یک-دو پانچ بازدید ExxonMobil کامیون داری طرح

یک-دو مشت که تعداد کمی از مردم در آینده می بینند اکنون سوالات ناگهانی، غیر منتظره و به طور بالقوه غیر قابل پا

توسط NEWSWORLDS در 24 مرداد 1399

یک-دو مشت که تعداد کمی از مردم در آینده می بینند اکنون سوالات ناگهانی، غیر منتظره و به طور بالقوه غیر قابل پاسخ در مورد زنده بودن پیشنهاد ExxonMobil برای حمل و نقل تا 70 کامیون از تسهیلات لاس فلورس کانیون خود را در ساحل گاویوتا به فیلیپس 66 سانتا ماریا پمپ ایستگاه در نزدیکی Nipomo. این پنجشنبه، 13 اوت، فیلیپس اعلام کرد قصد خود را به تعطیل عملیات پالایش نفت خود را در شرکت در بازار بازار نفت در خارج از سانفرانسیسکو - مقصد نهایی برای ExxonMobil 'sلاس فلورس خام -- و دوباره هدف که تاسیسات صنعتی را به یک تصفیه خونه برای چربی ها، گریس، روغن های سویا، و دیگر منابع انرژی تجدید پذیر است. بنابر یک اعلامیه مطبوعاتی فیلیپس، این شرکت امیدوار است که تولید می تواند به محض آغاز سال 2024. همین بیانیه گزارش داد که قصد شرکت برای تعطیل ی تسهیلات انتقال سانتا ماریا، که در آن نفت خام به تصفیه شده تر تبدیل می شود "خوراک انبار" بنابراین می توان آن را بیشتر در تسهیلات Rodeo پردازش. قرار است در سال ۲۰۲۳، این بخش از بخش های بزرگ و بزرگ شهر سانتا ماریا تعطیل شود.

بر اساس پیش نویس گزارش اثرات زیست محیطی در طرح های کامیون داری ExxonMobil است -- به طور سخت مخالف توسط ائتلاف سازمان های زیست محیطی به نمایندگی از مرکز دفاع از محیط زیست -- تنها یک سایت جایگزین برای گیاه سانتا ماریا وجود دارد : تاسیسات پنتلند واقع در Maricopa در شهرستان کرن. مسیر پنتلند نه تنها یک درایو قابل توجهی طولانی تر است، بلکه به دلیل توپوگرافی تند، باریک و پیچ دار است، که یک به طور قابل توجهی بیشتر پر از خطر است. در همان روزی که فیلپس ۶۶ اطلاعیه خود را صادر کرد، برنامه ریزان انرژی شهرستان سانتا باربارا گزارشی صادر کرده اند که به طور مؤثر جایگزین پنتلند را از نظر حذف می کند. XxonMobil نیز با حذف آن موافقت کرده بود.

طرح کامیون داری - مهم نیست که کدام مسیر - اپوزیسیون قابل توجهی تولید می کند. ائتلافی از سازمان های زیست محیطی، از جمله باشگاه سیرا، در حال حاضر قطعنامه های مخالفت از شوراهای شهر سانتا باربارا، Goleta، کارپاینتریا، و سان لوئیس اوبیسپور را جمع آوری کرده است. علاوه بر این، بخش مدرسه و آب در شهر Goleta در برابر این طرح نیز آمده است. سه سال پیش، اکسون موبیل از طرح هایی برای راه اندازی مجدد عملیات لاس فلورس خود پرده برداری کرد - که به طور مؤثرتوسط دشت ها تمام خطوط لوله آمریکا در ماه مه ۲۰۱۵ بسته شد که منجر به یک ضربه بزرگ شد، که در نتیجه آن ۳۴۰۰ بشکه نفت خام و آلودگی آب های ساحلی در نزدیکی ساحل ایالتی ریفوجیو آزاد شد. دشت ها از آن زمان به اتهام جرم جنایی توسط دادستان شهرستان سانتا باربارا محکوم شده و دستور داده شده است که میلیون ها جریمه و مجازات پرداخت شود.

که نشت خط لوله به طور موثر به انجام چه دهه ها از مخالفت های زیست محیطی شکست خورده است: خاموش شدن کل سیستم عامل نفت دریایی تغذیه به ذخیره سازی و تاسیسات درمان در امتداد ساحل Gaviota.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


یک سخنگوی اکسون موبیل گفت که این شرکت هنوز گزینه های خود را ارزیابی می کند. لیندا کروپ، مشاور اصلی مرکز دفاع از محیط زیست، ابراز شگفتی بی سر و صدا در نوبت ناگهانی حوادث. هیچ ندید که این در حال آمدن است، او گفت.

Krop، مانند بسیاری از جامعه زیست محیطی، توسط گزارش توصیه کارکنان شهرستان مصرف گزینه Kern شهرستان در امتداد بزرگراه 166 خاموش جدول شگفت زده شد. در مورد تصمیم فیلیپس برای دنبال کردن گزینه های انرژی تجدید پذیر، کروپ پیشنهاد کرد که شرکت در پاسخ به الزامات قانونگذاری کالیفرنیا بود که آن را به تولید انرژی تجدید پذیر می آید. شاید فیلیپس تلاش می کرد تا در بازار تولید تجدید پذیر پرش کند، او گمان هاست.

Krop شده بود با گزارش اثرات زیست محیطی آماده شده برای پیشنهاد کامیون ExxonMobil ، و بیان آن را به اندازه کافی قوی نیست. به خصوص محیط زیست نگران بودند سند درب را به بزرگراه 166 باز گذاشته است. در ماه مارس، یک کامیون تحویل نفت در طول SR 166 jackknifed شده بود، آزاد مقادیر قابل توجهی از خام به رودخانه کویاما. بزرگراه ۱۶۶ به خاطر تپه های تند و منحنی های پیچ باریک مشهور است. برای رانندگان ی که به دنبال ایمنی هستند، به این که جاده ای برای اجتناب از آن است، مشهور است.

آنچه اکسون موبیل بعد انجام می ده باقی می ماند تا دیده شود. باید توجه داشت که حتی توصیه اخیر شهرستان اجازه می دهد تا برای برخی از محموله های کامیون در امتداد بزرگراه ساخته شده 166 زمانی که هیچ جایگزین برای دوره های طولانی از زمان مجاز است، اما در تعداد قابل توجهی کاهش یافته است. در این شرایط، این شهرستان اجازه خواهد داد تا 35 سفر در روز. طرح های اکسون موبیل - و گزارش اثرات زیست محیطی - قرار بود در تاریخ 2 سپتامبر به پیش کمیسیون برنامه ریزی شهرستان ها بروم. پس از آن، تصمیم به اجازه کامیون یا نه به سرپرستان شهرستان سقوط می کند. هنوز مشخص نیست که جلسه سپتامبر در حال حاضر برگزار خواهد شد.

Krop پیشنهاد گزینه دیگر سمت چپ به ExxonMobil برای راه اندازی مجدد عملیات در لاس فلورس کنیون خواهد بود که منتظر دشت همه آمریکایی برای بازسازی خط لوله خود را درهم و برهم. دشت در حال حاضر به دنبال برنامه هایی برای انجام این کار درست است ، و تجزیه و تحلیل اثرات زیست محیطی -- در حال حاضر چند ماه به عقب افتاد -- انتظار می رود که برخی از این پاییز منتشر شد. فرایند تصویب دشت به نظر می رسد پر به عنوان کشش پیشنهادی از خط لوله جدید عبور به حوزه قضایی سه کشور جداگانه. علاوه بر این، شرکت نیاز به مذاکره در مورد معاملات جدید با صدها مالک املاک خصوصی بیش از اموال آن را از آن را رد. همه صاحبان به گرمی به ایده خط لوله دفع; دیگران پول قابل توجهی بیشتر از شرکت پرداخت شده برای حقوق خود را برای خط لوله از کار افتاده قبل از پرداخت می خواهید.

این نفت بودن، همه چیز درگیر است، البته، تا مقداری لغزنده است. چاپ خوب از اعلام بزرگ فیلیپس در مورد برنامه های خود را برای مقاوم سازی خود را به تجدید نظر در سان فرانسیسکو به پردازش سوخت تجدید پذیر شامل زبان احتیاطی معمول است که تا زمانی که تمام خطوط نقطه امضا شده است، هیچ چیز در سنگ نوشته شده است. اگر فیلیپس نمی تواند مجوزهای لازم برای کارخانه تجدید پذیر خود را به موقع به دست آورید یا سیاست های دولت با توجه به سوخت های تجدید پذیر و انتشار گازهای گلخانه ای تغییر می کند، به عنوان مثال، باید در اعلام اخیر خود تجدید نظر کند.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن