سازمان دهندگان خواستار افسر آتش نشانی پليس تمپه هستند که متهم به اشاره اسلحه به سوی سياه پوست غير مسلح است

کاتلین کیانهان جمهوریآریزونا منتشر شده 10:32 هستم EDT سپتامبر 9, 2020نزديک به ده ها معترض مسالمت آميز روز سه ش

توسط NEWSWORLDS در 19 شهریور 1399

نزديک به ده ها معترض مسالمت آميز روز سه شنبه در خارج از اداره پليس تمپه گرد هم آيند تا خواستار شليک افسری شوند که متهم به استفاده از نيروی بيش از حد عليه دو سياه پوست غير مسلح در ماه های اخير است.

کنت اسمیت با وحدت جمعی، جانل وود با مجمع مادر سیاه پوست و جیکوب رایفورد با پروژه افزایش دبلیو ای یک کنفرانس مطبوعاتی در مقابل اداره پلیس تمپه برگزار کردند تا نگرانی های خود را با افسر رونالد کرزایا ابراز کنند.

تصاویر دوربین بدن به تازگی به جمهوری آریزونا منتشر شد نشان داد Kerzaya نگه داشتن یک مرد سیاه پوست غیر مسلح کار در یک هتل تمپه در نقطه تفنگ به عنوان او برای یک مرد مسلح سفید پوست جستجو.

اسمیت اظهار داشت که معتقد است کرزیا دیگر برای ایفای نقش مقتدرانه در جامعه مناسب نیست. او خواستار اخراج سیلویا مویر رئیس پلیس تمپه شد.

کرزیا در ۲۹ اوت درگیر پرونده ای شد و در آنجا به تماس هتل هاوثورن سوئیتز در نزدیکی لوپ ۱۰۱ در تمپه در گزارش های یک مرد مسلح پاسخ داد. این فیلم نشان می دهد Kerzaya نگه داشتن یک کارمند هتل سیاه و سفید در نقطه تفنگ با وجود عدم تطبیق توضیحات مظنون. کرزایا اسلحه اش را پایین نمی کرد تا اینکه تأیید کرد این مرد کارمند هتل است. پس از آن او را می توان دید که سلاح خود را به سمت سه نفر دیگر در حالی که به جستجوی مظنون می نگرد، اشاره می کند که هرگز پیدا نشد.

این اولین باری نبود که کرزیا به دلیل استفاده از نیروی بیش از حد علیه یک سیاه پوست غیرمسلح با واکنش شدید مواجه شد. ویدئوی دوربین بدن از یک حادثه ژوئن ۲۰۱۹ او را با استفاده از یک تفنگ بی حس کننده بر روی یک سیاه پوست غیرمسلح که فرزند ۱ ساله اش را در خانه خودش نگه داشته بود، نشان داد.

رایفورد نگرانی های خود را با کرزیا ابراز داشت که هنوز خیابان ها را پلیس می کند.

رایفورد می گوید: «ما افسری داریم که از قبل به خاطر در معرض خطر قرار دادن یک پدر سیاه پوست با مزه کردن او در اخبار بود و او فقط اجازه دارد دوباره به خیابان ها بازگردد.»

وود توضیح داد که پلیس تمپه پس از اولین حادثه کرزیا را انضباط نداده است. او از آن زمان در حالی که آخرین حادثه مورد بررسی قرار می گیرد، دوباره به یک سمت اداری واگذار شده است.

«همه ما به رحمت نیاز داریم. اما وقتی دو بار وقت داریم، مشکلی داریم.»

به گفته وود، کرایا هنوز از کارمند هتل عذرخواهی نکرده است.

وود گفت: این یک مشکل است زیرا این نگرش و رفتار برتری است.

این کنفرانس مطبوعاتی حدود ۲۰ دقیقه به طول انجامید و سخنان پایانی خواستار حذف کرزیا از سمت خود شد.

وود افزود که نمی خواهد دلار مالیات دهندگان حقوق مردی را بپردازد که با مردم رنگین پوست متفاوت رفتار می کرد.

وود افزود: "این مردمی (افسران) پرداخت نمی شود به نژادپرستانه، و ما نیاز به متوقف کردن که به دلیل دلار مالیات دهندگان من برای این پرداخت،" وود اضافه کرد.

رسیدن به خبر فوری خبرنگار Katelyn Keenehan در Katelyn.Keenehan@ArizonaRepublic.com و یا به دنبال او را در @KatelynKeenehan.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن