'بیرونی بانک ها به عنوان شخصیت های UC برکلی دانشجویان

"بانک های خارجی" گرفته شده binge-تماشای جامعه توسط طوفان این چند هفته گذشته. Netflix بکشد اصلی به دنبال یک گرو

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

"بانک های خارجی" گرفته شده binge-تماشای جامعه توسط طوفان این چند هفته گذشته. Netflix بکشد اصلی به دنبال یک گروه از نوجوانان که به دنبال یکی از اعضای گروه' پدران که به طرز مرموزی ناپدید شده در ماه قبل است. در میان خود جستجو گی غوطه ور شدن در یک کل جدید شکار گنج است که آنها کشف گره خورده است به پدر از دست رفته.

این نشان می دهد پرتاب خواهد شد شما را از طریق هر حلقه ممکن است و وجود خواهد داشت نه یک لحظه شما را بر روی لبه صندلی خود را! در علاوه بر این به شدید داستان, شخصیت های منحصر به فرد واقعا این نشان می دهد ایستادگی کردن. ما در مسدود فکر کردم این امر می تواند سرگرم کننده برای دیدن آنچه که این کاراکتر خواهد بود در UC برکلی.

جان ب

John B دارای یک قلب طلا و هرگز می دهد تا بدون مبارزه. شور و شوق خود را برای کشف حقیقت قطعا او منجر به یک تاریخچه عمده. حتی اگر او جدی خود را در مورد مطالعات John B را دوست دارد به یک زمان خوب است. او زندگی خود را برای frat برادران به خصوص بهترین دوست, JJ. John B نیز یک عضو از گشت و گذار تیم به عنوان او را دوست دارد به تکه تکه این امواج هنگامی که او در زمان. در اوقات فراغت خود او یا رفتن در ماجراهای تصادفی در اطراف خلیج با گروه خود را از دوستان بلند کردن وزنه در ورزشگاه و یا صرف وقت با کیفیت با دوست دخترش سارا.

JJ

JJ به حال خشن رفتن از آن در بانک های خارجی پس از او است و خدا را شکر به تماس برکلی ، عشق خود را برای آب ترجمه شده به او که یک زیست شناسی دریایی عمده. هنگامی که او را در خود frat با جان ب ب یا با بقیه گروه خود JJ یک مدافع برای کودکانی که دچار خشونت خانگی. یک بازمانده از خشونت خود JJ آغاز یک باشگاه در UC برکلی به کمک به دیگران که در حال رفتن را از طریق همان چیزی که. او همچنین یکی از حامیان بزرگ از ماری جوانا و او و خود را معصوم می توان در محلی مغازه ها دود غالبا.

Kiara

Kiara همواره فعال در مسائل زیست محیطی و می توان در یافت هر گونه اعتراض است که پشتیبانی از زمین است. این شور و شوق به رهبری او را برای تبدیل شدن به یک مطالعات زیست محیطی عمده که از طریق آن او می تواند ادامه یادگیری در مورد آنچه که او را دوست دارد. از نظر باشگاه او رئیس یک باشگاه برای گیاهخواران و نیز به شدت درگیر در گرمایش جهانی جنبش در محوطه دانشگاه. هنگامی که او را با استفاده از قدرت خود را برای خوب جهان, او احتمالا فقط دلسرد کننده ای در بیشه با بهره گیری از زیبا UC برکلی مناظر.

پاپ

همه پاپ همیشه می خواستم به کار سخت در مدرسه دریافت بورس تحصیلی و ایجاد یک زندگی خوب برای خود است. در نهایت پس از ساخت آن را به دانشگاه برکلی او مطالعات خود را اولویت اصلی. او همیشه به حال یک استعداد برای اعداد و تعیین اگر برنامه های خود را اضافه کنید تا پاپ خواهد بود ریاضی کاربردی عمده. پاپ خواهد هر چیزی را برای دوستان خود پس از دوره پس از JJ و جان ب به او هیچ انتخاب, او نیز قول داد همان frat. زمانی که او وجود ندارد و یا تحصیل چرا که او دارای تجربه بسیار در کار پدر خود را در رستوران او همچنین دارای یک کار در یک رستوران محلی در تلگراف. بدون توجه به آنچه او انجام وجود دارد بدون شک او به طور همزمان خیال بافی در مورد Kiara.

سارا

در حالی که سارا بود از بالای کلاس بخشی از این جزیره عشق او را برای او گروه کوچکی از دوستان تزلزل ناپذیر است. پس از اتفاقاتی که رفت با پدر او در "بانک های خارجی" او همچنین آماده است برای یک شروع تازه و فرصتی برای ایجاد یک نام جدید برای خودش. به دلیل های مختلف روابط در زندگی اش که او را سوال راه جهان آثار سارا خواهد بود عمده جامعه شناسی. او است که قطعا در یک خواهری و بسیار درگیر در آن دوستان خود را همیشه اول آمده است. شما می توانید پیدا کردن او تحصیل در Caffè Strada یا گرفتن تمرین در کلاس های تفریحی ورزشی, امکانات, اما دیگر از آن, او فقط می خواهد به ماجراجویی با دوستان خود و قطع ارتباط با بابک جان

در حالی که بانک های خارجی از کارولینای شمالی است که فوق العاده متفاوت از برکلی, آن را هنوز هم بسیار جالب به فکر می کنم در مورد چه شخصیت های درگیر ممکن است اگر آنها در دانشگاه ما! من می دانم که من قطعا نمی خواهد ذهن به دیدن جان ب در اطراف دانشگاه برکلی!

جکی Amendola است معاون ویرایشگر وبلاگ. تماس با جکی Amendola در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن