باز کردن سانتا باربارا

در مارس 19, فرماندار صادر گسترده دولت دستور به پناهگاه در محل برای جلوگیری از گسترش COVID. همه ما پس چون آن را

توسط NEWSWORLDS در 27 اردیبهشت 1399

در مارس 19, فرماندار صادر گسترده دولت دستور به پناهگاه در محل برای جلوگیری از گسترش COVID. همه ما پس چون آن را درست انجام دهید.

ما همه را در وحشت در نصب تلفات در نیویورک انتظار کفش به رها کردن در اینجا در سواحل غرب بعدی. ظاهرا ما هنوز در انتظار به عنوان تلفات در کالیفرنیا شد آخرین گزارش در اطراف از 2900 — از 2900 در یک دولت که جمعیت 39.5 میلیون ؟ این شماره منعکس نمی کند سیاه مرگ ما ترس و قطعا آن را توجیه اجازه دهید به کسب و کار ما سقوط یک دوم.

از مارس 19, کسب و کار است که هر دو من و همسرم ساخته شده از طریق سال های بسیاری از کار سخت را به یک توقف سنگ زنی. به جای انجام آنچه که ما عشق ما زمان ما صرف تکاپوی فایل وام کاغذ بازی مرتب کردن بر اساس از طریق لوایح و وام های دیگر به ببینید که در آن ما می توانید تاخیر و راه های دیگر برای زنده ماندن. همه از این در بالای دو مدرسه در منزل ابتدایی-کودکان در سن. تنها راه ما می تواند ما را نجات معیشت (و این جامعه) است که برای بازگشت به کار.

هر چند استثنا وجود دارد آن است که افراد مسن و کسانی که با شرایط موجود که در حال مرگ در این بیماری همه گیر. اکثریت بزرگی از ما نمی خواهد بمیرد از ابتلا به این بیماری و خدا را شکر فرزندان ما به نظر می رسد به خوبان با نتایج خوب. این ریسک گریز بیش از حد دولت ما شده اند پس از پیوستن به مارس 19 معنی ندارد دیگر. ما بیمارستان ها و درمانگاه ها نه ضعف آنها underwhelmed. آنها کمانش تحت فشار مالی و مهم پیگیری بازدیدکننده داشته است و نمایش هستند که به تعویق افتاد. این تریاژ چادر که بنا بود در خارج از کلبه خالی نشسته مانند یک چادر سیرک در حال انتظار برای شکسته به حرکت به بعدی نشان می دهد.

اگر بزرگترین اعداد موجود و جدید COVID موارد عمدتا در داخل لامپوک زندان و سانتا ماریا برخی از 80 مایل دور, سپس این توجیه نمی کند طولانی وقفه در سانتا باربارا کسب و کار مراقبت های بهداشتی و یا مدارس. در زمان نوشتن این نامه هیچ کس در شهرستان سانتا باربارا مرده است از COVID. رانندگی است که هنوز هم خطرناک تر است. علاوه بر این افزایش نرخ خودکشی از انزوای اجتماعی و اقتصادی خرید اینترنتی هر دو به صورت محلی و گسترده دولت در حال گزارش نشده است. دولت ما و مقامات محلی تصمیم گرفته اند که تنها زندگی ارزش صرفه جویی در هزینه در هر است زندگی کسی که COVID.

این غیر قابل قبول است به قربانی کردن کسب و کار ما ساخته شده است ما رشد کودکان و شخصی ما سلامت عقل و آزادی برای نجات چند. ما وظیفه ما در ماه های مارس و آوریل و در خانه ماندند. ما نجات بسیاری از زندگی در آن زمان, اما وجود دارد هیچ انکار که درمان در حال حاضر بدتر از رنج.

باز سانتا باربارا ، حفاظت از سلامت همه ما است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن