اقیانوس شهر بازگشایی سواحل است. چرا نمی Rehoboth دیویی و دیگر دلاور شهرهای?

تیلور Goebel Salisbury ایسنامنتشر شده 3:55 PM EDT مه 5 سال 2020این شش هفته پس از اقیانوس شهر و ساحلی دلاور شهر

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

این شش هفته پس از اقیانوس شهر و ساحلی دلاور شهرهای خود را بسته سواحل به سرعت گسترش coronavirus.

که تصمیم گیری ساخته شده بود در سراسر خطوط دولت پس از غیر معمول گرم و آفتابی — و شلوغ — مارس روز.

در حال حاضر شهردار ریک Meehan به ظاهر ناگهانی تصمیم به بازگشایی گرفته Ocean City پایین یک مقدار مسیر متفاوت از دلاور جنوبی شهر.

به عنوان اقیانوس شهرستان آماده بازگشایی سواحل آن و مرور به تعطیلات آخر هفته روز مادر شهرها مانند Rehoboth دیویی و بتنی در حال نگه داشتن قطعه خود را از اقیانوس اطلس در ساحل بسته شده است. لوس است که اجازه می دهد پیاده روی و ورزش در ساحل, اما دسترسی عمومی است که هنوز هم محدود است.

OC مرحله به مرحله بازگشایی: Ocean City beach boardwalk به بازگشایی برای عموم مردم; هتل, اجاره, محدودیت باقی می ماند

وقتی که من می توانید ببینید دلاور سواحل ؟

این بستگی به شهر اما ساحلی شهرداری از لوس به جزیره فنویک هنوز برای اعلام یک تاریخ افتتاح.

هفت شهرهای ساحلی در ایالت دلاور — لوس, Rehoboth Beach Henlopen هکتار دیویی ساحل, بتنی, ساحل, جنوب بتنی و جزیره فنویک — تعیین سه فاز طرح که به دنبال دولت گام برای بازگشایی اقتصاد است.

شنا و حمام آفتاب اتفاق نمی افتد تا آخرین مرحله با توجه به مه 1 نامه ای به رژیم صهیونیستی است. جان کارنی که به تشریح طرح های مشترک.

چرا که "دلاور است که هنوز در این موقعیت به زمانی که فاز 1 بهبود اقتصادی آغاز خواهد شد" شهرداران آن شهرها "نمی تواند پیش بینی در این زمان یک تاریخ خاص برای بازگشایی ما بسیاری از سواحل" نامه متحده است.

COVID-1 در ساسکس: داستان Sussex County را افزایش موارد گفته شده از طریق خانواده هایی که درد و رنج

از بعد از ظهر سه شنبه, مارس 5, کارنی وضعیت اضطراری بود نه تمدید شده است مه گذشته 15 و فاز 1 ممکن است شروع تا بعد از روز یادبود.

در اینجا نحوه بازگشایی سواحل مرور و اقتصاد خواهد شد در لوس, Henlopen هکتار دیویی جنوبی بتنی و جزیره فنویک:

مرحله 1: باز کردن سواحل برای پیاده روی تنها. لوس و Henlopen هکتار در حال حاضر مجوز این.

فاز 2: اجازه می دهد, ورزش, کوچک کلاس های یوگا و فعالیت های تفریحی مانند بازی گرفتن بادبادک پرواز و لگد زدن به توپ فوتبال یا توپ فوتبال. در دسترس کارکنان را اجرا اجتماعی فاصله دستورالعمل و حفظ جمعیت زیادی از جمع آوری.

مرحله 3: باز ساحل برای شنا و حمام آفتاب و دیگر عادی استفاده می کند.

ساحل آماتور شخص ساده و بتنی, ساحل, باز نمی شود و خود را تا سواحل فاز 3, زمانی که آنها اجازه خواهد داد تمام فعالیت های طبیعی.

دیویی ساحل, مقامات اعلام کرد آنها پیش بینی "کمی توانایی نگه داشتن مردم" اگر آنها برای باز کردن سواحل در طول فاز 1 و beachgoers وجود دارد که به احتمال زیاد "اتهام رو به جلو" برای شنا و آفتاب گرفتن.

بهداشت و درمان سلام: دلاور جاذبه های توریستی بروید آبی از ادای احترام به اولین پاسخ دهندگان خط مقدم کارگران

در نامه مشترک جنوبی دلاور شهرداران به نام امنیت عمومی به "نیروی محرکه" در زمان خود به بازگشایی و بازگشت به ساحل مبتنی بر گردشگری است.

در حال حاضر انتظار می رود در این فصل تابستان به صورت متفاوت و کمتر شلوغدر دلاور سواحل است.

Rehoboth Beach در حال حاضر لغو شد استقلال در روز آتش بازی برای جولای 3 و ساحل و مرور بسته شده, طریق, مارس 15 یا تا زمانی که سلامت عمومی را تهدید COVID-19 حذف کرده اند هر کارنی را سفارش دهید.

Bethany ساحل قرار می گیرد و حتی بیشتر محدودیت لغو تمام رویدادهای خاص برنامه ریزی شده از طریق جولای 15 و بسته شدن آن ساحل و مرور به ترافیک عابر پیاده تا ژوئن 1.

می توانم یک اتاق هتل ؟

کارنی ممنوع همه اجاره کوتاه مدت در دلاور از جمله خانه های تعطیلات, هتل ها و متل ها حداقل تا آوریل 15. استثنا شامل مراقبان با خانواده در این نزدیکی هست ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و روزنامه نگاران و ساکنان دولت با مسکن عمومی کوپن. قربانیان خشونت های خانگی نیز معاف.

بیشتر: چگونه زندگی در دولت شهرهای مرزی پیچیده است با کروناویروس محدودیت های مسافرتی

بیشتر: می توانید شهرهای ساحل توقف مالکان دوم از بازدید در طول COVID-19? یک دادگاه فدرال تصمیم خواهد گرفت

"کوتاه مدت اجاره بان به عنوان مهم به عنوان غیر ضروری سفر بان کی مون در کنترل تعداد زیادی از مردم در ساحل" ساحل شهر شهرداران گفت: در مارس 1 نامه. "یک بار یا هر دو از آن برداشته پتانسیل ازدحام است به احتمال زیاد طاقت فرسا و قوانین در محل اجتماعی فاصله بسیار دشوار خواهد بود برای ما شهرها را کنترل کنید. دولت تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خواهد بود برای به اجرا درآوردن اجتماعی فاصله در ساحل در نظر ما است."

اقیانوس شهرستان ادامه خواهد داد که محدود کردن هتل ها و اجاره املاک اجاره می تواند به یک منظور که Meehan تمدید تا مارس 22, اما می تواند در اصلاح هر چه زودتر اگر هوگان آسانسور اقامت در خانه سفارش دهید. خواص آن ممنوع شد از اجاره اتاق خود را به هر کسی اما ضروری ساکن.

بیشتر: چه محدودیت در محل ؟ چه انتظار می رود در شهر اقیانوس به ساحل مرور بازگشایی

چه اقیانوس شهر اجازه می دهد?

آغاز مارس 9, اقیانوس, شهرستان اجازه خواهد داد که چه دلاور سواحل مشخص شده در مرحله 3: در حالی که نجات غریق نمی تواند در گشت و تا آخر هفته روز یادبود و بازدید کنندگان "تشویق" را به اقامت در خارج از, اقیانوس, ساحل را از لحاظ فنی باز به حمام آفتاب و شنا.

بیشتر: آنچه ما می دانیم درباره اقیانوس ساحل شهر, boardwalk بازگشایی میان coronavirus

"اجازه می دهد اقیانوس ساحل شهر و ورودی پارکینگ را باز کنید تا زودتر به ما کمک خواهد کرد برای انتقال کوچکتر جمعیت در اقیانوس شهر همانطور که ما حرکت به سمت ساختمان فصل و در نهایت آخر هفته روز یادبود" میهان در بیانیه ای گفت شنبه.

اجتماعی فاصله هنوز هم اجرا شود با توجه به اعلام. گروه های بیش از 10 هنوز مجاز به جمع آوری در هر محل در داخل شهر; که ممنوع است توسط یک ایالت اجرایی منظور از رژیم صهیونیستی است. لری هوگان.

سفر در درون دولت محدود است و اجازه سفر برای کار ضروری و مواد غذایی خرید و مانند آن. هر کسی که به سفر خارج از کشور مقیم یا نه — باید خود قرنطینه برای 14 روز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن