'باز کردن آن پلیس:" مرد و زن رابجای دیگری جا زدن پلیس حمله York, صفحه اصلی, پلیس می گویند

تد چک York Daily Recordمنتشر شده 2:57 PM EDT آوریل 4 سال 2020یک زن و مرد گفته می شود ادعا کرد که آنها افسران پ

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

یک زن و مرد گفته می شود ادعا کرد که آنها افسران پلیس درست قبل از حمله به نیویورک خانه در اواخر ماه گذشته و آزار یک مرد در داخل با توجه به شارژ اسناد و مدارک.

استیو مایکل لین جونیور, 40, چهره اتهام جعل هویت بنده و دزدی و ساده حمله و آلوده به فساد است. پلیس را به اتهام ادعایی خود را همدست Shakayla جوانان Mitchell, 31 با توطئه اتهامات عنوان شده علیه.

هر دو در همان خانه در 200 بلوک شرق مرز خیابان نیویورک.

لین — که بعدها به پلیس گفت که او یک مامور اف بی آی — همچنین چهره های اضافی هنگامی که او تف در شهر نیویورک افسر پلیس صورت لگد پلیس رزمناو و به یک نام جعلی به آنها اسناد وزارت امور خارجه.

بیشتر: نیویورک شهرستان, دکتر حق ندارد به محاکمه جداگانه در 2 جنس حمله به موارد قوانین قاضی

بیشتر: Carjacking در اجرا: مرد فرار از پلیس تلاش می کند تا مانع گریز ماشین پلیس می گویند

همانطور که از دوشنبه, Lane باقی مانده در نیویورک شهرستان, زندان, در $50,000 وثیقه در حالی که هیچ قید وثیقه اطلاعات موجود در Mitchell.

خط یک جلسه مقدماتی قبل از منطقه قاضی Ronald J. Haskell جونیور, on June 1, با توجه به آنلاین دادگاه صندوق.

شارژ اسناد جزئیات

در مورد 6:50 a. m. در آوریل 28, York City Police در پاسخ به اولین بلوک شرق کلبه محل پس از قربانی جیمی Fairchild گفت: مقابل درب لگد شد ، یک زن و مرد وارد شده و سوراخ های دوست پسر او را علامت مایرز چهار بار در صورت اسناد وزارت امور خارجه.

فقط قبل از درب لگد شد در این دو نفر بعد از شناسایی به عنوان خط و میچل, شدند, فریاد, "باز کردن آن پلیس" اسناد وزارت امور خارجه.

Fairchild گفت: زمانی که دو شکست را در او مبتلا به اوتیسم برادر و دو کودک-کودکان در سن بودند خانه به عنوان به خوبی.

پس از خط پانچ مایرز او "ساخته شده یک ژست دست شبیه یک تفنگ و اشاره آن را در علامت گذاری ، این موضوع به او توصیه کرد که او می تواند دوباره در هفته آینده به کشتن او" با توجه به اسناد و مدارک.

میچل بود که با خط حامل چوب بیس بال.

پلیس در نزدیکی خط قربانی را در خانه و صحبت با او را در تقاطع مرزی غرب خیابان و جنوب جورج خیابان. او گفت که پلیس نام او را "شاون الکساندر" و به ساختگی تاریخ تولد و همچنین اسناد وزارت امور خارجه.

بیشتر: زن می میرد پس از درد و رنج استخوان شکسته در حمله در نیویورک-منطقه مراقبت در منزل شخصی

بیشتر: نیویورک مرد رنج می برد گلوله به پا در تصادفی سرقت تلاش پلیس می گویند

با وجود تمام مدارس بسته با توجه به coronavirus لین گفت که او در راه خود را به یک مدرسه را انتخاب کنید تا بچه های خود را. پلیس پس از آن دست به دستبند لین و او را بازداشت کردند.

"سپس او شروع به اصرار دارند که او یک FBI زمینه عامل از هریسبورگ دفتر" اسناد وزارت امور خارجه. لین "شروع به ساخت تهدید به کشتن ماموران در صحنه و که شغل خود را از دست خواهد داد. توسط (ساعت 10 صبح)."

ماموران پلیس می گویند که آنها می تواند بوی الکل هر زمان خط فریاد زد در چهره خود را.

خط دستگیر شد و پس از Fairchild آورده بود به صحنه و شناسایی او به عنوان مردی که شکست را به خانه اش. زمانی که پلیس به خط او بود که بازداشت او لگد یک رزمناو پلیس در تلاش برای فشار خود را به دور از افسران اسناد وزارت امور خارجه.

خط تف افسر Jonathan Hatterer به عنوان افسر بود با قرار دادن یک کمربند او اسناد وزارت امور خارجه.

تد چک چند پلت فرم جرم/اورژانس با روزنامه نیویورک دیلی رکورد. او را می توان در رسید tczech@ydr.com در 717-771-2033 و یا در توییتر @TedCzechYDR



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب