تعداد برکلی COVID-19 موارد به احتمال زیاد تحت تاثیر کافی تست

تعداد COVID-19 نفر در شهر برکلی است که انتظار می رود به افزایش است و 95 با یک مرگ از فشار زمان. به طور کلی آال

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

تعداد COVID-19 نفر در شهر برکلی است که انتظار می رود به افزایش است و 95 با یک مرگ از فشار زمان.

به طور کلی آالمدا کانتی در مجموع از 3,375 موارد همراه با 95 مرگ و میر با توجه به آالمدا کانتی COVID-19 داشبورد. به عنوان از مطبوعات شهرستان در آالمدا کانتی با اکثر موارد اوکلند با 1,229 موارد است. شهر سونل صفر موارد با توجه به داشبورد.

"به طور کلی برکلی انجام شده است بهتر از بسیاری از کالیفرنیا شهرستانها گفت:" جان Swartzberg UC برکلی و استاد بهداشت عمومی در یک ایمیل. "آالمدا کانتی یک مورد-نرخ حدود 200/100,000 ساکنان. برکلی یک مورد-نرخ حدود 80/100,000."

برکلی دوم است-پایین ترین نرخ در آالمدا کانتی با توجه به رایلی لی UC برکلی و استاد اپیدمیولوژی و بیماری های عفونی.

در شهر برکلی کل موارد متنوع قابل توجهی توسط کد پستی. 94703 برکلی دومین کد پستی دارای 37 موارد, ساخت آن را سخت ترین ضربه منطقه نسبت به تعداد ساکنان. برکلی تپه شده اند تا حد زیادی تحت تاثیر COVID-19 با هر منطقه با داشتن بیش از حد چند مورد گزارش با توجه به داشبورد.

کدهای پستی که عبارتند از مرکز شهر و UC برکلی 94704 و 94720 را 11 مورد و بیش از حد چند گزارش بود. کد پستی در جنوب برکلی که بزرگتر جمعیت اقلیت با توجه به داده ها از ایالات متحده کد پستی پایگاه داده باید موارد بیشتر از بقیه از شهرستان.

"بيشترين ميزان بروز در حال وقوع است در جوامع با نسبت بالایی از مردم از رنگ" رایلی گفت: در یک ایمیل. "این جوامع بهداشت عمومی اقدامات نیاز به هدف به قطع انتقال است."

Swartzberg گفت: در حال ظهور تعداد موارد در برکلی است trended رو به بالا در هفته های اخیر که او فکر می کند می تواند نسبت به افزایش تست. او همچنین گفت که او فکر می کند که برکلی است نه کافی انجام تست.

برکلی بهداشت عمومی افسر لیزا هرناندز اذعان کرد که این شهر رسیده است ایده آل آن هدف از انجام 245 آزمون در هر روز در یک تاون هال پنج شنبه. با توجه به هرناندز 2,776 آزمایشات انجام شده در برکلی ساکنان و منجر به مثبت نرخ 3.4%. تست شده بر روی تمام ساکنان و کارکنان در چهار شهرستان را شش پرستاری ماهر امکانات.

به گفته هرناندز در برکلی در حال حاضر با شهرستان و دولت را به باز کردن یک دوم تست سایت که گسترش این برنامه به افرادی که آلوده هستند اما لازم نیست که علائم.

رایلی گفت: COVID-19 تست بسیار حساس و با این حال احتمال دارد نتواند در بسیاری از موارد به خصوص در موارد عفونت است که در آن مردم هنوز علائم نشان می دهد.

این واقعیت است که برکلی یکی از چند کالیفرنیا شهرستانها که خود وزارت بهداشت است به احتمال زیاد به کمک این شهرستان از طریق همه گیر Swartzberg اضافه شده است.

تماس با Mattias Hoz و Tarunika کاپور در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب