ما انسان خانواده

من نوشتن در مورد تفاوت. برای 11 هفته من صحبت کردن در مورد چگونه زندگی من هرگز متناسب با استاندارد آمریکایی داس

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

من نوشتن در مورد تفاوت. برای 11 هفته من صحبت کردن در مورد چگونه زندگی من هرگز متناسب با استاندارد آمریکایی داستان و چرا از آن مهم است که به اذعان بسیاری از مردم وجود دارد درست مثل من که اصلا متناسب با قالب یا. این مهم است به بحث در مورد چگونه نام خود را می تواند شما را به ایستادگی کردن چگونه خود را قهوه ای پوست ممکن است باعث تعصبات مختلف در سیستم مراقبت های بهداشتی و چه سیاست معنی اگر شما سفید نیست. من صحبت کردن در مورد چگونه مردم unalike در پس بسیاری از راه های.

اما من چیزی بیشتر برای گفتن دارد. این رسمی است. من اجرا کردم همه چیز به بحث در مورد.

بیشتر من نوشتن در مورد تنوع افراد در شکل و اندازه و رنگ و ایده ها و فرهنگ بیشتر متوجه شدم که من نیستم که متفاوت از هر کس دیگری. در واقع وجود دارد یک حقیقت عمیق تر متصل است که ما همه با هم. بهتر است گفت: مایا آنجلو در شعر مورد علاقه "خانواده بشری":

"در جزئی راه ما متفاوت است

در عمده ما همین است.

من توجه داشته باشید که تفاوت های آشکار

بین هر نوع و نوع

اما ما به طور یکسان بیشتر دوستان من

از ما unalike."

من هرگز فکر نمی کردم که مردم هستند که متفاوت — من فقط فکر می کنم ما نمی دانیم هر یک از دیگر. نقطه نوشتن من هرگز برای جدا کردن افراد به گروه های مختلف. در واقع آن را مخالف دقیق از قصد من. من همیشه فقط می خواستم به مردم نشان می دهد آنچه در آن می خواهم به زندگی می کنند زندگی دیگر است که ممکن است انتظارات مختلف و چالش های مختلف.

"انواع پوست ما تن

می توانید اشتباه bemuse, لذت,

قهوه ای و صورتی و بژ و سفید و بنفش,

قهوهای مایل به زرد و آبی و سفید است."

تفاوت های ما اغلب به نظر می رسد بسیار قابل مشاهده است که ما کور تبدیل به ما شباهت دارند. هر کس می خواهد این شانس را به زندگی می کنند یک زندگی شاد موفق و برآورده است. من تنها زندگی می کردند زندگی من و شما تنها زندگی شماست اما اگر من می تواند به شما نشان می دهد آنچه در آن می خواهم به در کفش من و سپس شاید شما می توانید درک کنند که چرا من احساس می کنم راه من.

من در مورد نوشت: احساس من, نام من مناسب نیست من چون من می دانم که هر کس می تواند درک احساس از سمت چپ مثل من. من در مورد نوشت: چرا اصطلاح "بومی" می تواند فریب زیرا من می دانم که همه تحریف شده است در برخی از نقطه در زندگی خود را. من در مورد نوشت: مسلمانان نادیده گرفته می شود از لحاظ سیاسی به دلیل آن را به شدت شایع برای احساس بی صدا در سیستم سیاسی ما. آن را مانند همه ما همان چیزی که گفت اما صحبت کردن به زبان های مختلف. شاید خواندن داستان مثل من می تواند کمک به ساخت یک جهانی کد — کسی که نامه ها و همدلی که برای تلفن های موبایل در حال تجربه است.

"من میره بر هفت دریا

متوقف و در هر زمین

من دیده ام شگفتی های جهان

هنوز یک انسان معمولی است."

ما جستجو در دور و گسترده ای را برای آنچه باعث می شود ما منحصر به فرد و این که تقصیر ما نیست که. ما در جامعه ای زندگی است که به ما می گوید از مهد کودک است که ما خاص هستند و یا شماره 1 و یا بهتر از بقیه است. ما به طور مداوم ثبت نام خودمان را در فعالیت ها و باشگاه ها و داوطلبانه به ساخت تا ما مجموعه مهارت و افتراق خود را از میان جمعیت به طوری که در سن مناقصه ها و مزایده 18, ما می توانیم ثابت کنیم که ما خاص هستند به یک دانشگاه.

در دانشگاه آن را سرد به اصلی و انجام کارهای خود را به جای پیروی از فرد دیگری منجر شود. هر یک از ما ریشه دوانده از سن کم به این باور نه تنها که ما یک فرد اما که ما منحصر به فرد است که ذاتا بهتر از مشترک انسان ما احاطه شده است. سپس ما به عنوان یک جامعه تعجب می کنم که چرا آن را بسیار دشوار است برای اولویت بندی کمک به جوامع ما بیش از فقط کمک به خودمان است.

من تعجب می کنم که چگونه ما را به درمان هر یک از دیگر اگر ما آموخت کودکانی که اکسل برای کمک به بچه ها که مبارزه و آموزش کودکان و نوجوانان که در تلاش برای کمک بخواهید. ما می توانید انجام این کار و هنوز هم ستایش کار سخت است. من تعجب می کنم که چه زندگی خواهد بود اگر ما در عمل بیشتر شبیه برادر ما حافظ به جای رقابت خود را.

"ما عشق و از دست دادن در چین

ما گریه در انگلستان moors

و بخندی و بخندی و زاری در گینه

و رشد در اسپانیایی سواحل.

ما به دنبال موفقیت در فنلاند

متولد می شوند و می میرند در ایالت مین است.

در جزئی راه ما متفاوت است

در عمده ما همین است."

ما تماشا به عنوان یک بیماری زده جهان از چین به تمام راه را به اسپانیا سواحل و در عین حال کشور ما تصمیم گرفت تا با عمل کند چرا که ما بر این باور بودند که ایالات متحده همان است که هر کس دیگری. در عین حال ما در حال حاضر به خوبی می دانیم که این بیماری گسترش می یابد در اینجا همان راه آن را در همه جا دیگری است.

ما به ویژه در مقایسه با بقیه جهان است. اکنون زمانی است که ما باید به تصمیم می گیرید اگر ما می خواهیم به ادامه تقسیم خودمان و احساس درماندگی و یا اگر ما می خواهیم به درک قدرت ما به اشتراک بگذارید زمانی که ما با هم آمده است. چگونه می تواند ما را در مقابله با چالش های پیش رو از ما اگر ما درک نمی کنند که چگونه مشکلات ما یکسان است ؟

مهمتر از آنچه می تواند ما را در رسیدن به زمانی که ما درک می کنیم که "ما به طور یکسان بیشتر دوستان من از ما unalike"?

من تصور می کنم که این سوال مطرح است که خواهد شد در حال اجرا را از طریق سر من که من دوباره به برکلی به این دنیای جدید است. من شنیدم گوینده بگو: "در حال حاضر نزدیک به مرکز شهر برکلی بارت ایستگاه." من تعجب می کنم چه می تواند پاسخ که من انتخاب کنید تا من کیف و در نهایت راه را من خاموش بارت.

Nishi رحمان می نویسد: دوشنبه ستون فرهنگی و سیاسی تنوع به عنوان نسل اول ، با او تماس بگیرید در [email protected]



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب