در حمایت از زندگی: صاحبان ردیف رستوران نیویورک از شورای، شهردار Helfrich برای کمک

نیل استرابیگ یورک دیلی رکوردمنتشر شده در 6:17 EDT یدلایمخیرات 2020 اوت 18به روز رسانی: شورای شهر به اتفاق آرا

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

به روز رسانی: شورای شهر به اتفاق آرا به گسترش reglations ظرف باز در مناطق تعیین شده در فضای باز صندلی در امتداد N. جورج خیابان تا چهارشنبه، 30 سپتامبر. اعضای شورا در مورد تمدید مقررات در جلسه بعدی قانونگذاری در روز سه شنبه 15 سپتامبر تصمیم رسمی خواهند گرفت. 

صاحبان رستوران در امتداد مرکز شهر نیویورک "ردیف رستوران" از مقامات شهرستان به آنها خط نجات پرت کردن.

در عصر دوشنبه، صاحبان رستوران از بانک چپ، هدیه اسب Brewing شرکت و خوش تیپ کابین ایجاد یک درخواست Change.org درخواست برای شورای شهر برای تمدید حکم ظرف باز در امتداد جورج سرت شمالی.

اگر این قانون تمدید نشده باشد، هر سه رستوران تأیید می کنند که درهای خود را می بندند.

ما امیدوار یم که شورای شهر و شهر ما تصمیم به زنده نگه داشتن ردیف رستوران و مشاغل با بسته شدن خیابان از طریق دسامبر 31، 2020 تصویب شد، چپ بانک، شرکت مالک ماندی آرنولد در بیانیه ای گفت. ما از حمایت جامعه مان سپاسگزاریم، چرا که چیزی را مانند تصورخود مان حرکت نمی کنیم."

در ماه ژوئن، این شهر اعلام کرد که تعطیلات آخر هفته در خیابان جورج شمالی برای ناهار خوری در فضای باز طولانی در امتداد رستوران ردیف. تصمیم گرفته شد تا به گسترش کمک به رستوران های یورک کمک کند، که همچنان با محدودیت های COVID-19 به مبارزه ادامه داده اند.

در حال حاضر، هر سه رستوران، Rockfish عمومی خانه و Tutoni را تشکیل می دهد ردیف رستوران مرکز شهر. tutoni است در حال بازسازی، اما رستوران ایتالیایی شده است برای خدمات تعطیلات آخر هفته محدود در طول بسته شدن خیابان باز است.

ماه گذشته، Rockfish Public House اعلام کرد که به همراه رستوران های خواهرش در گروه رستوران های رز سفید، به طور موقت درهای خود را بسته خواهد شد.

مرتبط با: هزینه COVID-19 اشتباهات : رستوران ها بابا نیاز به قوانین سازگار و کمک های بیشتر دولت

بیشتر: به دنبال غذا خوردن در خارج؟ در اینجا رستوران ها که ناهار خوری در فضای باز در شهرستان یورک

در حال حاضر بسته شدن خیابان را از طریق تا روز کارگر در دوشنبه، 7 سپتامبر. صاحبان رستوران ها از مقامات شورا و شهر درخواست می کنن که این دستور رو تا روز پنجشنبه 31 دسامبر تمدید کنن

هنری نیکسون، رئیس شورای شهر گفت: شورای شهر عصر امروز با هم دیدار می کند، اما تمدید این برنامه دیر به توجه شورا آورده شد.

شورای شورای دیگر تا سه شنبه، 15 سپتامبر، اما شورای اضافه کردن این به جلسه امشب به عنوان بخشی از برنامه تکمیلی امشب، نیکسون گفت.

در صورت تصویب، تمدید به طور موقت تا پایان ماه سپتامبر اعطا می شد و سپس در طول جلسه قانونگذاری بعدی شورا به طور رسمی به رای گیری رسید.

رستوران ها کلید احیای مرکز شهر هستند. "شخصاً حاضرم هر کاری در توانم برای کمک به اون باشه"

شورای شهر تنها می تواند تمدید برای قوانین کانتینر باز تصویب، نیکسون گفت. گسترش در خیابان بسته شدن باید از دفتر شهردار آمده است.

شهردار به طور کامل پشتیبانی و به طور کامل برنامه ریزی برای گسترش بسته شدن خیابان، وکیل شهرستان جیسون سبول گفت. اگر توسط شورا تایید شده است ، شهرستان در برنامه تمدید بسته شدن خیابان را از طریق تا 30 سپتامبر ، Sabol گفت.

نه شورا و نه دفتر شهردار تا به حال هیچ بحث بیشتر با صاحبان رستوران در کمک های اضافی مانند میز، صندلی و یا بخاری های فضایی برای کمک به مدیریت آب و هوای خنک تر آمده پاییز و زمستان ماه است.

در حالی که آن را یک راه حل دائمی نیست, ناهار خوری در فضای باز برخی از کمک های کوتاه مدت برای رستوران ها فراهم کرده است و کمک کرده است کاهش بار نیاز به تکیه بر مدل تنها در زمان.

شان آرنولد، همدست بانک چپ گفت: «من نمی بینم که مقدار ید کاستی برای بازار کوچکی که در آن قرار داریم کافی باشد»

در حال حاضر، قانون رستوران ها، یک بسته امدادی ۱۲۰ میلیارد دلاری برای رستوران های مستقل، در حال راه خود را از طریق کنگره می کند. در یک مطالعه آوریل از ائتلاف رستوران های مستقل، مدنظر قرار است که بدون کمک های فدرال 85 درصد از رستوران های مستقل در سراسر کشور بسته شود.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن