانیان برگزار شد در لامپوک.

اگر زندان نمی تواند نگه داشتن زندانیان امن و همچنین جامعه اطراف آنها باید اولویت بندی زندانیان است که باید خانه ها و خانواده های آنها می تواند به بازگشت و بلافاصله آنها را برداشت. به نظر من بدیهی است که به استثنای کسانی که در زمان خدمت بیش از جرایم خشونت آمیز.

شوهر من یک خانه, او دارای پنج فرزند خود را در جرم و جنایت خشونت آمیز است او یک شغل در انتظار و من می توانم او را انتخاب کنید در لحظه ای که آنها می گویند من می توانید انجام دهید. به خوبی آن را به من شش ساعت برای دریافت وجود دارد اما من همه چیز را رها کرده او را به خانه آورد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن