شمال جورج خیابان را به صورت هفتگی در فضای باز ناهار خوری ساعت همراه 'رستوران ردیف'

نیل Strebig York Daily Recordمنتشر شده 1:23 PM EDT Jun 30, 2020آخر هفته ناهار خوری به قبل در این تابستان. در ر

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

آخر هفته ناهار خوری به قبل در این تابستان.

در روز سه شنبه 30 ژوئن در مرکز شهر Inc و شهر نیویورک اعلام کرد بسته شدن بخشی از شمال جورج خیابان در شب جمعه و شنبه و یکشنبه بعد از ظهر همراه نیویورک رستوران ردیف برای گسترش فضای باز ناهار خوری.

"ما بسیار سپاسگزار برای این شهرستان برای حمایت از ایجاد و گسترش فضای باز ناهار خوری فضاهای برای دسترسی به ناهار خوری ظرفیت در تعطیلات آخر هفته تابستان. این تلاش ها اجازه می دهد تا هر یک رستوران برای به دست آوردن برخی از از دست صندلی که محدود تحت COVID-19," مندی آرنولد مالک مشترک از سمت چپ در بیانیه ای گفت.

در سمت چپ بانک به طور موقت بسته شد در ماه مارس به دلیل نگرانی بیش از coronavirus همه گیر و قصد دارد دوباره باز ماه آینده.

همسایه رستوران Tutoni را در حال حاضر تحت بازسازی داخل و دوباره باز داخل سالن ناهار خوری سرویس در پایان ماه اوت. در ضمن Tutoni را ارائه محدود منو و ماهواره ای خود را نوار Bambino باز برای ناهار خوری در امتداد شمال خیابان جورج گفت: Allison Witherow از O. N. E. مهمان نوازی.

خیابان بسته شدن اجرا خواهد شد در امتداد شمال جورج بین خیابان غرب فیلادلفیا خیابان و گاز غرب خیابان آغاز چهار شنبه, جولای 10. منطقه در فضای باز باقی خواهد ماند و باز تا دوشنبه, سپتامبر. 7.

ماه گذشته شهردار نیویورک مایکل Helfrich دولت اعلام کرد قصد دارد برای استراحت و باز کردن ظرف مقررات و گسترش مرکز شهر را آزاد مناطق ناهار خوری. پیشنهاد برای شمال جورج خیابان در زمان حدود سه هفته به گرد هم می آیند گفت: اقدام مدیر اقتصادی و توسعه جامعه فیلیپ داده می شود.

"ما با اعتماد به نفس رستوران به موفقیت داشته باشد," او گفت:. "با محدود داخل سالن ناهار خوری ظرفیت فضای باز ناهار خوری تبدیل شده است به طور فزاینده مهم است و ما دیده ایم دیگر شهرستانها مانند هریسبورگ موفقیت با برنامه های مشابه."

چندین مرکز شهر رستوران باز مانده را خارج و تحویل و منظقه انتخاب کنید تا در طول بیماری همه گیر. اما محدود خدمات صدمه زدن به صنعت ایالت با صاحبان رستوران ها به دنبال به سمت فضای باز ناهار خوری به عنوان یک کوتاه مدت نشانه ای از امداد برای درآمد از دست داد.

411: باز کردن ظروف در نیویورک و در فضای ناهار خوری در بهبهان. رستوران ها: در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

مرتبط با: شورای شهر به وزن آن در در ظرف باز مشروب مجوز برای Hamir را آزادی BBQ

جدید غذاخوری در فضای باز خواهد بود و در جمعه شب آغاز و در 5:30 p. m. و در 1 بعد از ظهر روز شنبه و یکشنبه. پارکینگ های خیابان را نمی خواهد اجازه بعد از 1 بعد از ظهر روز جمعه و پس از ساعت 9 صبح در روزهای شنبه و یکشنبه.

خیابان بسته است و انتظار می رود به ایجاد قابل توجهی صندلی گزینه برای سمت چپ Tutoni را خوش تیپ کابین و Rockfish عمومی ، همکار رستوران ردیف همتایان احیای اجتماعی باشگاه و اسب هدیه Brewing Co. باید جداگانه تعیین شده و هوای مناطق ناهار خوری به عنوان احیای اجتماعی باشگاه گسترش صندلی به قاره مربع و اسب هدیه آن باغ آبجو.

نیل Strebig یک روزنامه نگار برای York Daily Record و متصدی برای نیویورک در حرکت عضویت در خبرنامه. او را می توان در رسید nstrebig@ydr.com, 717-825-6582 و یا از طریق توییتر @neilStrebig.

لذت بردن از خواندن داستان مثل این ؟ کمک به ما نگه داشتن چراغ و ثبت نام برای YDR دیجیتال اشتراک و حمایت های محلی و روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب