Ocean City مرور خشونت به ارمغان می آورد اتمی برای بازدید کنندگان کسب و کار

ریچارد Pollitt Salisbury ایسنامنتشر شده 4:41 PM EDT Jun 16, 2020احساس ناخرسندی می تواند احساس بالا و پایین شهر

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

احساس ناخرسندی می تواند احساس بالا و پایین شهر اقیانوس مرور.

پدر و مادر نگه داشتن کودکان خود را کمی نزدیک تر است.

صاحبان کسب و کار ایستاده در خارج از مغازه ها گشت زنی در منطقه است.

و دانشجویان سفر با اسپری فلفل و چاقو جیبی برای حفاظت از خود را دارند.

"این ترسناک اینجا مرد" اخیر دبیرستان فارغ التحصیل از ویسکانسین گفت که او و دوستش قدم مرور در روز دوشنبه بعد از ظهر.

اقیانوس برجسته شهر که در امتداد بیش از 2 مایل و 27 خیابان شده است صحنه را برای هرج و مرج در روزهای اخیر. فیلم های متعدد ظاهر شده اند در رسانه های اجتماعی از brawls پلیس فراز و دیگر اشکال خشونت است که ساکنان و بازدید کنندگان کرده است.

"این واقعا نگران کننده به می دانم که من می تواند در برخی از مسائل که در جریان است گفت:" آماندا هیز که از دیدن اقیانوس شهر با دوستان خود از ویرجینیا است. "من اقدامات احتیاطی اضافی زمانی که من پایین آمده است. آن را قطعا یک کمی دشوار."

حوادث اخیر باعث شد که سخنان و اظهارات برخی از مسئولان شهرستان از جمله شهر اقیانوس رئیس پلیس راس Buzzuro که در دفاع از خود افسران' پاسخ به حوادث. او همچنین گفت که خشونت های صورت گرفته در روزهای گذشته تحمل نخواهد شد.

"من نمی توانم تشکر از من (افسران) به اندازه کافی برای راه آنها به کار گرفته خود" Buzzuro گفت: در یک ویدیو. "شما خواهد بود از دیدن ماموران در حال گشت در مرور و در طول شهر است."

پلیس پاسخ: Ocean City رئیس پلیس می گوید خشونت دیده می شود در فیلم های آنلاین 'تحمل نخواهد شد'

مرور خشونت: ویدئوها نشان می دهد دعوا ممکن است گاز استقرار در شهر اقیانوس مرور

در یکشنبه, ژوئن 10, تصویری منتشر در سراسر رسانه های اجتماعی از یک نزاع و جدال در مرور. این ویدئو نشان داد که حداقل یک فرد ممکن است شده اند زدم و OCPD بعد درخواست کمک به مردم در مکان مظنون در این مورد.

دو ضرب و جرح نیز صورت گرفت ژوئن 9 همراه مرور در 11 و 16 خیابان, به گفته پلیس.

چند دعوا و بازداشت شدند گزارش کرده اند و در طول آخر هفته گذشته اما, OCPD در حال تایید کرد جزئیات از این حوادث که از دوشنبه شب به جای مراجعه به رئیس ویدیو بیانیه. یک ویدئو در رسانه های اجتماعی نشان داد که انتشار یک ماده به هوا برای متفرق کردن جمعیت; فیلم دیگری شامل تفسیر از شاهدان می گویند پلیس منتشر شد گاز اشک آور.

به روز رسانی: 'ژوئن در استروئید': Ocean City مرور ناآرامی دهید شورا پلیس صحبت از راه حل های

Delmarva در حال حاضر رسیده به حداقل 15 شرکت ها و مغازه ها در امتداد مرور. در حالی که بسیاری از ابراز سرخوردگی خود را با خشونت های اخیر هیچ کدام صحبت می کنند در ثبت با استناد به ترس از اقدامات تلافی جویانه.

آلاسکا ایستاده واقع در خیابان نهم منتشر شد یک پیام در Facebook در روز یکشنبه گفت: این امر درهای خود را پس از "برخورد با یک سطح کاملا جدید از بی احترامی به کارکنان ما کسب و کار ما و شهر ما."

پست گفت: کارکنان شد خسته از بودن "فشار از بدون استحقاق کلامی سوء استفاده توسط عموم هنگام سفارش و چیدن."

اما یک آلاسکا ایستاده کارمند روز دوشنبه گفت که این فروشگاه خواهد بود باز جمعه بود و تعطیل برای تعمیر و نگهداری و کمبود نیروی انسانی. وقتی پرسیده شد که در مورد Facebook پست او گفت: "آن دمیده شد و از نسبت."

پست شده است حذف شده است.

خشونت در میان اقیانوس شهرستان سالانه ارشد هفته گردش در دوران اخیر که فارغ التحصیلان دبیرستان گله به شهر رفت و آمد مکرر در طول ماه ژوئن.

'ژوئن در استروئید': Ocean City مرور ناآرامی دهید شورا پلیس صحبت از راه حل های

بیشتر: OC پلیس بپرسید برای کمک به پس اخیر مرور ضرب و جرح با چاقو

براد Papura که به اقیانوس شهر با دوستان خود برای ارشد هفته گفت: او بیش از حد در رابطه با حوادث است که باید آب گرفتگی اخبار خود را.

Papura گفت که او احساس می کند مردم در لبه با توجه به زمان جهانی آب و هوا که شامل COVID-19 همه گیر و در سراسر کشور تظاهرات که با هدف مبارزه با نژادی و بی عدالتی است.

"پس از تمام coronavirus چیزی و از دست دادن ما سال ارشد بدون شک وجود دارد ما می شد," او گفت:. "اما بسیاری از تنش های ساخته شده از همه چیز که در جریان است. هر کس اضافی بیش از حد در حال حاضر."

Papura و دوستان خود انتظار نیست اخیر اعمال خشونت بر اقامت خود در شهر اقیانوس.

همان نمی توان گفت هیز و دوستان او, Lexi گرگوری و اولیویا هلمز.

سه دختر گفت: بخشی از تعطیلات خود شده است از بین برد چرا که آنها احساس نمی امن پیاده روی مرور می آیند nightfall.

آنها راه رفتن در گروه ها و سعی کنید برای جلوگیری از غریبه اما ترس از اتفاقی به یک مبارزه و یا پیدا کردن خود را در یک وضعیت ناامن است که وزن آن به شدت در ذهن خود.

"آن شده اند که سرگرم کننده را به اینجا می آیند در شب به دلیل آن می تواند بسیار در ساحل" هولمز گفت. "اما در حال حاضر ما واقعا نمی تواند انجام دهد."

OCPD در ادامه به نظارت بر مرور و پاسخ دادن به تماس اما برخی احساس می کنید آن را به اندازه کافی نیست.

"اگر من توسط خودم و یک زن و شوهر از بچه ها می آیند تا بر من مرده گفت:" جاشوا Hoisington ارشد هفته بازدید از نیوجرسی. "من حتی نمی سرزنش پلیس – آنها رو به اندازه کافی برای انجام. وجود دارد فقط چیزهای زیادی اتفاق می افتد, من می دانم که در این نقطه من امن تر از تنها ماندن در خانه است."

در حالی که برخی از ساکنان و مغازه داران در ادامه به اقدامات احتیاطی را به عنوان بیشتر حوادث در زمان و مکان دیگر حرکت رو به جلو با تعطیلات خود را به عنوان برنامه ریزی شده.

اخیر اعمال خشونت قابل توجه آنها گفت: اما آنها نمی بیشتر تمایل به لذت بردن از اقیانوس شهر.

"ما اینجا هستیم تا به آن لذت ببرید" Papura گفت. "بدون توجه به آنچه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن