کلیسای ما - و شده است - باز.' اما نه برای داخل ساختمان خدمات. نه تا زمانی که آن را بی خطر

نظرجوئل Folkemer و کارلا کریستوفر Wilson منتشر شده 1:39 PM EDT 24 مه سال 2020زودتر تا به حال پخش به پایان رسید

توسط NEWSWORLDS در 5 خرداد 1399

نظر

زودتر تا به حال پخش به پایان رسید ما تلفن شروع به زنگ زدن. "پاستور! ما در حال آمدن به کلیسا ؟ من فقط در اخبار شنیده ام که کلیساها در حال رفتن به بازگشایی شروع این آخر هفته!"

پاسخ ما به سادگی بود "تا آنجا که ما می دانیم که کلیسا همواره باز و همیشه ضروری خواهد بود و کلیسا هرگز بسته شده است."

ما به راحتی می تواند اشاره به شایع مغالطه در گردش از چیزی که ما باور به عمد التهابی و شعارهای گمراه کننده طراحی شده برای ترویج همیشه در حال تعمیق "ما در برابر آنها" تقسیم بین به اصطلاح "چپ" و "راست".

ما می گویند که کلیسا تعیین شده به عنوان "ضروری" از آغاز Covid-19 بحران بود و هرگز تحت فنی جهت نزدیک است.

ما می تواند همه یادآوری است که این کلیسا است که همه ما فرزندان خدا و نه ساختمان.

ما می تواند در بلند که کلیسا مقامات و کارشناسان بهداشت و بر روی زمین ایمان رهبران کار کرده اند با هم برای بیش از دو ماه برای ارائه وفادار و مهربان و راهنمایی هوشمند به جماعت در سراسر کشور است.

ما قطعا می تواند به اشتراک گذاری کاملا دلخراش داستان از جماعت است که جمع آوری در فرد تنها برای دیدن عفونت شایع اجرا و در نتیجه متعدد مرگ و میر پس از یک تمرین گروه کر و خدمات و یا قهوه ساعت.

بیشتر: نیویورک کلیساها تا به حال خود را در جنگ های داخلی در 1800s - اما آنها جان سالم به در برد و رونق

بیشتر: کروناویروس در پنسیلوانیا: کلیساها گروه را دشوار خواستار لغو سفر ماموریت

ما حتی می تواند به جلو به شما زیبا اظهارات نوشته شده توسط تقریبا در هر عمده فرقه ای در کشور, مشاوره جماعت به جمع آوری عملا برای مراقبت و حفاظت از همه. اما هیچ کدام از آن را به شما بگویم در مورد خانم فیلومنا.

خانم فیلومنا را هنوز فراموش چشمگیر به نوبه خود با واکر وقتی که موسیقی مناسب است که اجازه می دهد تا شما می دانید آنچه چشمگیر, رقصنده او در جوانان خود را.

خانم لی که یک هنرمند واقعی با پارچه و منسوجات.

وجود آقای راب که هنوز هم در صعود از نردبان برای دکوراسیون کریسمس آویزان و آقای Bert که آواز می خواند قوی باریتون در گروه کر.

این مردم واقعی; محبوب مردم گرامی. آنها دوستان ناهار رفقا پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ و داوطلبان. چه آنها قابل قبول است بالقوه خسارت های ناخواسته.

به عنوان بسیاری از ما در حال حاضر می دانیم "ماندن در خانه اگر شما بیمار هستید" کار نمی کند برای یک ویروس است که نشان نمی دهد علائم تا پس از کسی که در حال حاضر ممکن است آلوده و یا در تمام برای برخی از مردمی است. "ماندن در خانه اگر شما در معرض خطر هستند" ندارد اذعان کرد که جماعت جوامع از عشق و حمایت ریشه در خدمت به سالمندان را جوان درد و رنج بیمار و آسیب پذیر و کسانی که نیاز دارند. "ماندن در خانه اگر شما احساس نمی امن" نیست بلند کردن بار غیر ممکن است که مکان بر ارواح از دوستان که به شدت می خواهم برای دیدن هر یک از دیگر و جمع در عبادت که اعتماد که کشیشان و کلیسا شوراهای نمی خواهد چیزی ممکن نیست که امن است.

ما به شدت امیدواریم که مردم ما می دانند که چقدر آنها را دوست داشت چقدر آنها از دست رفته چقدر آنها برای مراقبت. این شادی را به دیدن چهره خود را در زوم مطالعات کتاب مقدس به عنوان خوانده شده نظرات خود را در Facebook live عبادت و یا به شنیدن صدای خود را در چک در تماس است. آن است که هیجان را به رعایت آنچه انعطاف پذیر و خلاق چیزهایی جماعت انجام می دهند برای ادامه وزارت و توسعه در یک زمان هنگامی که آن را به شدت مورد نیاز است.

است که کار در جهان است که ما در حال حاضر به خطر کردن از بی حوصلگی و یا ضربه. ما معتقدم که ما باید یک بی ایمان و خدا که می توانید کار را از طریق همه چیز از جمله اینترنت. ما بیمار هستند و ما قطعا نه باز کردن درب از ساختمان های ما تا زمانی که اجماع کارشناسان بیماری های عفونی و رهبران کلیسا توصیه آن امن است. این نیست در مورد سیاست آن در مورد عشق. ما شما را آنلاین.

این کشیش جوئل Folkemer به عنوان کشیش سرب از اتحادیه کلیسای لوتری در غرب بازار و خیابان در نیویورک و برگرد. کارلا کریستوفر ویلسون به عنوان co-صندلی از سوی نژادی عدالت وظیفه نیروی پایین تر Susquehanna کلیسایی که آموزش و پشتیبانی جماعت در سراسر شهرستان نیویورک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب