نورما J F Harrison همچنان اجرا برکلی برای هیئت مدیره مدرسه

نورما J F Harrison 85 ساله و فعال جامعه داوطلب, در حال اجرا برای یک موقعیت در برکلی Unified School District هی

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

نورما J F Harrison 85 ساله و فعال جامعه داوطلب, در حال اجرا برای یک موقعیت در برکلی Unified School District هیئت مدیره برای "پنجم یا ششم" است.

هریسون که به کالیفرنیا نقل مکان کرد 42 سال پیش مشغول به کار به عنوان یک معلم جایگزین در دولت برای پنج سال, در علاوه بر این به قبلی تجربه تدریس در شیکاگو است.

"من قصد ندارم به انتخاب" هریسون گفت. "اما من انتخاب من بدانم که آیا با ترکیب هوش و نگرش در اینجا در این شهر چه خواهد بود وجود دارد قابل استفاده برخی از ایده های در مورد چگونه به ایجاد مدارس دیگر و یا هر آنچه در آن بود."

هریسون شده است در حال اجرا برای هیئت مدیره مدرسه از سال 2010. او عضو حزب کمونیست ایالات متحده آمریکا و کالیفرنیا صلح و آزادی و نیز یک انتخاب کننده برای گلوریا لا ریوا و لئونارد Peltier در انتخابات ملی ،

هریسون موافق نیست با راه مدارس در حال حاضر در حال اجرا است. یک مسئله اصلی او این است که او احساس می کند که افراد باید به طور جداگانه آموزش داده بلکه بیشتر به هم پیوسته راه است.

"من نمی باید توانایی به انجام چیزهای دیگر اما من توانایی سعی کنید به صحبت کردن با مردم در مورد ما رهایی خودمان از این بسیار ظالمانه سازه که ما در حال زندگی در" هریسون گفت.

به طور مشابه, Harrison احساس می کند که زمان سیستم آموزش و پرورش را رد می کند یادگیری از مناطق دیگر در زندگی است.

مردم همیشه در یادگیری او گفت: اما nonschool یادگیری است که همیشه قدردانی است.

"مکتب در مقابل آموزش و پرورش" هریسون گفت: در یک ایمیل. "این به ما می گوید که آموزش و پرورش چه اتفاقی می افتد از طریق یک معلم/معلمان ورزش ما است. آن را پاکسازی یادگیری ما ما ثابت مطالعه زندگی تمام زندگی ما."

هریسون است که هنوز هم در روند جمع آوری امضا برای به دست آوردن یک محل در انتخابات. در حالی که صحبت کردن به ترکیبات او گفت که او صحبت می کرد به پدر و مادر که می خواهد گزینه ای برای فرستادن فرزندان خود به مدرسه در فرد در پاییز. هریسون گفت که او امیدوار است که مدرسه آنلاین می تواند اجرا شود بهتر از آن را در فصل بهار بود.

مدرسه اصلاحات ممکن است با توجه به هریسون چرا که او احساس می کند کل سیستم خراب است. هریسون گفت: مردم تجربه "انتخابی فراموشی" گفت: زمانی که آنها لذت می برد مدرسه و تاکید کرد که آن را خوب است برای لذت بردن از مدرسه.

هریسون گفت دخترش رفت و به مارتین لوتر کینگ جونیور دبیرستان در برکلی شد و "در داخل و خارج از کلاس درس." هریسون توصیف کلاس درس محیط زیست به عنوان مزاحم ترسناک و خارج از قرار دادن.

"آنها فکر می کنند که آنها می توانند اصلاحات مدارس, اما آنها نمی توانند رفع چیزی است که کار نمی کند در وهله اول" هریسون گفت.

تماس با نائومی Birenbaum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @NaomiBirenbaum1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن