'ما حقوق اساسی': کمتر UC برکلی دانشجویان از ادامه مبارزه برای پردیس فضا

کمتر دانشجویی گروه ها و سازمان ها از جمله جامعه از دانش آموزان با ناتوانی های بومی و سازمان های دانشجویی و عجی

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

کمتر دانشجویی گروه ها و سازمان ها از جمله جامعه از دانش آموزان با ناتوانی های بومی و سازمان های دانشجویی و عجیب و غریب داد, مرکز منابع یا QARC روبرو بوده اند دیرینه چالش ها در مبارزه خود را برای اختصاص فضاهای در محوطه دانشگاه.

پس از چند دهه از تلاش های فعلی طرفداران برای دانش آموزان با ناتوانی به دست آورده اند بیشتر تجربه مرور سیستم اداری گفت: آلنا مورالس رئیس ASUC دانش آموزان معلول کمیته و افزایش پردیس ارشد.

در اوایل معلولان جامعه دانشجویی کار می کرد برای دریافت تایید از دانشگاه برکلی صدراعظم کارول مسیح از طریق سازماندهی. اگر چه آن را دریافت حمایت این گروه بعدها با توجه به فرآیند اداری به دنبال دریافت فضا با توجه به کتی ریس پردیس دانشجوی کارشناسی ارشد عضو کمیته.

"وجود دارد و تمام این پروسه که رسمی به نظر می رسید اما هیچ کس در پایان دریافت هیچ کس در حال پاسخگو برای این فرایند" ریس گفت. "به دانش آموزان معلول همه ما همواره در دفاع از حقوق اولیه ماست."

در سال 2019 معلولان از رهبران ائتلاف یا DSLC ارائه یک پیشنهاد برای ایجاد یک پردیس ناتوانی مرکز فرهنگی به فضای تکالیف و بهبود سرمایه کمیته یا SACI. SACI یک کمیته علمی مدیران و دانش آموزان است که ارزیابی پردیس فضا درخواست گفت: معاونت دانشجویی Stephen Sutton.

اگر چه SACI تصویب ایجاد کمیته فرعی بر اساس پیشنهاد پروژه "نوع رفت و هیچ جا" با توجه به Savin.

این DSLC شد و سپس با نزدیک شدن توسط این شرکت طراحی ساساکی است که کمک به گروه کمتر دست آوردن فضا در محوطه دانشگاه به عنوان بخشی از پردیس این محدوده زمانی طرح توسعه با توجه به مورالس.

همکاری با ساساکی جدا از فضای تخصیص برای ثبت نام تشکل های دانشجویی که آبشار در دامنه ASUC یا فارغ التحصیل مجمع Sutton اشاره در ایمیل.

"به ما گفته شد در تازه ترین جلسه ای که مدرسه در نهایت احساس فشار به اندازه کافی برای پاسخ به آن است که هیجان انگیز بود برای ما" ریس گفت. "ما شده ایم ساخت قدرت سیاسی که اتفاق افتاد و تبدیل شدن به یک گروه است که آنها تا به حال به اذعان و پاسخ به."

این دانش آموزان معلول جامعه در حال حاضر دارای یک دفتر در هرست زمینه ضمیمه خواهد شد و باید فضای اضافی اختصاص داده شده برای استفاده از آن و همچنین با توجه به Savin.

دانشجويان امید به جامعه فضایی با یک طرح طبقه باز به میزبان رویدادها و باز کردن از پیچ. در حالت ایده آل نیز وجود خواهد داشت یک آشپزخانه منطقه برای تجهیزات پزشکی که نیاز به یخچال و همچنین به عنوان یک سگ خدمات ایستگاه با توجه به مورالس.

غیر فعال دانش آموزان کمیته در حال حاضر در حال کار برای پیدا کردن یک دانشگاه عضو هیات برای کمک به تسهیل رویدادها و کار با دولت است.

"این بسیار مهم است که این فضای فرهنگی به دلیل آن اجازه می دهد تا آنها را به آن محیط که در آن آنها لازم نیست که به نگرانی در مورد هر چیز دیگری" عضو کمیته گفت: آنا Bernick. "آنها می تواند تعاملات اجتماعی با مردم و مانند آنها را که احتمالا در یک وضعیت مشابه است."

ساساکی نیز کمک به بومیان آمریکا, دانش آموز, توسعه, یا NASD دفتر برای دریافت تخصیص برای یک بومی آمریکایی مرکز در محوطه دانشگاه با توجه به Ataya Cesspooch, هماهنگ با آمریکا, هندی, دانش آموز فارغ التحصیل انجمن.

NASD به تازگی آموخته است که دولت به طور موقت محل آن را به طبقه چهارم از مارتین لوتر کینگ جونیور اتحادیه دانشجویی است که دیدار با این گروه را "کلید اهداف" با توجه به Cesspooch.

"من درک می کنم که ما تنها گروهی که نیاز به یک فضای اختصاص داده شده در دانشگاه و به هیچ وجه می خواهید به تخفیف دیگر گروه نیاز به فضای" Cesspooch گفت: در یک ایمیل. "آن است که فقط به دلیل خسته کننده NASD شده است کار بر روی این موضوع برای یک مدت زمان بسیار طولانی و به نظر می رسد به عنوان اینکه کمی پیشرفت در حال ساخته شده است."

با توجه به Cesspooch خویشاوندی مرکزی به فرهنگ بومی و داشتن یک بومی آمریکایی مرکز لازم است برای تقویت روابط با قبایل محلی و با دیگر دانش آموزان بومی و همچنین برای از بین بردن احساس از خود بیگانگی و انزوا.

در علاوه بر این به یک مرکز فضایی در دانشگاه NASD ابراز علاقه در ایجاد یک فضای است که از محلی Ohlone مردم و همچنین به عنوان یک فضا برای قبایل محلی به معاون کشیش بخش اقلام برگزار شد در این قمر A. هرست موزه مردم شناسی است. پیشنهاد فضا نیز کلاس های درس به صورت بومی آمریکایی مطالعات دوره ها و دفاتر به صورت بومی مرکز تحقیقات با توجه به Cesspooch.

"این مرکز را یک رویداد بزرگ در فضا به جای بومی آمریکا حوادث در محوطه دانشگاه و همچنین یک سالن مطالعه و فضای بومی/بومی دانش آموزان" Cesspooch گفت: در ایمیل. "تا کنون به طور موقت برنامه های ما نشان داده شده است را ارائه نمی دهد به اندازه کافی فضا برای اکثریت از این نیاز دارد."

در یک شبیه مبارزه برای یک فضای بزرگتر در محوطه دانشگاه در سال 2016 QARC و پل فرهنگی مرکز منابع درخواست شده به نقل از خود سابق فضاهای در Eshleman سالن زیرزمین. با توجه به جری خاویر پس از آن هیئت مدیره و مدیر QARC فضا در زیرزمین بود که در شرایط نامناسب و خارج از دید.

در سال 2018 دو برنامه امضا سه یاداشت تفاهم با بدن دانش آموز مقامات در گام بعدی رسیدن به فضاهای قابل مشاهده برای دانش آموزان است. این گروه همچنین با استفاده از Fight4Spaces کمپین های مربوط به یک شغل از کال دانشجویی فروشگاه و محاصره Sather دروازه به افزایش دید برای سازمان خود را با توجه به ریگان پوتنام و سپس-ورودی مدیر QARC. در نهایت این دو سازمان بودند و مهاجرت به طبقه چهارم از اتحادیه دانشجویی تا بازسازی جدید خود را, محل سکونت دائمی — هرست زمینه ضمیمه — تکمیل شد.

این QARC نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر از فشار زمان.

دانش آموزان می توانند و انجام ورزش 1 خود را اصلاح حقوق به عنوان بخشی از یک سنت طولانی مدت در پردیس, Sutton اضافه شده است. در پاسخ به گروه های دانشجویی دفاع از فضاهای دانشگاه برکلی ادامه خواهد داد برای بالا بردن دانش آموز دیدگاه ها و صدای او گفت:.

"ما باید به گوش و درک تجارب و نیاز است که دانش آموزان در جوامع به حاشیه رانده شده به اشتراک گذاشته اند با ما" ساتون گفت: در یک ایمیل. ما در حال کار با گروه های دانشجویی برای پیدا کردن راه به فضاي اختصاص فضا."

تماس با زو چن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @zoe_chen820



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب