'لبه': 'د جوان باز' نمایشگاه برای تماس های ارسالی از منطقه خلیج هنرمندان

د جوان موزه درخواست ارسالی از هنرمندان در سراسر منطقه خلیج برای نمایشگاهی که نمایش داده خواهد شد تا 1000 قطعه

توسط NEWSWORLDS در 3 خرداد 1399

د جوان موزه درخواست ارسالی از هنرمندان در سراسر منطقه خلیج برای نمایشگاهی که نمایش داده خواهد شد تا 1000 قطعه از هنر از جامعه محلی است.

در مصاحبه ای با روزانه کالیفرنیا تیموتی Burgard د جوان موزه متصدی مسئول آمریکایی هنر مورد بحث چگونه de جوان موزه برنامه ریزی برای جشن 125 سالگرد اتحاد coalesced با چالش های COVID-19 بحران است.

چشم انداز "ده جوان باز" ترکیبی از دو عبارت است که اغلب با هم شنیده می شود: "جامعه محلی" و "هنرهای زیبا." هنرمندان از سراسر نه شهرستانهای منطقه خلیج — گردشگاه عمومی, Contra Costa, Marin, Napa, San Francisco, San Mateo, سانتا, کلارا, Solano و سونوما — واجد شرایط برای ارائه کار خود را به juried و قرار دادن بر روی صفحه نمایش در موزه.

"من فکر می کنم آن را بسیار مهم به یک جامعه مبتنی بر موزه" Burgard گفت. "ما یک شهر موزه است اما ما تابع برای منطقه خلیج و ما نمی خواهد وجود داشته باشد بدون جامعه است. و را که بیش از کلمات ... به آغوش آن را به عنوان حقایق در زمین ما واقعا آشکار است که در ماموریت ما است. پس اى د جوان باز' یک راه فوق العاده برای این آرمان را در آغوش, اما آنها ایده آل ساخته شده واقعیت است."

Burgard پیش بینی از 1000 قطعه از هنر نمایش داده خواهد شد در یک قرن 19 سالن سبک لبه به لبه برجسته از 12 ، 000 فوت مربع Herbst نمایشگاه گالری.

هنرمندان باید گزینه ای را برای ارائه کار خود را برای فروش و حفظ 100 ٪ از سود. موزه را تسهیل خواهد کرد یک راه برای یک خریدار به تماس با هنرمند و سپس ترک آن را به دو طرف برای انجام خصوصی معامله. از لحاظ تاریخی, موزه ها گرفته اند که یک کمیسیون از فروش اما ده جوان کارکنان موافقت کرد که این مهم است که برای هنرمندان به حفظ ارزش کار خود را.

"این یکی از اولین افکار است که ما اجازه می دهد هنرمندان به فروش کار خود را به دلیل چگونه اثرات منفی بحران کنونی را تحت تاثیر غیر انتفاعی هنر جهان" Burgard توضیح داد. "عاشقانه که استعاره از گرسنه هنرمندان است که هنوز هم با ما برای بهتر یا بدتر — من فکر می کنم تا حد زیادی برای بدتر و هر هنرمند باید حق به جبران برای کار سخت خود را و چشم انداز خود را. و این را فراهم می کند که فرصت است."

این نه تنها به هنرمندان این فرصت را برای تنظیم قیمت خود را, اما همچنین اجازه می دهد تا به تعامل با زندگی هنرمندان است.

هنرمندان همچنین باید این گزینه از پرداختن به این نمایشگاه موضوع: "بر روی لبه است."

Burgard توضیح داد که این موضوع با این نسخهها کار در دو سطح. در یک طرف آن اذعان دارد این است که یک منطقه خلیج نمایشگاه به اوج خود رسید در سان فرانسیسکو یک شهر "در لبه" از حاشیه اقیانوس آرام. روی دیگر آن است که به مفهوم این است که منطقه خلیج همواره در "cutting edge" فرهنگ و خلاقیت است.

"هنرمندان همواره در طول تاریخ عمل را به عنوان قناری در معدن زغال سنگ" Burgard گفت. "(آنها) همواره برش لبه فرهنگی رهبران. آنها اغلب انتخاب کنید تا مسائل و به آنها شکل و فرم آنها را جامع به عموم مردم قبل از ما خودمان را به طور کامل جذب می شود این مسائل است."

Burgard پیش بینی می کند که یکی دیگر از گالری "لبه" خواهد بود به شکل توسط هنرمندان با تجربه در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

"'لبه' یک موضوع است که هنرمندان را به آغوش" Burgard تکرار کرد. "بدیهی است که مفهوم امر به ویژه تند و تلخ در طول زمان بحران."

Burgard می بیند این نمایشگاه به عنوان یک امیدوار حرکت در زمان تاریک است.

"هنگامی که دو جوان به عموم مردم بازگشایی اولین موجود نمایشگاه خواهد بود که زیبا فریدا کالو نمایشگاه و (این) اولین نمایشگاه جدید خواهد بود" ده جوان باز,' " Burgard گفت. از فریدا کالو نمایشگاه نصب شد فقط قبل از همه گیری آغاز شد و باقی مانده است نهان عمومی از طریق ماه از بسته شدن.

"من امیدوارم که مردم این را به عنوان نشانه ای از امید است که از آن در نظر گرفته می شود" Burgard گفت. "ما واقعا می خواهید به اعلام عمومی که هنرهای زیبا, موزه ها و هنر های زیبا, موزه ها در اینجا خواهد بود در آینده."

نه تنها هنرهای زیبا موزه ها بود اما در پی coronavirus د جوان نیز باید بیشتر به روی عموم باز تر از همیشه با 1000 آثار هنری جامعه بر روی صفحه نمایش.

"ما گنج ما مخاطبان و هنرمندان را که تا چشم انداز فرهنگی" Burgard گفت. "آنها همیشه وجود دارد برای ما و ما می خواهیم برای آنها وجود داشته باشد. و ما می خواهیم 'د جوان باز' به یک جشن که در نوع خود از انعطاف پذیری شخصیت و الهام بخش (و) این واقعیت است که ما می تواند همه گرد هم می آیند و جشن در میان این بحران است."

د جوان موزه خواهد بود و به دنبال بررسی برای 6,000 ارسالی بین ماه های ژوئن 1 و ژوئن 14. هنرمندان 18 ساله یا مسن تر که علاقه مند به شرکت مستقیم باید توجه خود را به موزه سایت.

تماس با آبی پری در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن