ما اساسی بشریت

با وجود تلاش بی پایان به نظر می رسد به عنوان عاری از احساسات انسانی به عنوان اساسا ممکن است من چه با شما تماس

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

با وجود تلاش بی پایان به نظر می رسد به عنوان عاری از احساسات انسانی به عنوان اساسا ممکن است من چه با شما تماس یک پسر ضعیف وزن نما. شاید این است که با توجه به دائمی unluckiness و متولد شدن در زیر نشانه ای از برج دلو و یا با توجه به این واقعیت است که خانواده من به ارمغان می آورد یک نوزاد جدید حیوانات در هر دو سال. در هر صورت من انسانی گرایش نگه داشتن من در فرصت های داوطلب در سراسر اوکلند. این آگاهی همیشه درنگ در پشت hyperemotional مغز متداول شدن هر بار که من تصمیم مهم زندگی تصمیم گیری از جمله عمده من.

در جهان از بنیادی داشتن یک رشته در علوم انسانی به نظر می رسد نوعی بی اهمیت و بله من هراس دارم پست-کارشناسی زندگی است. اگر چه آن ممکن است احساس مانند یک ماهی کوچک در یک حوض بزرگ بودن علوم انسانی مهم است و در زندگی واقعی برنامه های کاربردی که ارائه تفکر انتقادی و مهارت های حل مساله در راه است که بنیادی نمی تواند و علوم انسانی ارزشمند در راه است که ما را نادیده می گیرند و به خود ما ضرر.

من اغلب تا به حال بسیاری از دوستان بنیادی را درک نمی کنند به همین دلیل آنها مجبور به پرداخت (فوق العاده گران قیمت) شهریه در کلاس های آنها تا به حال هیچ علاقه یا که تا به حال هیچ ارزش در رابطه با عمده خود را. (مسلما آنها یک نقطه است.) در بسیاری از آنها در نظر گرفته خود را به طور کامل از میدان حذف رشته های علوم انسانی با تمرکز صرفا بر جنبه های فنی از زمینه های بنیادی.

در حال حاضر به منظور فارغ التحصیل هر دو هنرهای لیبرال و بنیادی دانش آموزان به طور کلی باید هر دو دانشكده علوم انساني و بنیادی دروس در قالب وسعت مورد نیاز است. در سراسر این زمینه, اما, این, اختصاصی, بررسی, بزرگ سیاه و گروه های بومی اختیاری است در خارج از آمریکا فرهنگ نیاز — حتی اگر این گروه ها در جامعه بیشتر آسیب پذیر است.

علوم انسانی, دوره های آموزشی به شما یک فرهنگی بررسی اجمالی از تاثیر فن آوری های پزشکی و رشته های علمی باید در جامعه و این که چگونه این رشته را تحت تاثیر قرار ضمنی و صریح قوانین از فرهنگ ما است. رشته مانند فصاحت و بلاغت و فلسفه کمک به شکستن اثرات این رشته باید در زندگی روزمره — از یک منظر بنیادی رشته به شدت غفلت زمانی که آنها چشم پوشی علوم انسانی کلاس.

شده اند وجود دارد بسیاری از بحث در مورد اینکه آیا یا نه کالج ها باید خاص علوم انسانی کلاس (در علاوه بر این به آنهایی که در حال حاضر در محل) یک نیاز بدون در نظر گرفتن عمده و دادخواست منتشر شده است در اطراف پردیس تشویق اضافی آفریقایی و آمریکایی های بومی/بومی مطالعات وسعت مورد نیاز است.

قومی مطالعات تاریخی — به طور خاص و بومی کلاس — آیا لازم شده و به ما وسعت مورد نیاز به خصوص برای دانش آموزان STEM که فارغ التحصیل و سپس در ادامه در حرفه خود به تاثیر فن آوری و سیاست هایی که بر زندگی میلیون ها نفر از مردم نیاز به درک آسیب پذیری است که جوامع مختلف چهره است.

اخیرا بسیاری را متوجه نامتعادل درمان که BIPOC تحمل تحت بنیادی موسسات اعم از خوش خیم تر مغفول مانند soap dispensers شناخت نیست دست به سیاه و به شدت نادیده گرفته و بی عدالتی از جمله این بیماری همه گیر از بدرفتاری از زنان در هنگام زایمان و در پزشکی به طور کلی. با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری بیماری "سیاه و سفید آمریکایی هندی و بومی آلاسکا زنان دو تا سه برابر بیشتر احتمال دارد به مرگ از بارداری-علل مربوط نسبت به زنان سفید — و این اختلاف با افزایش سن." این مشکلات است که به طور مستقیم آمده از بنیادی رشته و نیاز دانش آموزان به مراتب بیشتر و اساسی interethnic زمینه به درک که بدون کنترل تعصبات و اساسی نژادپرستی باید عواقب شدید و باید درک بنیادی دانش آموزان قبل از آنها به نیروی کار است.

یک مثال زیبا به تصویر کشیده شده در یک مقاله از نگهبان توسط Leo Hickman به نام "چگونه الگوریتم های حکومت جهانی" که جزئیات چگونه الگوریتم آمده اند به تسلط بر بازار فن آوری و کدگذاری توسط مردم با دکتری در دانشگاه های بزرگ و بدون مقررات مناسب. این الگوریتم در رفته مورد استفاده قرار گیرد از جمله در زمینه پیش بینی پلیس بدون نویسندگان آنها قدردانی خود را از عواقب مخربی برای گروه های آسیب پذیر. حتی در خارج از پلیس و نژاد پرستی است که در حال حاضر در مناطق ما به طور معمول نمی در نظر بگیرید مانند سوار-نقطه apps. یک مطالعه از Uber و Lyft نشان داد که شرکت های شارژ خود کاربران بیشتر برای رفتن به nonwhite محله.

تصدیق کرد که مطالعات قومی کلاس ها در دسترس دانش آموزان در هر ترم نیاز به آنها اطمینان بنیادی رشته درک (و یا حداقل آنها را به شما معرفی) سیستمیک آسیبی که BIPOC تجربه به دست بنیادی صنایع. با یک چشم انداز کامل بنیادی دانش آموزان می توانند بعد از شناسایی این سیستمیک بی عدالتی در زمینه های مربوطه خود را — و امیدوارم شروع آنها را به آدرس.

دوگانگی بین علوم و علوم انسانی وجود ندارد و تبلیغ این روایت در دانشگاه ها نشان می دهد دانش آموزان نیاز به مسئولیت برای رد مضر شهودهای و مبارزه با جهل خود. پس از همه, هدف از وسعت مورد نیاز است برای ایجاد یک غنی آموزش و پرورش و تولید گرد و دانش آموزان است. همه من درخواست این است که در حالی که انجام الزامات مورد نیاز برای مدرک خود بنیادی دانش آموزان نیز نیازهای در حال تحول و بهبود — نیازهای اساسی بشریت است.

Savon Bardell می نویسد: دوشنبه ستون در تجربه بودن یک دانشجو در دانشگاه برکلی است. او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب