اوهای جشنواره موسیقی فجر می رود مجازی

عادی غیر pandemic شرایط این خواهد بود این هفته که 805 جهانی می رود. این اوهای جشنواره موسیقی که جایگزین آن بلن

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

عادی غیر pandemic شرایط این خواهد بود این هفته که 805 جهانی می رود. این اوهای جشنواره موسیقی که جایگزین آن بلند پروازانه آخر هفته طولانی برنامه با فریبنده منوی مجازی, حوادث, بیشترین تاثیر قابل توجهی در فرهنگ جهانی (البته تحت مسلما تخصصی موضوع از موسیقی کلاسیک معاصر).

به عنوان یک اندازه گیری از آن اهمیت نیویورک تایمز و نیویورکر اغلب بیا به پوشش متحرک. اوهای را رفیع لیست آهنگساز-مدیران مسئول بیش از هفت به علاوه دهه شامل Igor Stravinsky, Aaron Copland, Pierre Boulez, لوکاس فاس, John Adams, استیو رایش پیتر ماکسول-Davies, Esa-Pekka Salonen و در دو سال گذشته نیروگاه زنان — پاتریشیا Kopatchinskaya و باربارا Hannigan بود.

در این سال های سال است که موسیقی زنده درگذشت (یا به طور موقت قرنطینه) که مشتاقانه در انتظار نسخه از 74هفتم جشنواره سالانه تحت هدایت منادی آهنگساز-هادی ماتیاس Pintscher است مجبور به رفتن جهانی در حس های مختلف مصرف به وب در سراسر جهان.

Pintscher برنامه نویسی برگزار می شود وعده های جهان برای اولین بار در نمایشگاه مهم اتریش آهنگساز اولگا Neuwirth, معاصر-محور کلدر کوارتت زهی و "مینیمالیستی" استاد Steve Reich (که یک مهمان ویژه آهنگساز در به یاد ماندنی 2006 جشنواره). در عوض از راحتی از خانه نشین شرایطی ما می توانیم تجربه بزرگنمایی در بحث با کسانی که از هنرمندان — Pintscher در روز پنج شنبه; Neuwirth روز جمعه; کالدر در روز شنبه و رایش روز یکشنبه در گفت و گو با Pintscher و جشنواره, مدیر اجرایی, Ara Guzelimian و از جمله سخاوتمندانه دوز ضبط اجرای موسیقی.

سانتا باربارا بدست بدانید Pintscher در سال های اخیر حسن نیت ارائه میدهد از درگیری با آکادمی موسیقی غرب. آهنگساز زنده قطعه "Bereshit," داده شد آن west coast برتر در گرانادا در سال 2013 پخش شد دوشنبه, ژوئن 11) به عنوان بخشی از بحث-plus-رویداد موسیقی با Guzelimian. همچنین در روز پنج شنبه موسیقی بشقاب بود Boulez' سور Incises یک برنامه-mate.

Pintscher روابط به شهرضا آمده و بیشتر در قالب یک کوچکتر از شش درجه با لینک Boulez یکی از بزرگترین اوهای آمار و ارقام آخرین تست در 90هفتم تولد در سال 2015. علاوه بر دفاع از Boulez سخت-اما-نما موسیقی Pintscher در حال حاضر مدیر موسیقی از Boulez-پاریس تاسیس گروه Intercontemporain از IRCAM. که در گروه یک حضور قوی در موسیقی معاصر را ساخته اند آن اوهای اولین این سال است.

در مصاحبه ای که در تابستان گذشته در یکی دیگر از شکم دیدار Pintscher صحبت کرد و با هیجان هر چند با احتیاط در مورد این جشنواره برنامه-در-این-کار می کند. به عنوان او اشاره کرد و سپس این برنامه بود که "در مورد نامرئی پل بین دو قاره ها, قاره های قدیمی و جدید جهان و نحوه تعامل آنها و سوال هر یک از دیگر. Boulez بدیهی است که در اوهای چهار بار. آن را برای رفتن به یک جشن به وضوح همچنین جشن Pierre روح و آنچه نیاز به انجام به نگه داشتن چیزهای در حال حرکت است. مهم نیست که چه جهت آن حرکت می کند اما به آن نیاز دارد را به حرکت" او خندید.

مطمئن شوید که بخشی از محیط و جذابیت اوهای جشنواره اوهای خود و فرصتی برای حل و فصل به این شاعرانه شهر کوچک پنهان و در عین حال بزرگراه نزدیک به ونتورا سانتا باربارا و لس آنجلس. به عنوان برخی از مماشات جشنواره پخته شده است تا برخی از مبتکر مجازی عطر و طعم از جمله دستور العمل های از منطقه eateries دیدنی جانبی دام (تقریبا) و دیگر جوی مواد افزودنی.

جالب اینجاست که در این سال ممکن است به خصوص رسیده و زمان را انتخاب کنید تا یکی از 74هفتم اوهای جشنواره کلاه (البته آنلاین) به دلیل وضعیت تاریخی به عنوان جشنواره که هرگز بود...و هنوز در راه آن بود و است. لحن در.

411: اوهای جشنواره موسیقی ماتیاس Pintscher اولگا Neuwirth, Steve Reich, کالدر کوارتت زهی. بحث و ارائه موسیقی, پنج شنبه از طریق شنبه, ژوئن 14. تماس (805) 646-2053 و یا اینجا را کلیک کنید.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن