Northside کافه ملزومات راه اندازی فروشگاه در پاسخ به COVID-19 همه گیر

Northside کافه راه اندازی یک فروشگاه ملزومات مارس 26 به کمک اعضای انجمن خرید سخت به پیدا کردن آیتم ها در طول C

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

Northside کافه راه اندازی یک فروشگاه ملزومات مارس 26 به کمک اعضای انجمن خرید سخت به پیدا کردن آیتم ها در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

فروشگاه به فروش می رساند محصولات مانند صفحه اصلی ضد عفونی کننده کیت کاغذ توالت آرد و دیگر ملزومات مصرف کنندگان ممکن است قادر به پیدا کردن در فروشگاه های دیگر. سفارش مشتریان از فروشگاه آنلاین و قادر به انتخاب کنید تا خرید خود را در Northside کافه در روزهای دوشنبه چهارشنبه و جمعه ها از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر

"NorthSide کافه می خواهد به ارائه ملزومات است که محله ما نیاز دارد" Northside کافه وب سایت متحده است. "مهمتر از همه ما قادر به ارائه کار برای برخی از کارکنان ما تا پناهگاه در محل برداشته شده است."

این سایت دریافت بیش از 200 سفارشات تا کنون با توجه به Soosh Nassar شریک مدیریت از Northside کافه. محصولات از شرکت عمده فروشان Nassar گفت.

ایده برای فروشگاه زمانی آغاز شد که Nassar تنها می تواند پیدا کردن ضد عفونی کننده از خود تامین کننده بود اما به طور انحصاری به فروش می رسد به صورت فله.

"من پریدند در آمازون و بررسی قیمت برای بطری های خالی پلاستیکی و تصمیم به ارسال آن را در facebook به دیدن اگر کسی علاقه مند خواهد بود. با تمرکز بر گروه های محلی در جامعه من هم حدود 50 سفارشات در یک زن و شوهر از روز" Nassar گفت: در یک ایمیل. "هنگامی که من تو را دیدم قدردانی من فکر کردم این امر می تواند یک حرکت خوب برای باز کردن ضروری مغازه."

کافه همچنین همکاری با پرستار, فرشته, شبکه, و یا نان, یک سازمان است که fundraises برای خرید تجهیزات حفاظت شخصی و یا PPE برای کارکنان مراقبت های بهداشتی. نان ارائه ماسک برای Northside کافه برای فروش در فروشگاه خود را با توجه به نان بنیانگذار جنیفر لاو.

Nassar گفت: این سازمان در ارتباط بودند از "شانس" از طریق مشتری سابق پس از او posted on Facebook.

"داشتن دوستان و خانواده در پزشکی حوزه سلامت است که در حال کار و دست اول با Covid بیماران را اذیت من فکر می کنم آنها مناسب PPE را" Nassar گفت: در ایمیل. "از آن ساخته شده آن را آسان تر برای تصمیم به شریک."

هنگامی که مشتریان خرید یک ماسک پارچه از ملزومات فروشگاه, $5 $10 خرید به طور مستقیم می رود به نان.

Nassar اشاره کرد که بازخورد در فروشگاه بوده است "بزرگ" و اضافه کرد که هر دو Northside کافه و کافی شاپ دم بیداری در حال برنامه ریزی برای بازگشایی در یک ظرفیت محدود ،

کلارا ردس کمک به این مقاله است.

سباستین کاهیل یک معاون, اخبار, ادیتور. با او تماس بگیرید در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @SebastianCahil1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن