قدیمی, اسپانیایی روز نام روح و تاریخ و روح مقدس 2020

Coronavirus در حال حاضر تغییر زیادی در مورد این سال فیستا. بسیاری از امضای آن رویدادها برای مثال نمی خواهد که

توسط NEWSWORLDS در 27 خرداد 1399

Coronavirus در حال حاضر تغییر زیادی در مورد این سال فیستا. بسیاری از امضای آن رویدادها برای مثال نمی خواهد که مخاطبان زنده خواهد کرد و به جای پخش در تلویزیون و یا آنلاین. اما یک چیز همه گیر نمی تواند سرکوب انتظار و هیجان برای دو زن جوان ― Alena Velaso و الکساندرا Nocker ― انتخاب به عنوان روح و تاریخ و روح مقدس 2020.

"من بسیار افتخار از Alena و الکساندرا و نگاه به جلو به دیدن آنها بسیاری از شادی به جامعه ما بیش از چند ماه آینده" گفت: El Presidente اریک دیویس. "انعطاف پذیری خود را و پشتکار در مواجهه با چالش های این سال است که نمایندگی واقعی از "روح مقدس." این جفت ارز انجام خواهد شد اولین رقص خود را در 5 p. m. روز شنبه, ژوئن 18 در KEYT کانال 3.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


روح مقدس آلنا ولاسکو, 18, فارغ التحصیل از لامپوک دبیرستان در ژوئن. او به تازگی به رسمیت شناخته شده برای تعالی علمی برای حفظ 4.0 معدل در هر ترم از مدرسه خود را بالا حرفه ای. آلنا عاشق رقص, رقص و آواز و داوطلبانه در محلی مدارس ابتدایی و خانه های سالمندان. او قطار در گارسیا استودیو رقص.

تاریخ و روح مقدس الکساندرا Nocker, 10 خواهد بود رفتن به کلاس پنجم در ویجا دره مدرسه ابتدایی. الکساندرا موضوعات مورد علاقه در مدرسه ریاضی و مطالعات اجتماعی. همراه با رقص, فلامنکو, Alexandra برخوردار گشت و گذار نواختن ویولن و اقدام است. او دریافت کرده است مدرسه جوایز برای دانشگاهیان و تابعیت و او نیز fundraises برای دختران, Inc. او با حضور او اولین fiesta زمانی که او فقط شش ماه. او قطار در Zermeño آکادمی رقص.

موضوع این سال فیستا است "¡Vamos a Bailar!", در زبان انگلیسی "بیایید رقص!"


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب