شمال شرقی اصلی می تواند به اخراج بیش از سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که یک "چپ دروغ' پست

ترزا Boeckel York Daily Recordمنتشر شده 4:29 PM EDT Jun 17, 2020در اوایل این ماه یک حساب توییتر به نام ما به آ

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

در اوایل این ماه یک حساب توییتر به نام ما به آنچه شما انجام می دهند نوشته شده یک تصویر از یک شمال شرقی منطقه مدرسه شخصی اصلی Facebook صفحه که به اشتراک گذاشته شده یک ویدیو گفت که سیاه و سفید زندگی می کند مهم این است که یک "چپ دروغ است."

پست خواسته های کم عمق بروک میانی مدیر مدرسه اسکات d'orazio که چرا او نمی جیر آن را از مدرسه خود را. این برچسب به مدرسه متوسط را حساب توییتر.

در حال حاضر کار خود را در خط است.

دولت های منطقه که شامل Supt. استیسی Sidle توصیه می شود خود را شلیک در طول یک جلسه هیئت مدیره مدرسه در دوشنبه شب. مقامات منطقه ادعا d'orazio عمل خارج از اقتدار خود حذف پست های رسانه های اجتماعی و تفسیر در مدرسه حساب بیش از این موضوع وکیل ویلیام Zee گفت.

D'orazio صورت جلسه هیئت مدیره که هنوز برنامه ریزی شده او گفت:.

ادوارد Paskey, d'orazio وکیل نمی تواند نظر رسیده است.

منطقه معذرت خواهی برای آسیب ناشی

در همین حال سرپرست اخیرا با صدور بیانیه ای به شمال شرقی جامعه پرداختن به نگرانی در مورد این ویدئو نوشته شده به یک منطقه وابسته به سایت های رسانه های اجتماعی.

"این فیلم و محتوای آن است نه در تراز با باورها و ارزش های ما در منطقه" Sidle نوشت: در بیانیه ای که ارائه شده توسط وکیل. "هر دو به عنوان یک مادر و به عنوان سرپرست در شمال شرقی نیویورک School District من غمگین این حادثه هستم و دل در طول زمان به چالش کشیدن همه ما رو."

این منطقه راه اندازی یک بررسی پس از دریافت گزارش در مورد از این پست و "پس از آن حذف از تفسیر تماس با آن محتوا به سوال" این بیانیه می گوید.

"ما شنیده ایم از بسیاری از اعضای جامعه مدرسه ما و ما می خواهم شما بدانید که ما از شنیدن نگرانی های خود را, ما به دنبال به وضعیت ما عذر خواهی برای آسیب های این باعث شده است و ما می خواهیم آن را درست" این بیانیه می گوید.

"در حالی که این تحقیقات همچنان ادامه دارد, لطفا مطمئن باشید که سهام همدلی و پذیرش در قلب همه از منطقه را داشته اند ، شمال شرقی به رسمیت می شناسد ما مسئولیت مشترک برای اطمینان از همه دانش آموزان و کارکنان و خانواده - احساس امن و محترم و با ارزش" بیانیه می گوید.

"ما باور داریم هر دانشجو باید احساس پذیرفته شده بدون در نظر گرفتن رنگ پوست ، قومیت ، مذهب ، جنسیت ، هویت جنسی و وضعيت اقتصادی و یا هر دلیل دیگر. نژادپرستی در تضاد به ماموریت از شمال شرقی منطقه مدرسه و تحمل نخواهد شد."

بیشتر: پنسیلوانیا افسر پلیس به حالت تعلیق پس از ویدئو نشان می دهد که او را لگد زدن یک معترض نشسته

بیشتر: "اعتماد باید بازسازی': نیویورک شهرستان, دادستان منطقه تصویب تعهد به تنوع

منطقه حل و فصل دعاوی مربوط به اصل

شمال شرقی حل و فصل پرونده های حقوقی در سال گذشته بود که در برابر منطقه و d'orazio. پرونده های حقوقی اتهام تبعیض و خصمانه محیط کار.

در یکی از لباس پرستار ادعا که d'orazio همراهی او را به دفتر خود و فریاد زد در او. او را متهم و او از عکس گرفتن از او با کارمند دیگری. او تلفن را به او نشان می دهد عکس های خود را پس از او خواستار آن, اما هیچ عکس و یا فیلم از d'orazio یا دیگر کارمند یافت نشد.

کت و شلوار ادعا کرد که به نام او دروغگو و تهدید به پلیس تماس بگیرید.

این دانشکده به تصویب هیئت مدیره محرمانه موافقت نامه حل و فصل در ماه دسامبر با توجه به جلسه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب