برکلی شورای شهر بار دیگر وضعیت اضطراری مورد بحث پلیس بودجه مسکن

برکلی شورای شهر تمدید وضعیت اضطراری ناشی از COVID-19 همه گیر در حدود 10 ساعت-سری طولانی از جلسات سه شنبه. وضعی

توسط NEWSWORLDS در 29 خرداد 1399

برکلی شورای شهر تمدید وضعیت اضطراری ناشی از COVID-19 همه گیر در حدود 10 ساعت-سری طولانی از جلسات سه شنبه.

وضعیت فعلی اورژانس ادامه خواهد داد تا زمانی Aug. 15 است که در زمانی که اعلام خواهد شد تجدید نظر شود. بودجه شهرستان نیز اجازه می دهد تا تغییر شهر برای دسترسی به یک سوم از فاجعه رزرو در طول بهداشت عمومی در شرایط اضطراری از جمله بیماری های همه گیر افزایش فاجعه بار ذخیره و reappropriate کلی بودجه برای خانه های کوچک.

حرکات برای بهبود و یا بیشتر ساخت خیابان روشنایی مانند چراغ های ترافیک ایجاد مسکونی پارکینگ ترجیحی در جنوب برکلی و دوباره ایجاد شمال Shattuck بهبود کسب و کار منطقه شدند همه تایید شده در این نشست بود.

بیش از 100 نفر صحبت می کرد در نظر عمومی جلسه midyear بودجه جلسه بسیاری از آنها ابراز علاقه در برنامه های پال خواستار قطع بودجه دولت برکلی اداره پلیس. چند در حضور پرسید: به نظر شورای کاهش بودجه پلیس حداقل 50 درصد.

"استفاده از موقعیت خود را به نشان می دهد خود را به موکلین شما در حال گوش دادن گفت:" برکلی ساکن Melis Okter. "درخواست فوری استعفای (BPD) رئیس (اندرو) گرینوود. پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس که بودجه خشونت افسران."

کسانی که در حمایت از گرین استعفای شد در پاسخ به گرینوود نظر در شورای شهر جلسه 10 ژوئن که گروه او خواهد با استفاده از سلاح گرم در تظاهرات و اگر آن را نمی باید دسترسی به مواد شیمیایی جمعیت پراکندگی عوامل مانند گاز اشک آور. بعد از آن در جلسه گرین عذرخواهی کرد.

چند تن از اعضای عمومی ابراز نگرانی در مورد defunding مقابله با این حال گفت: "آنها فکر می کنم شورای شهر باید نگاه به reimagining بخش.

چند اعضای شورا گفت: آنها پشتیبانی تجدید نظر پلیس اداره بودجه, اما این عمل اجرا نمی شد در این نشست است.

"ما نیاز به تغییر راه ما در جامعه ایمنی از بودجه در نظر و عدالت اجتماعی نظر" گفت: شهردار جسی Arreguín در این نشست است. "وجود دارد در حال رفتن به بسیار کاهش قابل توجهی به پلیس بودجه است."

شورای شهر نیز در نظر گرفته سایت آینده از پنج داستان پروژه مسکن که شامل بسیار کم درآمد واحدهای مسکونی در 2650 Telegraph Ave. اولگا Louchakova-شوارتز زندگی می کند که در مجاورت 2650 Telegraph Ave. و 11 دیگر کشورهای همسایه ساخته شده و یک درخواست تجدید نظر به انکار یک طرح برای ساختمان است.

Louchakova-شوارتز ذکر بالقوه شکایت سر و صدا ناشی از ساختمان پارکینگ و تراس و همچنین پتانسیل بیشتر COVID-19 گسترش با توجه به تراکم این پروژه است.

شورای شهر رای به نفع این پروژه که با استناد به گاراژ صدا مورد نیاز است برای ملاقات های خاص سر و صدا معیارهای در انطباق با کالیفرنیا آمریکایی های معلول وجود دارد و آن این است که شواهد کافی برای نشان دادن که این پروژه با چگالی بیشتر خواهد شد گسترش coronavirus.

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن