بدنام پاورقی

کامالا هریس شد کالیفرنیا دادستان "نه به پیوستن به سیستم" او به ما می گوید در مصاحبه اخیر "اما آن را تغییر دهید

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

کامالا هریس شد کالیفرنیا دادستان "نه به پیوستن به سیستم" او به ما می گوید در مصاحبه اخیر "اما آن را تغییر دهید."

چگونه است که خانم هریس به عنوان کالیفرنیا ارشد مامور اجرای قانون تصمیم به تعقیب مایکل Peevey بدنام رئیس دولت خدمات عمومی کمیسیون که قانون شکنی توسط توطئه در ورشو لهستان, اتاق هتل, با شرکت ابزار تکرار به 25 میلیون دلار به کالیفرنیا مرکز برای جوامع پایدار به عنوان عوض به کسانی که از آب و برق و پا تنها $1.4 میلیارد برای بستن شکست خورده سن انفر نیروگاه هسته ای در حالی که مشتریان خود را خواهد پرداخت عظیم $3.3 میلیارد ؟

Peevey کار بود برای محافظت از کالیفرنیا مصرف کنندگان اما اگر چند تحقیق نشان داد PG&E قرار داده بود سود قبل از ایمنی در نصب و تست خطوط گاز و در نتیجه در سان برونو خط لوله گاز انفجار که به کشته شدن هشت نفر مجروح 66 و نابود 38 خانه Peevey به عنوان PG&E بزرگترین متحد دفع پاسخگویی و گزارش کمک PG&E go قاضی-خرید برای کسی خواهد بود که دلسوز به این ابزار در تصمیم گیری 1.3 میلیارد دلار جریمه فاز.

Peevey تحت تحقیقات جنایی برای سه سال رو به آسانی قابل اثبات ارتکاب جرم اتهام, اما AG هریس مجاز اساسنامه محدودیت ها به اجرا تسکین Peevey از هر گونه پاسخگویی در برابر قانون.

Co-اتفاقا البته خانم هریس, رئیس, فرماندار جری براون به حال عموم ستایش Peevey به عنوان "مردی که با انجام میشود."

من امیدوارم که مستقل را ویراستاران اجازه خواهد داد یک یادآوری از این تاریخ قطعا مربوطه در انتخابات سال است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن