فرصت خدمت در انرژی پاک مشورتی هیئت مدیره

در سال 2021, Monterey Bay جامعه قدرت (MBCP) به زودی به ساحل مرکزی جامعه انرژی (CCCE) خواهد بود که

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

در سال 2021, Monterey Bay جامعه قدرت (MBCP) به زودی به ساحل مرکزی جامعه انرژی (CCCE) خواهد بود که انرژی پاک ارائه دهنده شهر Goleta. MBCP جامعه انتخاب خبرخوان (CCA) فراهم می کند که 100 درصد کربن رایگان برق به آن در حوزه های قضایی است. CCA مدل قرار می دهد انرژی خرید و گزینه های قیمت گذاری به دست محلی تصمیم گیران و اجازه می دهد تا جامعه به تعیین چه نوع از ترکیب انرژی در خدمت نیازهای خود را. MBCP در حال حاضر به دنبال واجد شرایط پرشور و متعهد متقاضیان برای آن داوطلب جامعه شورای مشورتی (CAC). CAC به عنوان یک نهاد مشورتی به MBCP سیاست و عملیات تخته و CAC اعضا به عنوان مهم اتصال به جوامع مختلف MBCP خدمت می کند.

در حالت ایده آل نامزدها خواهد بود و رهبران کسب و کار و انرژی و کارشناسان رهبران جامعه و/یا پایداری قهرمانان و معقول درک و یا علاقه به, انرژی کسب و کار. این نرم افزار به مهلت تمدید شده است به تاریخ 31 ژوئیه سال 2020 و نامزدها باید دارای اقامت و یا کار در Monterey Bay جامعه قدرت منطقه خدمات (ساحل مرکزی پوشا از سانتا باربارا کانتی در جنوب به شهرستان سانتا کروز در شمال).

اطلاعات بیشتر در مورد MBCP جامعه شورای مشورتی و در اینجا اعمال می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در جامعه, انتخاب, انرژی, اینجا را کلیک کنید.

ورود

لطفا توجه داشته باشید این ورود به ارسال حوادث و یا در مطبوعات. با استفاده از این صفحه در اینجا برای ورود به سایت خود را مستقل اشتراک

عضو نیستید ؟ ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن