آنلاین چیزهای بی اهمیت شب برای یک علت خوب

س: چه چیزی یک راه برای دیدار با مردم و جمع آوری پول برای سانتا باربارا جامعه? یک: با حضور اندرو McCumber و تی

توسط NEWSWORLDS در 19 خرداد 1399

س: چه چیزی یک راه برای دیدار با مردم و جمع آوری پول برای سانتا باربارا جامعه?

یک: با حضور اندرو McCumber و تیم دوگان آنلاین چیزهای بی اهمیت شب.

این رویداد برگزار شد بیش از زوم هر پنج شنبه ساعت 6:30 p. m. هیچ هزینه ورودی می پذیرد اما کمک های مالی. بخشی از کمک های مالی به 50 دلار کارت هدیه برای یک کسب و کار محلی است که در عطا که شب برنده در حالی که بقیه به اهدا Foodbank از شهرستان سانتا باربارا. پس از رویداد آنلاین شروع به میان coronavirus تعطیلی کمکهای مالی به Foodbank باید بیش از $4,300 تومان با توجه به دوگان.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


McCumber و دوگان که باید 20 سال تجربه در حال اجرا چیزهای بی اهمیت شب در اطراف سانتا باربارا تصمیم گرفت به تیم و تخصص خود را آنلاین به دو دلیل. برای اولین بار برای کمک به کسانی که نیاز دارند. "بسیاری از افرادی که از کار" McCumber گفت. "آنها تعجب که در آن آنها می توانید وعده غذایی بعدی خود را." دوم به ارائه یک حس اجتماعی. در حالی که ما هنوز به لحاظ جسمی فاصله McCumber تاکید کرد, مردم نیاز به باقی می ماند اجتماعی نزدیک است.

این جفت ارز تا به حال چند راهنمایی برای کسانی که علاقه مند به پیوستن به: جمع آوری دوستان با تخصص های مختلف مانند عجیب و غریب یا منافع. همچنین مرعوب نمی شود. "هر کس فکر می کند که آنها در چیزهای بی اهمیت قبل از آنها شروع به" McCumber گفت. بیس بال - و سیمپسونهابا مضمون سوال اغلب خواسته می شود بنابراین دانش در هر کدام از این مناطق یک پا.

هر کسی که علاقه مند در شروع یک تیم و پیوستن به تشویق به ایمیل یا اندرو McCumber (ahmccumber@ucsb.edu) و یا تیم دوگان (tdshortcut22@gmail.com).

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن